איך ליצור חבילת לידה שווה?

22 בנובמבר 2022 | מאת: | מאמרים בקטגוריה הריון ולידה

החברה שלכן ילדה לפני כמה ימים ואתן רוצות לפנק אותה בחבילת לידה שווה במיוחד. זהו ילד ראשון ורגע מכונן בחייה ואתן רוצות להביע את האהבה שלכן כלפיה והשמחה על הרך הנולד. במאמר הבא נסייע לכם ברעיונות ליצירת חבילת לידה שווה במיוחד.

חבילה מושלמת לעגלה

אחת החבילות שיותר כיף לקבל כשרוכשים חבילות לידה מתנה, זו חבילה הכוללת פריטים מעולים לטיול בעגלה. ומה צריכים עבור טיול בעגלה? סדין נעים, שמיכה מותאמת עבור קיץ או חורף, סל מתחבר לצעצועים, בובה או מובייל שהילד יוכל לשחק בהם, כוס לשתייה חמה עבור האמא וכדומה. יש עוד מלא דברים שיכולים להיות סופר שימושיים במתנה כזו, תחשבו יצירתי.

חבילה מושלמת לשינה

השינה של תינוקות היא קודש הקודשים. כל אמא יודעת שאם התינוק ישן טוב, היא גם יכולה לישון טוב וזה רק יקל עליה. אתן חברות טובות ומעוניינות בנחיתה רכה עבור האם הטרייה, על כן תוכלו לרכוש בעבורה חבילת שינה מושלמת לה ולתינוק. זה הזמן לרכוש לשניהם פיג'מה תואמת ועבור התינוק שמיכה רכה שכיף להתפנק בה וסדין נחמד למיטה. זו מתנה תמיד שימושית שעושה המון נחת על הדרך. אם בה לכן לפנק, זו המתנה!

חבילה מושלמת ומאוד שימושית

חבילה שימושית היא חבילה שכל מה שקיים בה עשוי לשמש את היולדת בוודאות! יש אנשים שרוכשים גיפט קארד לאחת מרשתות הפארם ויש אנשים שיעדיפו להכין מארז מעוצב הכולל עוגת טיטולים מפנקת, בקבוק, מוצץ, גרביים, בגד להתחלה, שמיכה, מגבת ועוד שלל פריטים שכל אמא צריכה עבור התינוק שלה. זו מתנה אי אפשר לטעות בה כי את כל הדברים האלו כל אמא צריכה לפחות עד גיל שנתיים. אם זו חברה ממש קרובה אליכן, זו בהחלט מתנה ראויה.

חבילה להלבשת התינוק\ת

בגדים לתינוק זה תמיד טוב! אין אף יותר מידי בגדים ואמנות לילד\ה ראשונים תמיד תרצה להלביש אותם בבגד חדש ויפה. ומה הטריק בנושא של הבגדים? זכרו כי כל המתנות של כל החברים הפחות קרובים עשויות להיות בגדים התחלתיים לתינוק קטן. אתן, החברות הטובות תרכשו בגדים במידה אחת יותר גדולה. אין לכם מושג איך החברה שלכם תשמח להלביש את התינוק שלה בבגדים חדשים, דווקא בתקופה שהיא כבר ארזה את המתנות הקודמות לאחר הלידה. מידה של 3-6 היא מידה מושלמת עבור המתנה שלכן ואתן כבר תוכלו לרכוש חליפות הרבה יותר מגניבות.

 

 

סגור לתגובות על איך ליצור חבילת לידה שווה?

מאת:

פרסם באתר כ - 204 מאמרים.

.

דילוג לתוכן