אתר ניוז בוקס

15 באוקטובר 2015 | מאת: | מאמרים בקטגוריה תרבות דיגיטלית

קורה לי הרבה פעמים שאני גולש באינטרנט מחוסר מעש ומחפש אתר אינטרנט שינחם אותי בזמנים קשים של שעמום בשעות הקטנות של הלילה או אפילו סתם ביימי החופש שלי בבית. אתרי החדשות יכולים להיות מאוד אפורים ומשעממים ולא מחדשים כל כך, מדי פעם יש כתבה טובה פה וכתבה טובה שם אבל אני צריך אתר קבוע שיספק לי תוכן כיפי, אולי גם ויראלי אבל בעיקר מעשיר ומעניין. לא חשבתי שיש אתר כזה בעברית עד שמצאתי את אתר ניו בוקס <- לחצו פה כדי להיכנס לאתר.

בכל אופן, כשנכנסתי לאתר הוא היה נראה לי מאוד נוח ומסודר, קוביות קוביות של כתבות בתחומים שמאוד מעניינים אותי. באמת שכמעט כל כתבה גרמה לי להיות מרותק למחשב וכתבה אחת מעבירה אותי לכתבה אחרת שלא פחות מעניינת מקודמתה. גם מהנייד היה לי מאוד כיף, התוכן נראה מאוד ברור, גדול ומסודר בצורה כזאת שאפשר לנוע בין כתבות בקלות ולא להרגיש איך הזמן זז. מאוד היה חשוב לי שיהיה אתר כזה ישראלי, שלא בהכרח נוקט עמדה שמאלנית כמו אתרים אחרים אך יודעים להביא את הצדדים המעניינים יותר מאשר פוליטיקה, כמו כל ענייני הישראלי המכוער וכו'.

אני יודע שאני אמשיך להיכנס לאתר הזה עוד הרבה ואפילו עשיתי לעצמי קיצור דרך מהטלפון כדי שאוכל להיכנס אליו בצורה יותר מהירה ממצמוץ. בכל אופן – מומלץ.

 

סגור לתגובות על אתר ניוז בוקס

מאת:

פרסם באתר כ - 24 מאמרים.

.

דילוג לתוכן