בומברדייה דיפנס מספקת את מטוס Global  השביעי לפתרון המעקב המוטס GlobalEye של סאאב

13 בנובמבר 2023 | מאת: | מאמרים בקטגוריה הודעות לעיתונות

 

בומברדייה דיפנס מספקת את מטוס Global  השביעי לפתרון המעקב המוטס GlobalEye של סאאב

מטוסי גלובל של בומברדייה עם פלטפורמת Saab GlobalEye

 

בומברדייה דיפנס מספקת את מטוס Global  השביעי לפתרון המעקב המוטס GlobalEye של Saab

*מטוס Global  של בומברדייה  מביא את הביצועים המרשימים שלו לפלטפורמות המעקב המוטסות GlobalEye של Saab, פתרון המצויד בחיישנים לכל תחומי האוויר, הים והיבשה

*מטוסי מנהלים מודרניים זוכים להכרה הולכת וגוברת כנכסים אסטרטגיים עבור כוחות צבאיים ברחבי העולם

מונטריאול, 12 בנובמבר 2023, (GLOBE NEWSWIRE):

בומברדייה דיפנס גאה להכריז על  מסירת מטוס Global  השביעי  לחברת ההגנה והאבטחה סאאב (Saab), המוכנים להפוך לפתרון התראה ובקרה מוקדמת מוטסת (AEW&C) של סאאב המכונה GlobalEye. משלוח חדש זה מגיע כאשר שתי החברות משתתפות בסלון האווירי של דובאי 2023, שם בומברדייה  מציגה את מטוסי המנהלים Global  וה- Challenger  הרב-תכליתיים שלה לשוק המזרח התיכון, וסאאב מציגה את היכולת המובילה של GlobalEye.

מטוס ה- Global האחרון של בומברדייה  מיועד להצטרף לחיל האוויר השבדי ויהיה מטוס GlobalEye השני של Saab שיצטרף לצי הצבאי של שבדיה. 7 המטוסים שסופקו על ידי בומברדייה לתוכנית GlobalEye מדגישים שיתוף פעולה מוצלח ומהדהדים את המוניטין המשגשג ורב השנים של בומברדייה בייצור מטוסים מיוחדים לתעשייה הביטחונית.

"יותר ויותר מדינות מתכוננות לעתיד על ידי בחירת מטוסי מנהלים מודרניים ויעילים יותר כנכסים אסטרטגיים עבור הצי הצבאי שלהן", אמר ז'אן-כריסטוף גלאגר, סגן נשיא בכיר למכירות מטוסים ובומברדייה דיפנס. "עם ההתקדמות המהירה של הטכנולוגיות, גוברת ההבנה שמטוסי מנהלים, כמו מטוסי  Global  שלנו, יכולים לשלב בצורה חלקה את הציוד והיכולות שנשאו באופן מסורתי מטוסים מסחריים".

בנוסף לעלויות תפעול נמוכות יותר מאשר מטוסים מסחריים, למטוסי מנהלים Global  יש יכולות המראה ונחיתה המאפשרות להם לטוס פנימה והחוצה ממקומות אסטרטגיים יותר. הזריזות המוענקת על ידי הסמכת הגישה התלולה ועיצוב הכנפיים המתקדם של  מטוס Global  היא תכונה מועילה לפלטפורמות מעקב מוטסות, המיועדות למעקב אווירי, ימי וקרקעי לטווח ארוך.

ככזה, GlobalEye של Saab  משלב כמה תכונות חיוניות של מטוס העסקים Global ,  כולל מעל 11 שעות של סיבולת מבצעית, אוויוניקה חדישה ומרווחי תחזוקה מובילים בקטגוריה. בשילוב עם שפע של מקום בתא הנוסעים עבור תחנות עבודה וציוד משימה לתנאי צוות אידיאליים,  מטוס Global  מתאים באופן מושלם למשימות מודעות מצב של שטחים גדולים.

אודות בומברדייה

Bombardier בומברדייה (BBD-B.TO) היא מובילה גלובלית בתעופה, המתמקדת בעיצוב, ייצור ושירות של מטוסי העסקים יוצאי הדופן ביותר בעולם. משפחות המטוסים צ'לנג'ר (Challenger ) וגלובל (Global ) של בומברדייה ידועות בחדשנות המתקדמת שלהן, בעיצוב תא הנוסעים, בביצועים ובאמינות שלהן. לבומברדייה יש צי עולמי של כ-5,000 מטוסים שבשירות אצל מגוון רחב של חברות רב לאומיות, ספקי טיסות שכר ובעלות חלקית, ממשלות ואנשים פרטיים. מטוסי בומברדייה מהימנים גם ברחבי העולם גם בשימוש בשירותים ממשלתיים וצבאיים בתפקידי משימות מיוחדות, תוך מינוף המומחיות המוכחת של בומברדייה דיפנס (Bombardier Defense).

חברת בומברדייה, שבסיסה במונטריאול, קוויבק, מפעילה מתקני תעופה, הרכבה ויצור בקנדה, בארצות הברית ובמקסיקו. רשת תמיכת הלקוחות האיתנה של החברה משרתת את משפחות המטוסים Learjet, Challenger ו-Global, וכוללת מתקנים במיקומים אסטרטגיים בארצות הברית וקנדה, כמו גם בבריטניה, גרמניה, צרפת, שוויץ, איטליה, אוסטריה, איחוד האמירויות הערביות, סינגפור, סין ואוסטרליה.

לחדשות ומידע ארגוניים, כולל דו"ח הסביבה, החברה והמשילות של בומברדייה, כמו גם תוכניות החברה להעביר את כל פעילות הטיסה שלה עם דלק תעופה בר קיימא (SAF) תוך שימוש במערכת Book and Claim בקרו בכתובת bombardier.com. קבלו מידע נוסף על המוצרים ושירות הלקוחות המובילים בתעשייה של בומברדייה businessaircraft.bombardier.com או תעקבו אחרינו ב- X (טוויטר) @Bombardier.

Bombardier, Challenger  ו- Global, הם סימנים מסחריים רשומים או לא רשומים של Bombardier Inc. או של חברות הבת שלה.

למידע נוסף

Marie-Andrée Charron
Bombardier
+1-514-447-2598
[email protected]

תמונת יח"צ הנלווית להודעה זו זמינה בכתובת:

https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/bc63e843-aef0-443d-b396-92ed8ec13376

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire

סגור לתגובות על בומברדייה דיפנס מספקת את מטוס Global  השביעי לפתרון המעקב המוטס GlobalEye של סאאב

מאת:

פרסם באתר כ - 1266 מאמרים.

.

דילוג לתוכן