קלנועית, רכב חשמלי ומכונית חשמלית

12 באפריל 2022 | מאת: | מאמרים בקטגוריה בית ומשפחה אחר

 

 

טוקטוק – למצוא כיום מקום חנייה פשוט בערים הגדולות, כמו גם בעיירות פיתוח, נראה כמשימה בלתי אפשרית, לכל מי שנוהג לנסוע ברכב פרטי. הדבר מקבל אור חיובי כאשר נוהגים על קלנועית, שמאפשרת לכם להחנות בכל פינה. מעבר לכך, הקלנועית מתקפלת, בכל גודל שהוא, מה שמאפשר לכם להכניס אותה לכל מקום שאתם מגיעים, ובהכרח מייתר את מצוקת מקום החנייה באזור. ניתן אף לנעול אותה ולהשאיר אותה בצד.

 

מה עדיף – קלנועית או תחבורה ציבורית?

בנהיגה על קלנועית לא מוכרחים לוותר על השימוש בתחבורה ציבורית, כי אם אפשר לשלב בין השניים כפתרון לפי שעה. לפעמים תגלו שירדתם מהרכבת או מהאוטובוס במקום שרחוק שנות אור מהבית או ממקום היעד שלכם, ובאם תשאירו בקרבת התחנה הסופית את הקולנועית, תוכלו ליהנות מנהיגה עליה למקום שאליו אתם צריכים להגיע, מה שיחסוך לכם הליכה ממושכת למדי. יש מי שיעדיף לוותר בכלל על הנסיעה בתחבורה ציבורית ולנסוע אך ורק בקלנועית שלו, על מנת לחסוך בזמן ובכסף ניכרים.

האם רכב חשמלי פולט גזי פליטה?

אפשר לומר בריש גלי, כי רכב חשמלי פולט אפס גלי פליטה, משמע – שהוא ממש לא פולט גזי פליטה שמסבים נזק לסביבה או פיח במקומות שמאוכלסים בצפיפות אנשים. בנוסף לכך, כשפחם הופך להיות חלק מזערי מן התמהיל של החשמל, כי אז מאוד מעט זיהום אוויר משתחרר מהרכב החשמלי בייצור חשמל מודרני. מאידך, פליטת גלי פליטה מרכב בעל מנוע בעירה פנימית מהווה מקור ניכר של פליטת סי או שתיים, שגורם לשינויים באקלים העולמי ולכל מיני מזהמים באוויר, אשר בתורם גורמים לנזק לבריאות של בני האדם באופן המקומי.

חדשות Bn

מה אומרים הספקנים על מכונית חשמלית?

מי שמטיל ספק בבעלות על מכונית חשמלית אומר כי היא פשוט מעבירה את זיהום האוויר הישר אל תחנות הכוח, מה שמכונה – התיאוריה של הצינור הארוך. יש אומנם קצת אמת בטענה הזאת, אך אין זה מעיב על העובדה שכמעט כל תחנות הכוח יותר ירוקות מאשר מנועי הבעירה הפנימית של אפקטיביות אנרגיה ופחמן.

סגור לתגובות על קלנועית, רכב חשמלי ומכונית חשמלית

מאת:

אריק כהן עובד בחדשות bignews

פרסם באתר כ - 83 מאמרים.

.

דילוג לתוכן