חוקרות סרטן בעלות שם עולמי מספרד וארה"ב משלבות מאמץ כדי לטפל בצרכים ובאתגרים קריטיים בחקר סרטן בקרב נשים

9 בדצמבר 2023 | מאת: | מאמרים בקטגוריה הודעות לעיתונות

חוקרות סרטן בעלות שם עולמי מספרד וארה"ב משלבות מאמץ כדי לטפל בצרכים ובאתגרים קריטיים בחקר סרטן בקרב נשים

הסטטיסטיקה מצביעה על כך כי אחת מכל שלוש נשים תאובחן עם סרטן במהלך חייה – התקדמות בזמן במחקר ובטיפול חיוניים לבריאות האישה

דאלאס, 7 בדצמבר 2023,BUSINESS WIRE) ):

חברת Mary Kay Inc. מותג טיפוח העור וקוסמטיקה צבעונית מס' 1 בעולם במכירה ישירה, והקרנות שבחסות החברה, כולל Mary Kay Ash Foundation בארה"ב, ממשיכים לספק תמיכה בלתי מעורערת לחקר סרטן בקרב נשים, תודות למימון מגוון בתוכניות מחקר ופרויקטים, הענקת מענקים למדענים בעלי שם עולמי, ואיפשור ניסויים קליניים, הכול לצורך מציאת תרופה.

מרי קיי אירחה באחרונה פגישה וירטואלית בין ד"ר ג'ויס אושונסי (Dr. Joyce O'Shaughnessy), החוגגים את קרן המענקים למען נשים למטרת חקר סרטן השד במרכז הרפואי של אוניברסיטת ביילור ויו"ר חקר סרטן השד באונקולוגיה בארה"ב שבסיסה בדאלאס, טקסס, וד"ר אווה סירואלוס (Dr. Eva Ciruelos), מתאמת יחידת סרטן שד, בבית החולים האוניברסיטאי ובתי החולים HM ויו"ר קבוצת SOLTI לחקר סרטן השד, ומקבלת המענק של קרן FERO בתמיכת מרי קיי ספרד, שבסיסה במדריד, ספרד. שתיהן מובילות צוותי מחקר משלהן בארצותיהן, שמתמקדים בחקירת הצורה הנדירה והאגרסיבית של סרטן בנשים: סרטן שד גרורתי משולש שלילי (TNBC). למרות ההפרדה במרחק של אלפי קילומטרים, השתיים פועלות יחדיו שנים רבות לאחור – הן שיתפו פעולה במשך שנים במחקר TNBC במאבקן למצוא פתרונות ותרופה למחלה ההרסנית הזו.

שתי החוקרות שהן מומחיות מובילות בתחום, התיישבו לדון בחשיבות שיתוף הפעולה המדעי בעולם, שבו הדגישו את הדחיפות של חוקרים ברחבי העולם לשתף את הממצאים וההתקדמות שלהם במאגר תוצאות.

"זה לא עניין של הרעיון הטוב ביותר, אלא הפעולה יחדיו כדי להעניק את הטיפול הטוב ביותר לכל מטופלת, וזה משהו שחייב לחלחל לתעשיות הרפואה, הקלינית והתרופתית. שכיחות סרטן השד בקרב נשים מציגה מגמת עלייה בעולם, וכיום ניתן לומר שאחת מכל שלוש נשים תאובחן כחולה בסרטן במהלך חייה", אמרה ד"ר אושונסי.

"ללא שיתוף פעולה רצוף בין המומחים, אי אפשר יהיה להגיע לאבחנות ספציפיות", הגיבה ד"ר סירואלוס. "חיוני לעקוב אחר הטיפול של כל מטופלת באופן אישי; רק אז נוכל לזהות מדוע אותו טיפול לאנשים בעלי מאפיינים דומים עובד עבור חלק, אך לא אצל אחרים".

