מדריך פקסים לאינטרנט

19 בינואר 2022 | מאת: | מאמרים בקטגוריה אינטרנט

פקסים באינטרנט המכונה גם פקסים מקוונים היא דרך להעביר מסמכים על ידי שימוש ברשת פרוטוקול האינטרנט (IP). כאן, האינטרנט הוא המדיום לקליטת והעברת פקסים. מכיוון שהאינטרנט נגיש בקלות ומספק מתקני תקשורת טובים, הוא מתגלה כמועיל יותר בהשוואה לטכנולוגיות הפקס הקונבנציונליות. תמלול ראיונות מחיר

תהליך:

שליחת פקסים מקוונת כרוכה בשימוש בחיבור לאינטרנט, בעוד ששליחת פקסים רגילה משתמשת בקווי טלפון. מכיוון ששליחת פקסים מקוונת כרוכה בשימוש באינטרנט, יש צורך בגישה לאינטרנט הן עבור המקבל והן עבור השולח.

פקס אינטרנט מתבצע בין שני מסופי פקס המקושרים לרשת טלפון המלווה ברשת IP ביניהם. התהליך עשוי להתרחש גם בין צומת אינטרנט או מסוף פקס.

במקרה הראשוני, יש צורך להשתמש ב-IP-to-PSTN (רשת טלפון ציבורית) או בשער PSTN-to-IP לצורך הגדרת פקסים באינטרנט. במקרה של תקשורת פקס בין צומת האינטרנט למסוף פקס, התקשורת הראשונה מתבצעת דרך רשת טלפון.

בפקס אינטרנט, המסמך שנשלח ברחבי הרשת מתומלל לקובץ PDF או TIFF. בזמן העברת פקס מקוון למכשיר פקס, המסמך עובר לאינטרנט ומגיע לשער הפקס דרכו הוא מתבצע למכשיר הפקס של הנמען בעזרת קו טלפון. שער הפקס עוד מתמלל את המסמך להודעת דואר אלקטרוני הנשלחת דרך האינטרנט. חשבון הדוא"ל של הנמען מקבל את הודעת האימייל. תמלול הרצאות

פקסים באינטרנט מספקים שירותי פקסים על ידי שליחת וקבלה של פקסים דרך האינטרנט. זוהי הדרך הקלה והמהירה ביותר לשלוח פקסים ולחסוך זמן וגם כסף לחברה. החברה עשויה לשלוח מספר פקסים בפחות זמן ובעלות נמוכה יותר באמצעות פקס אינטרנט.

סגור לתגובות על מדריך פקסים לאינטרנט

מאת:

פרסם באתר כ - 386 מאמרים.

.

דילוג לתוכן