דגשים בבחירת חברת אחסון אתרים

15 באוקטובר 2015 | מאת: | מאמרים בקטגוריה אחסון אתרים

מחפשים אחר שירותי אחסון אתר חדשים לאתר שלכם? ריכזנו מספר נקודות מפתח שיעזרו לכם להחליט בעניין זה. תיהנו…

אתם מתקרבים לסיום תקופת האחסון של האתר שלכם על גבי שרת אחסון בחברת אחסון האתרים הנוכחית שלכם והם דורשים סכום שאינו ניראה לכם ראוי או שהשירות שלהם היה לקוי כשנזקקתם להם. מצב זה חוזר על עצמו מדי יום עבור מאות בעלי אתרים ישראליים.

כיצד תדעו לאיזו חברה כדאי לעבור ומה כדאי לחפש בעת מעבר לשירותי חברת אחסון אתרים חדשה? על מנת לעזור בעניין ריכזנו מספר נקודות מפתח באחסון אתרים ישראלים.

שטח אחסון ורוחב פס

ראשית כל חשוב כי תשכרו שטח אחסון שמתאים לאתר שלכם. אם האתר הוא בעל נפח קבצים של 30 מגה בייט, רצוי לשכור שרת בענן עם שטח של 500 מגה בייט לפחות על מנת לאפשר צמיחה עתידית ושטח שמספיק עבורכם ללא בעיות. כמו כן יש לוודא כי רוחב הפס מספיק לקיבולת הנתונים העוברים באתר שלכם מדי חודש. מצד שני חשוב לא להתפתות אחרי הצעות לשטח אחסון שאינו מוגבל וכדומה, אם הדבר אינו משנה עבורכם כי מדובר באתר תדמיתי או בעל נפח קטן.

שירות לקוחות

חשוב לוודא את שירות הלקוחות של אותה חברת אחסון שממנה אתם חושבים לשכור שרת אחסון לאתר שלכם. אחסון אתר הוא דבר סטטי ברובו ואם אין בעיה מהותית אין צורך בשירות לקוחות אך במידה וקרה דבר מה והאתר נפגע אתם בהחלט תירצו אפשרות לשוחח עם מישהו מחברת האחסון במהרה ולטפל בבעיה במהירות האפשרית. חשוב לבדוק אם יש אפשרות להתקשר ולשוחח עם תמיכה של חברת האחסון והאם היא זמינה בכל השעות או מוגבלת לשעות ספציפיות בלבד. בכל מצב מומלץ לא לבחור רק בחברה שמאפשרת פניה באי מייל ליצירת קשר.

אבטחה וזמינות

חשוב לברר לגבי איכות האבטחה של שירות האחסון. היכן השרתים יושבים, מה רמת גיבוי הנתונים היומי או השבועי, האם יש הגנה וירטואלית והגנה פיזית על השרתים והתוכן שלהם וכדומה. חשוב לזכור כי פשיעה ותקיפה כנגד אתרי אינטרנט בכלל וישראלים בפרט היא דבר המתרחש חדשות לבקרים ולכן חשובה האבטחה ויכולת הגיבוי והשחזור במקרה של תקיפה שכזו.

שכירת שירות אחסון אתרים אינו עניין מסובך או יקר במיוחד אך החומר שאנו מאחסנים חשוב ביותר לפעילות האתר שלנו ולכן חשוב לבחור בטוב ביותר והמתאים ביותר עבורנו ולא רק על בסיס המחיר.

סגור לתגובות על דגשים בבחירת חברת אחסון אתרים

מאת:

עידן שלומן הוא מומחה לקידום אתרים בחברת Signup. אם אתה רוצה להתקדם בגוגל, צור עימנו קשר עוד היום באמצעות האתר (http://www.signup.co.il/) - אנו עובדים עם לקוחות מרוצים בישראל ובעולם, מידי יום כבר מעל 15 שנה.

פרסם באתר כ - 103 מאמרים.

.

דילוג לתוכן