פרופיל פייסבוק לעומת דף פייסבוק: 10 דברים שצריכים לדעת

25 במרץ 2022 | מאת: | מאמרים בקטגוריה פייסבוק

כשיש לך גם פרופיל פייסבוק לעצמך וגם דף פייסבוק לעסק שלך, קל להתבלבל – ולבלבל את הלקוחות שלך בתהליך. השתמש ב-10 הטיפים האלה כדי לשמור על זהויות פייסבוק ישרות.

  1. אל תשתמש בפרופיל הפייסבוק האישי הנוכחי שלך ואל תיצור פרופיל אישי חדש למטרות עסקיות. היא מפרה את המדיניות של פייסבוק להשתמש בפרופיל למטרות מסחריות או פרסומיות, ובכך לא רק תעצבן את החברים שלך, היא עלולה לגרום לפייסבוק למחוק את החשבון שלך. אין לך דף עסקי עדיין? עקוב אחר המדריך הקל של פייסבוק להגדרת דף עסקי. לקבלת טיפים ושיטות עבודה מומלצות לדף העסק שלך, עיין בפוסט בבלוג שלנו 18 Dos and Don'ts עבור דף עסק מצליח בפייסבוק.
  2. פייסבוק דורשת שכל דף עסקי יהיה מקושר לפרופיל פייסבוק אישי, אך כל המידע – פוסטים, תגובות, תמונות, עדכונים וכו' – נפרד. המידע בפרופיל האישי שלך לא יופיע בדף העסק שלך ולהיפך, אלא אם תשתף אותם באופן ידני בין דפים. הציבור הרחב לא יוכל לראות לאיזה פרופיל אישי מקושר דף העסק שלך בפייסבוק.
  3. בעוד שאתה יכול להחליט מי רואה את פרופיל הפייסבוק האישי שלך באמצעות הגדרות הפרטיות של פייסבוק, דף העסק שלך בפייסבוק הוא ציבורי, כך שכל אחד יכול לבקר בו. עם זאת, אתה יכול להשתמש בתכונת הגבלות הקהל של פייסבוק כדי לשלוט בחשיפה של הפוסטים בדף שלך בהתבסס על גיל, מין, מיקום ושפה. באפשרותך גם לשלוט במה שמבקרים יכולים לפרסם בדף שלך, להסתיר או למחוק הערות בודדות ולהפעיל את מסנן הגסויות או לחסום את הופעתן של מילים ספציפיות.
  4. אתה יכול לקשר רק פרופיל פייסבוק אחד לשמך, אך באפשרותך לשייך מספר בלתי מוגבל של דפים עסקיים לחשבון.
  5. רק אדם אחד יכול לנהל פרופיל אישי בפייסבוק, אך אנשים מרובים יכולים לנהל ולתרום לדף עסקי. השתמש בתכונת תפקידי הדף כדי להעניק לאנשים רמות שונות של גישה (מנהל מערכת, עורך, מנחה וכו ').
  6. באפשרותך לפרט כל אחד מהדפים העסקיים שבהם אתה מנהל בפרופיל האישי שלך. לחצו על כפתור העריכה בתיבה 'עמודים' כדי להוסיף או למחוק עמודים.
  7. שים לב תמיד באיזה חשבון אתה משתמש כדי להימנע מלבלבל את הלקוחות שלך או להיראות מטופש. לדוגמה, אם אתה רוצה לסמן לייק בפוסט בדף העסק שלך, עשה זאת מהחשבון האישי שלך, אחרת זה ייראה כאילו העסק שלך אוהב את עצמו.

    ניהול קמפיין שיווקי

    אם אתה רוצה לשתף פוסט מדף העסק שלך לפרופיל הפייסבוק שלך, הקפד לעשות זאת מהחשבון האישי שלך, ולא כשאתה מחובר כעסק שלך. בעת תגובה לתגובה מלקוח, הקפד להשיב מחשבון העסק שלך.

    שם הדף שאליו אתה מחובר כעת יוצג מיד משמאל לסרגל החיפוש בראש הדף. כדי לראות את כל העמודים שאליהם יש לך גישה, לחץ על המשולש ההפוך בפינה השמאלית העליונה של העמוד.

  8. אין באפשרותך לשלוח בקשת חברות לדף עסקי. בדפי חברת פייסבוק אין חברים, יש להם לייקים. אנשים שאוהבים דף עסקי יקבלו עדכונים על העסק בניוז פיד שלהם. אתה יכול להזמין אנשים לסמן לייק בדף שלך או אפילו להציע את הדף שלך לכל אנשי הקשר שלך בדוא"ל.
  9. אתה יכול לאפשר לשליחת הודעות בדף הפייסבוק שלך כדי לקיים אינטראקציה אישית עם לקוחות – לענות על שאלות, לטפל בתלונות או להגיב באופן פרטי לתגובות. לא ניתן ליזום שיחה פרטית מהדף העסקי שלך, אלא רק להשיב להודעות שקיבלת. עם זאת, באפשרותך להזמין אנשים לשלוח הודעה לעסק שלך על-ידי שיתוף קישור Messenger או קוד Messenger – קישורים ייחודיים שיוזמים הפעלת העברת הודעות כאשר הנמען לוחץ על הקישור או סורק את הקוד.
  10. אם אתה משתמש בפייסבוק ממכשיר נייד, עליך להשתמש בגישה שונה עבור הפרופיל האישי והדף העסקי שלך. אתה יכול להשתמש באפליקציית פייסבוק כדי לבצע את הדברים הרגילים של פייסבוק, כגון שיתוף עדכונים, תמונות וסרטונים, וליצור ולערוך פוסטים ותגובות. אם אתה רוצה לפרסם בדף העסק שלך בפייסבוק ממכשיר נייד, עליך להוריד את האפליקציה 'מנהל דפי פייסבוק'. המאפשרת לך לנהל עד 50 דפי פייסבוק מהסמארטפון או מהטאבלט שלך. ניתן להוריד את האפליקציה Pages Manager מה-iTunes App Store או מחנות Google Play.
סגור לתגובות על פרופיל פייסבוק לעומת דף פייסבוק: 10 דברים שצריכים לדעת

מאת:

קרית טק kiryatech כל הפתרונות הדיגיטליים במקום אחד: שיווק בפייסבוק שיווק בגוגל בניית חנות וירטואלית בניית אתר תדמית בניית דף נחיתה אחסון אתרים מוצרים בניית אתרים תחזוקת אתרים עיצוב לוגו קידום אתרים אורגני ניהול מוניטין ברשת כתיבת תוכן שיווקי

פרסם באתר כ - 128 מאמרים.

.

דילוג לתוכן