טומי הילפיגר, קבוצת הפורמולה 1 Mercedes-AMG PETRONAS ו-Awake NY משיקות שיתוף פעולה במירוץ הגרנד פרי של מיאמי

5 במאי 2023 | מאת: | מאמרים בקטגוריה הודעות לעיתונות

 

טומי הילפיגר, קבוצת הפורמולה 1 Mercedes-AMG PETRONAS ו-Awake NY משיקות שיתוף פעולה במירוץ הגרנד פרי של מיאמי

השותפות תחזק את הקשרים בין עולם המירוצים לעולם האופנה ותהווה פלטפורמה שנועדה לעזור לקהילות מוחלשות

אמסטרדם, 4 במאי 2023, (BUSINESS WIRE) :

‏Tommy Hilfiger טומי הילפיגר, שבבעלות PVH Corp.‎ [נאסד\"ק: PVH], בשיתוף עם קבוצת הפורמולה 1 Mercedes-AMG PETRONAS, מכריזים על הקולקציה החדשה Tommy x Mercedes-AMG F1 x Awake NY  של מותג האופנה מניו יורק ומשיקה את קמפיין השיווק של הקולקציה. הקמפיין שהושק ב-4 במאי, לפני סוף השבוע שבו יתקיים מירוץ הפורמולה 1 של מיאמי, משלב בין סגנון הרחוב המאפיין את אנג\'לו באקו, מייסד Awake NY, לאסתטיקה הידועה של TOMMY HILFIGER כדי ליצור מגוון אייקונים אופנתיים וחדשניים בהשראת הספורט המוטורי.

\"אני חובב פורמולה 1 מאז שהייתי ילד ואנו מנסים ליצור שותפות עם הספורט כבר מאז שנות ה-90\", אמר טומי הילפיגר. \"שיתוף הפעולה מאפשר לנו להמשיך לחדש, הן בתחום העיצוב והן בתחום רוח ההכלה, כדי ליצור מגוון פריטים חדשניים שמספקים נקודת מבטח חדשה עבור הדור הבא של חובבי מירוצים\".

אנג\'לו באקו, מעריץ מושבע של לואיס המילטון וחובב פורמולה 1, הצליח להציג את ערכי העיצוב והאתוס שלו לקהילה ולעולם התרבות במיאמי במהלך חגיגות סוף שבוע המירוצים שמתקיים בעיר. הקולקציה מעניקה חזון חדש ומרענן בהקשר של הפורמולה 1, כשנקודות מבט מתנגשות, השראה מתפרצת וכולם מוזמנים להצטרף למסע.

\"הביקור שלי בארכיון של  Tommy הצית בי רגש נוסטלגי לתקופת ילדותי והעניק לי השראה בעת שעיצבתי את הקולקציה הזאת\", אמר אנג\'לו באקו. \"השאיפה שלי הייתה להצליח להפוך לבוש רחוב לפריט לבוש אמריקאי קלאסי ואותנטי. כילד מאקוודור שגדל בקווינס, ניו יורק, מעולם לא תיארתי לעצמי שיום אחד אעצב פריטי לבוש עבור לואיס המילטון, ג\'ורג\' ראסל וכל שאר חברי הצוות של קבוצת Mercedes-AMG F1. שיתוף הפעולה בין טומי, לואיס וביני במסגרת הפרויקט הזה חשובה לגרסאות הצעירות שלנו ועוזרת לנו להבין שייצוג חשוב\".

הקמפיין עוקב אחר סיפורים שעוסקים במאמצים, בנחישות וברוח שהעניקו השראה ללואיס המילטון, אגדת מירוצים שזכתה בשבע אליפויות פורמולה אחת, לג\'ורג\' ראסל, שעל אף גילו הצעיר כבר זכה לעמוד על מדרגת הפודיום הגבוהה ביותר ולאנג\'לו באקו מ-Awake NY, כמו גם לטומי הילפיגר – והוא מציג את המסע של כל אחד מהם. בנוסף, מציג הקמפיין גם את מייק שומאכר, הנהג המחליף של קבוצת Mercedes-AMG Petronas F1. צילום הקמפיין בוצע על ידי אדריאן ראקל וצילומי הווידאו במסגרת הקמפיין בוצעו על ידי אנתוני ברינס לסלי.

מתוך מחשבה על ערכי התוכנית People’s Place, יוזמה של טומי הילפיגר שנועדה להעניק הזדמנות לקהילות מוחלשות במסגרת ענף האופנה, השותפות תשלב ידיים עם היוזמה Creatives Want Change ‏(CWC) ותזמין משתתפים מהתוכנית BIPOC למירוץ שיתקיים במיאמי ב-7 במאי. דייני האריסון, שיין ת\'ומפסון ודונלד וורלי מ-CWC יעבדו עם אנג\'לו באקו באזור קו הזינוק לפני המירוץ כדי לבחון התפתחות שיתוף הפעולה – מרעיון לייצור.

\"שינוי הוא חלק בלתי נפרד, הן בענף הספורט והן בחיים עצמם. כקבוצה, אנו מבינים את החשיבות הגלומה באימוץ היוזמה, הן על המסלול והן מחוצה לו, כדי להמשיך לשגשג יחדיו, להעניק השראה ולהתמודד בהצלחה עם האתגרים שניצבים מולנו\", אמר טוטו וולף, מנכ\"ל וראש קבוצת Mercedes-AMG PETRONAS F1. \"אנו גאים להציג את הערכים המשותפים הללו במסגרת שיתוף הפעולה הזה; לא מדובר ביצירת קולקציה אייקונית בלבד, אלא בתמיכה והדגשת חלקם של יוצרים מקהילות מוחלשות\".