הן אישרו את התסכול שלהן מההבדלים וחוסר העקביות שהן רואות בגישה לטיפולים, תרופות וטיפולים בארצות שונות וקראו לאחדות בהצעת לטיפול עקבי יותר בכל החולות ללא קשר למקום מגוריהן. שתי החוקרות הסכימו גם כי זה מאתגר מאד למצוא זמן להתמסר לחלוטין לחקר הסרטן מכיוון שהן צריכות להתמודד עם אתגרי מימון. הן הביעו את תודתן לנותני החסות שלהן, כולל קרן מרי קיי אש וקרן Fero שעושים את מלאכת הצלת החיים שלהן לעבודה אפשרית.

ד"ר אושונסי הוסיפה: "בשנת 1985 היינו מתוסכלים מאד מהיעדר אפשרויות טיפוליות לנשים עם סרטן. היום אנו רואים התקדמות גדולה בחזית הזו ואני מאוד אופטימית באשר להצלחת הדור הבא של החוקרים".

באמצעות מימון פרויקטים לחקר הסרטן, על ידי קרן מרי קיי אש בארה"ב ופרס המענק של מרי קיי ספרד, לקרן FERO בספרד, ד"ר אושונסי וד"ר סירואלוס ממשיכות לשתף פעולה במפעל חייהן. מרי קיי נמצאת בחזית חקר סרטן הנשים, ותומכת במחקר פורץ דרך בהובלת נשים למען נשים. מרי קיי מחויבת לסייע לחוקרים ברחבי העולם על ידי תמיכה במחקר תרגומי (מחקר המקשר בין מחקר מעבדה ישירות למטופל), ניסויים קליניים שמטרתם לשפר את הגילוי, הפרוגנוזה והטיפול בסרטן נשים, וכן לארגונים שתומכים בחקר הסרטן , כמו קרן FERO בספרד.

צפו בשיחה המלאה שלהן ב- Mary Kay Global YouTube channel

אודות  Mary Kay

עכשיו, בעבר ובעתיד. מרי קיי אש הייתה אחת מהחברות הראשונות שהצליחו לפרוץ את תקרת הזכוכית. בשנת 1963 היא הקימה בטקסס את מותג החלומות שלה למוצרי יופי, במטרה אחת: להעשיר את חייהן של נשים. חלום זה פרח והפך לחברה גלובלית המעסיקה מיליוני נציגי מכירות עצמאיים ביותר מ-35 מדינות. במשך 60 שנה, ההזדמנות שמרי קיי העניקה הובילה להעצמתן של נשים באמצעות חינוך, חונכות, הסברה וחדשנות ועזרה להן להגדיר את עתידן. מרי קיי משקיעה במדע שמאחורי היופי ובייצור של מוצרים לטיפוח העור, קוסמטיקה צבעונית, תוספי תזונה ובשמים מן השורה הראשונה. מרי קיי מאמינה בחשיבות שימור כדור הארץ לדורות הבאים, בהגנה על נשים שחלו בסרטן ובנשים שחוו או חוות התעללות במשפחה, ובצורך לעודד בני נוער לממש את החלום שלהם. קבלו מידע נוסף בכתובת marykayglobal.com, חפשו אותנו ב-Facebook, Instagram ו-LinkedIn או עקבו אחרינו ב-X (לשעבר טוויטר).

 

מקור: Euromonitor International Limited; מהדורת יופי וטיפוח אישי 2023, מכירות ערך ב-RSP, נתוני 2022."

האגודה האמריקאית לסרטן2. https://www.cancer.org/cancer/types/breast-cancer/about/how-common-is-breast-cancer.html

למידע נוסף:

Mary Kay Inc. Corporate Communications marykay.com/newsroom 972.687.5332 או [email protected]

מקור: Mary Kay Inc.

 

גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת – https://www.businesswire.com/news/home/53867905/en

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

סגור לתגובות על חוקרות סרטן בעלות שם עולמי מספרד וארה"ב משלבות מאמץ כדי לטפל בצרכים ובאתגרים קריטיים בחקר סרטן בקרב נשים

מאת:

פרסם באתר כ - 1266 מאמרים.

.

דילוג לתוכן