OPEN Health מציגה מחקר חדשני על היוון נתונים לגישת מטופלים ב- ISPOR Europe

9 בנובמבר 2023 | מאת: | מאמרים בקטגוריה הודעות לעיתונות

OPEN Health מציגה מחקר חדשני על היוון נתונים לגישת מטופלים ב- ISPOR Europe

 

 

לונדון, בריטניה, 9 בנובמבר 2023, (GLOBE NEWSWIRE) :

 

OPEN Health, ספקית גלובלית מובילה של ייעוץ, HEOR וגישה לשוק, מעורבות מטופלים ושירותי  תקשורת מדעית ויצירתית, תציג מחקר חדשני בכנס ISPOR Europe הקרוב בקופנהגן, דנמרק. מומחי OPEN Health יתרמו לאירוע באמצעות סדנאות, פאנלים ו-24 מצגות. נושאים מרכזיים במחקר של OPEN Health שהוצג השנה הם העדפת מטופלים, מתודולוגיות מידול מתקדמות ושינויים במדיניות HTA. רוב המשרד המדעי של OPEN Health יהיה במקום כדי לדון בתפקיד של מדע HEOR בעיצוב מדיניות, כולל ד\"ר אליזבת פנוויק, המדענית הראשית; פרופ\' בן ואן הוט, מייסד מדעי; ד\"ר מרקו בורי, מנהל מחקר העדפות ומוביל מדעי לתוצאות ממוקדות מטופל; עמנואל ארקה, MSc, יועץ מחקר בכיר בגישה אסטרטגית לשוק; ומארטן טרור, MSc, סגן נשיא ומנהל גלובלי של מודלים ומטא-אנליזה.

 

ד\"ר אליזבת פנוויק, המדענית הראשית של OPEN Health, אמרה: \"אני גאה מאוד לראות את המחקר שאנו עושים ב- OPEN Health מוצג על ידי המומחים המדעיים שלנו בכנס ISPOR EU בקופנהגן. מגוון נושאי המחקר שנסקרו השנה מראה את מידת המומחיות שלנו בטכניקות מתקדמות כמו גם בתחומים טיפוליים מרכזיים\".

 

ד\"ר מרקו בורי, מנהל מחקר העדפות ומוביל מדעי לתוצאות ממוקדות מטופל ב- OPEN Health, אמר: \"החשיבות של מידע על העדפות מטופלים היא בכך שהוא מביא גישה שיטתית ליישום הרעיון של פיתוח תרופות ממוקדות מטופל המקודם על ידי ה- FDA, ה- EMA וגופי HTA שונים ברחבי העולם. אכן, קולו של המטופל הוא המפתח להיענות למטופלים, ועל ידי סיוע בהבנת צרכים שלא נענו, הוא המפתח להצלחתו של מוצר תרופתי\".

 

עמנואל ארקה, MSc, יועץ מחקר בכיר בגישה אסטרטגית לשוק, אמר: \"אנו נמצאים בתקופה דינמית של שינויי מדיניות עבור גישה ו- HTA על פני הגדרות אזוריות, לאומיות ובינלאומיות. HTA לוקחת תפקיד בולט יותר בהבטחת גישה בת קיימא לחידושים בתחום הבריאות, בעוד שחידושים בתחום הבריאות הופכים מורכבים ויקרים יותר באופן אקספוננציאלי. אנו ב-OPEN Health מחויבים להבין ולעצב שינויים כאלה באמצעות מחקר ומעורבות בעלי עניין\".

 

OPEN Health תציג פאנל וירטואלי ב-10 בנובמבר, לקראת ISPOR, בנושא: \"הערכות קליניות משותפות של HTA של האיחוד האירופי: ניווט באתגרים פוטנציאליים לקראת 2025\". הפאנל אמור לדון במספר היבטי מדיניות הנוגעים לאתגרים ולהשלכות הנוכחיים של תקנת HTA של האיחוד האירופי, ומכסה נושאים כגון המצב הנוכחי של יישום HTA באיחוד האירופי, האתגרים העיקריים הצפויים ברחבי התעשייה, עמדת המדינות החברות ובעלי העניין השונים, ואסטרטגיות לתעשייה להתכונן להערכות קליניות משותפות. הירשמו  עכשיו כדי לשמור את המושב שלכם.

 

למידע נוסף על נוכחותנו ב- ISPOR Europe, בקרו באתר האינטרנט שלנו או פגשו את צוות OPEN Health בביתן #C2-012 בקופנהגן.

 

אודות OPEN Health

OPEN Health מאחדת ידע מדעי עמוק עם מומחיות מקצועית רחבה כדי לפתוח אפשרויות המשפרות את התוצאות הבריאותיות ואת רווחת המטופלים. בעבודה משותפת עם לקוחותינו, אנו מאמצים את נקודות המבט והחוזקות השונות שלנו כדי לספק חשיבה רעננה ופתרונות שעושים את ההבדל. OPEN Health הוא ארגון גלובלי גמיש הפותר אתגרי בריאות מורכבים ברחבי HEOR וגישה לשוק, תקשורת רפואית וקמפיינים רב-ערוציים יצירתיים. למידע נוסף על OPEN Health, בקרו באתר www.openhealthgroup.com.

אנשי קשר לעיתונות:

 

OPEN Health

Candice Subero, Vice President, Global Marketing

[email protected]

 

קובץ מצורף

OPEN Health מציגה מחקר חדשני על היוון נתונים לגישת מטופלים ב- ISPOR Europe

 

למידע נוסף:

Candice Subero

OPEN Health

[email protected]

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire

סגור לתגובות על OPEN Health מציגה מחקר חדשני על היוון נתונים לגישת מטופלים ב- ISPOR Europe

מאת:

פרסם באתר כ - 1266 מאמרים.

.

דילוג לתוכן