שקיות ואקום – איזה כיף שהעתיד כבר כאן

29 באפריל 2019 | מאת: | מאמרים בקטגוריה בית ומשפחה

אחת הסיבות שדי נחמד לחיות בעתיד, היא שקיות וואקום. אני מניחה שיש עוד כמה סיבות אבל בואו רגע נתמקד בשקיות הקסם האלה. למעשה מדובר בשקיות פלסטיק עמידות שניתן לשאוב מהן את האוויר וכך לכווצן לגודל המינימלי האפשרי.

באופן הזה, כל מה שתחליטו לאחסן ולשמור בתוך שקיות הוואקום, גם יהיה מוגן היטב בתוך השקית העבה וגם יתפוס מקום מועט ככל האפשר.

אז מה אפשר וכדאי לאחסן בשקיות הוואקום הללו? ובכן, הדברים המתבקשים הם בד"כ מוצרים שמבחינת החומר ממנו הם עשויים ניתן לכווצם מבלי שיפגעו וכן כאלה שתופסים הרבה מקום וכיווצם יחסוך אותו.

למשל – בגדים, בעיקר בגדי חורף ומעילים כבדים (אבל בהחלט לא רק), מצעים, שמיכות פוך וכן הלאה. אופן השימוש בהן קל במיוחד ויש היאמרו אפילו כיפי (טוב נו אולי זו רק אני אבל יש משהו באמת ממש מהנה בפעולה הזו, שלא לומר תחושת סיפוק מוזרה).

בכל שקית וואקום יש פתח מיוחד אליו מחברים את הצינור של שואב האבק, כל שואב אבק פשוט שיש לכם בבית יספיק, ומפעילים. ברגע שהשקית מתכווצת עד אפס אוויר ומקום, סוגרים את הפתח וזהו, השקית ותכולתה דחוסות ומכווצות למינימום האפשרי ומוכנות לאחסון בארון או בכל מקום בו תבחרו לשים אותן.

שקיות הוואקום עבות ואיכותיות ואל לכם לחשוש שמא יקרעו בתהליך השאיבה, זו מטרתן והן עמידות בכך. אתם יכולים לשאוב עד ריקון אוויר מוחלט בלא פחד שהשקית תינזק או תחורר. לרוב כששאבתם את כל האוויר תוכלו להבחין בכך ולהרגיש זאת בקלות ומיד ולסיים את פעולת השאיבה בלי בעיה.

שקיות וואקום, עם כל הגאוניות שבהן, עדיין מאיזושהי סיבה אחת ההמצאות הטובות ביותר שיותר מדי אנשים לא מנצלים מספיק. אני באופן אישי חושבת שזה מוצר חובה וברירת מחדל איחסונית בכל בית. איזו סיבה יש לא להשתמש בזה בעצם? זה מוצר זול, שמוריד את נפח הדברים שרוצים לאחסן ב-50 עד 80 אחוז (!), שומר ומגן עליהם מפני אבק, לכלוך, רטיבות, עובש וכדומה, מפנה המון בארון, וגם, לפחות לאנשים כמוני, גם כיף!

אז אל תהססו עוד ואל תתלבטו, שקיות וואקום זה הפתרון המושלם בשבילכם בין אם יש לכם ארון קטן או חלל רחב ידיים לאחסון, שכן תמיד טוב שיהיה עוד מקום, שיהיה מאוורר ולא דחוס ומבולגן, ושיהיה מוגן ושמור ממגוון נזקים העלולים לקרות לבגדים או למצעים שלכם.

אחרי שתתרגלו לשימוש בשקיות וואקום לא תצליחו להבין איך הסתדרתם עם כל ערימות הפוך, הכריות, הבגדים למסירה, הבגדים מהחתונה, המלתחה של החורף והסטוק של הכרבוליות שדחפתם איכשהו בתוך הארון האומלל שלכם.

ככה זה עם קדמה, ברגע שמשהו משפר לך כליל את החיים כבר קשה מאוד לחזור אחורה. ואיזה מזל שגם לא צריך! שקיות וואקום נמצאות כאן כדי להשאר ואני אישית לא רואה איך בכלל אפשר להתמודד עם כל הבלגן של הארון בלעדיהן.

סגור לתגובות על שקיות ואקום – איזה כיף שהעתיד כבר כאן

מאת:

אסטרטגיה שיווקית וקידום אתרים זה רק כיסוי. בחיים האמיתיים אני אוסף חתולים מהרחוב ומשקיע בהם את הנשמה למרות שאני יודע שאין להם טיפת הערכה כלפיי.

פרסם באתר כ - 29 מאמרים.

.

דילוג לתוכן