למה לבחור מרכז גמילה פרטי?

9 במרץ 2021 | מאת: | מאמרים בקטגוריה בריאות ורפואה

אם יש לך בעיה של התמכרות לסמים, אלכוהול, הימורים או תרופות, אתה צריך לשקול לרשום את עצמך במרכז גמילה פרטי לטיפול בהתמכרויות לסמים. להלן כמה מהיתרונות שתיהנו מהם כאשר תיכנסו למרכז גמילה פרטי מהתמכרות כדי לקבל לטיפול.

תוכנית מותאמת אישית במרכז גמילה פרטי 

מרכז גמילה פרטי מציע תוכניות מותאמות אישית לכל מטופל בהתאמה ממוקדת לפי כל מקרה ומקרה לכן, אפשר להיות בטוחים שמרכז גמילה פרטי שתבחר יצור תכנית סביב המקרה הספציפי שלך, הנסיבות שלך והצרכים האישיים.

משמעות הדבר היא כי הם מתאימים את התוכנית הכוללת הרגילה לכל אחד ואחד.

בנוסף לכך, מרכז גמילה פרטי יודע להיעזר במעגלי התמיכה הקיימים – מטפלים, משפחה, חברים ועוד ובאופן כזה תוכל להיגמל מההתמכרות לסמים או תרופות הרבה יותר מהר.

קשר אישי ואינטימי עם הצוות במרכז גמילה פרטי

קל יותר לשמור על קשר אישי ואינטימי עם הצוות ועם מטופלים אחרים במרכז גמילה פרטי וקטן. אף אחד לא "נעלם מתחת לרדאר" רואים את כולם והצוות יכול להרגיש אותך בכל מהלך הטיפול שלך גם מחוץ לחדר הטיפולים.

צוות תומך של מטפלים דואג לעודד את המטופל במיוחד כאשר הוא על סף ויתור בשלבים המוקדמים של הטיפול ותהליך גמילה מסמים.

התאמה מדויקת של תכנית גמילה במרכז גמילה פרטי

במרכז גמילה פרטי מסמים תוכלו ליהנות מהשגחה רפואית צמודה של פסיכיאטר ונרקולוג מומחה. הרופא מתאים את הטיפול התרופתי, במידה וישנו צורך ונמצא על בסיס יום יומי בכדי להתאים את  ופנוי לשוחח עם המטופל ולהתייחס לבעיות ואתגרים נוספים אשר צפים במהלך הגמילה והטיפול בהתמכרות.

במרכז גמילה פרטי מעניקים לכם טיפול דיסקרטי 

מעבר לטיפול המקצועי והמותאם אישית במרכז גמילה פרטי תוכל להחלים מההתמכרות תוך כדי שמירה מלאה על הדיסקרטיות שלך במרחב טיפולי בטוח ובתנאים אופטימליים.

 

לסיכום:

היחס הגבוה בין מספר המטפלים לבין מספר המטופלים, מספר מצומצם של מטופלים, איכות המטפלים והטיפולים, כמות ותדירות הטיפולים והקבוצות הטיפוליות, התנאים הנוחים והרקע האיכותי של שאר המטופלים הופכים את מרכז הגמילה הפרטי לאפשרות האופטימלית לגמילה ותהליכי החלמה מהתמכרויות לסמים, אלכוהול, תרופות והימורים.

 

סגור לתגובות על למה לבחור מרכז גמילה פרטי?

מאת:

שרית גבאי תקשורת דיגיטלית פרסום ממומן וקידום אתרים בגוגל

פרסם באתר כ - 33 מאמרים.

.

דילוג לתוכן