גגון ומנשא לאופניים

6 בנובמבר 2016 | מאת: | מאמרים בקטגוריה כלי רכב אחר

גגונים לרכב זה דבר מדהים. תחשבו על זה שהרכב הקטן ביותר יכול להרים משאות כבדים וגדולים שבאופן כללי הוא לא יכל לעשות לבד. הוא עושה זאת באמצעות גגון לרכב שמתחבר לגגו ובכך הפכו הרכבים הקטנים לאטרקטיביים יותר בעיני אלו שתיכננו לקנות רכב גדול רק בשביל המקום שבו ולהוציא כספים מיותרים. גגון לרכב יכול לשאת משקלים גדולים מאוד של עשרות קילוגרמים ויכול לשאת צורות גדולות של קיאקים וגלשנים שלא יכולות להידחס לתוך רכב קטן מבלי להיכנס מצד אחד ולצאת מהצד השני.

כשמנסים לאלתר כל מיני דרכים לדחיסה של ציוד יש בכך הרבה צרות. לא רק שחווית הנסיעה נהרסת ולפעמים הנסיעה הופכת להיות קשה מנשוא, אלא שיש בכך סכנה לבטיחות שלכם ושל הסובבים אתכם. באמצעות הגגונים לרכב אפשר להרכיב מתקנים שונים למיניהם כדוגמת תא חפצים לרכב שיעזור לכם לשאת חפצים בתוכו ואף יגן עליהם מפני נזקים כמו נזקי מזג האוויר. אפשר גם לחבר אמצעים נוספים כמו מתקנים לנשיאת קיאק או מנשאי אופניים למיניהם שיכולים לשאת זוג אופניים אחד, שניים ואפילו שלושה.

מתקני האופניים הם מוצרים מעולים שכל רוכב אופניים שרוצה להשתמש באופניים שלו במקומות נוספים מלבד באזור שליד הבית צריך. הם מאפשרים לכם להעביר את האופניים שלכם אל הטבע או אל מקום אחר שבו אתם רוצים לרכב וזאת מבלי לסכן אף אחד ובנוחות מירבית.

סגור לתגובות על גגון ומנשא לאופניים

מאת:

פרסם באתר כ - 24 מאמרים.

.

דילוג לתוכן