הקולקציה Tommy x Mercedes-AMG F1 x Awake NY כוללת שבעה סגנונות שמצטיינים בהכלה מגדרית – היא ממציאה מחדש פריטי לבוש ושואבת השראה מעולם המרוצים ומרחובות ניו יורק. היסודות של אמריקה הקלסית מגיעים לעולם הפורמולה 1 בתצורת חולצות בייסבול קלאסיות, בעוד שחולצת הטי שמקודשת למירוץ במיאמי יוצרה בגווני וורוד דיווה, כחול מחשמל, צהוב לימונדה ושחור. סמלי הלוגו של Tommy, ‏Awake NY וקבוצת Mercedes-AMG PETRONAS F1 מודפסים על השרוולים, חולצות פולו, חולצות בייסבול וחולצות רוגבי. חולצות טי וחולצות בייסבול כוללות הדפסים עם מספרי הנהגים – המספר 44 עבור לואיס המילטון והמספר 63 עבור ג\'ורג\' ראסל – בעוד שגרסה מיוחדת של Awake NY כוללת את ההדפס 85\' כדי לציין את השנה שבה נוסד בית האופנה Tommy Hilfiger. מגוון הצבעים כולל גווני אדום, לבן וכחול האופייניים ל-Tommy Hilfiger, בעוד שפריטי הלבוש שמציגים את Mercedes-AMG F1 מיוצרים בגווני השחור והלבן של הקבוצה, עם דגשים בירוק.

\"מאז תחילת השותפות בינינו בשנת 2018, פעלנו ללא הרף כדי למתוח את הגבולות של מה שאפשרי וליצור מגוון פריטים רחב וחדשני שמציג את כל מה שחשוב לשני הארגונים ואף חלקנו סיפורים נהדרים\", הוסיף ריצ\'ארד סנדרס, סמנכ\"ל מסחרי בקבוצת Mercedes-AMG PETRONAS F1. \"הקמפיין החדשני הוא השלב הבא שישקף את החשיבות של יוזמות כגון התוכנית People’s Place והתוכנית Accelerate 25, תוך יצירת קולקציית ביגוד צבעונית ומעניינת\".

הקולקציה תהיה זמינה לרכישה באתרים Tommy.com ו-shop.mercedesamgf1.com, בחנויות נבחרות של TOMMY HILFIGER ובמסלולים שונים במהלך סופי השבוע שבהם מתקיימים מירוצי פורמולה 1.

אנו מזמינים אוהדים של המותג להצטרף לקהילה ולדיונים בערוצי המדיה החברתית שלנו באמצעות שימוש ב- ‎#TommyHilfiger, ‏‎#TommyxMercedes-AMGF1xAwakeNY ו-‎@TommyHilfiger.

אודות TOMMY HILFIGER

TOMMY HILFIGER הוא אחד ממותגי סגנון החיים היוקרתיים המוכרים ביותר בעולם שמקדם צרכנים ומעניק להם השראה מאז 1985. המותג מצטיין בסגנון אייקוני, שמתעורר לחיים במפגש שבין עיצוב קלסי לחדש ומיוצר על ידי יוצרים שונים שמעצבים תרבות ברחבי העולם. TOMMY HILFIGER מציג את המהות של סגנון אמריקאי קלאסי, עם נגיעות מודרניות. Tommy Hilfiger מציעה איכות וערך מעולים לצרכנים ברחבי העולם תחת המותגים TOMMY HILFIGER ו-TOMMY JEANS, עם מגוון קולקציות של ביגוד ספורטיבי, ביגוד ג\'ינס, אביזרים ונעליים שמיועדות לגברים, נשים וילדים. Tommy Hilfiger מתגאה במחויבות הבלתי מתפשרת של החברה לקיימות והכלה.

סך המכירות הקמעונאיות של TOMMY HILFIGER הסתכם בכ-9.3 מיליארד דולר בשנת 2021, והמותג מעסיק יותר מ-16,000 עובדים ברחבי העולם – עם נוכחות ב-100 מדינות והפעלה של יותר מ-2,000 חנויות קמעונאיות, כולל ספינת הדגל הגדולה ביותר: tommy.com. קבוצת PVH רכשה את Tommy Hilfiger בשנת 2010 ומקפידה לשמור על הגישה הממוקדת לפיתוח הרלוונטיות, הנוכחות והצמיחה ארוכת הטווח של המותג ברחבי העולם.

אודות PVH Corp.‎

PVH היא אחת מקבוצות האופנה הגדולות והמוערכות ביותר בעולם שמשרתת צרכנים ביותר מ-40 מדינות ברחבי העולם. המותגים הגלובליים האייקוניים שלנו כוללים בין השאר את Calvin Klein ואת TOMMY HILFIGER. ההיסטוריה שלנו בת יותר מ-140 שנים ומבוססת על עוצמה של מותגינו, עובדינו והקהילות שבהן אנו פועלים כדי שנוכל להמשיך ולקדם את עולם האופנה. זו העוצמה שלנו. זו העוצמה של PVH.

עקבו אחרינו ב-Facebook, Instagram, Twitter וב-LinkedIn.

גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת – https://www.businesswire.com/news/home/53390947/en

אנשי קשר

עיתונות:
Tommy Hilfiger
לינדסי אנדרסון
מנהלת בכירה לתקשורת גלובלית וליחסי ציבור
 [email protected]

מקור: PVH Corp.‎

 

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

 

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית BUSINESS WIRE

סגור לתגובות על טומי הילפיגר, קבוצת הפורמולה 1 Mercedes-AMG PETRONAS ו-Awake NY משיקות שיתוף פעולה במירוץ הגרנד פרי של מיאמי

מאת:

פרסם באתר כ - 1266 מאמרים.

.

דילוג לתוכן