Nyxoah תשתתף בכנס הבריאות Jefferies London

8 בנובמבר 2023 | מאת: | מאמרים בקטגוריה הודעות לעיתונות

Nyxoah תשתתף בכנס הבריאות Jefferies London

 

מונט-סנט-גיברט, בלגיה, 7 בנובמבר 2023, (GLOBE NEWSWIRE) :

 

Nyxoah SA (נאסד"ק/יורונקסט בריסל: NYXH) ("Nyxoah" או "החברה"), חברת טכנולוגיות רפואיות שמתמקדת בפיתוח ומסחור של פתרונות ושירותים חדשניים לדום נשימה בשינה (OSA), הודיעה היום כי החברה תשתתף בכנס הבריאות Jefferies London, שיתקיים בין התאריכים 14-16 בנובמבר 2023 בלונדון.

אוליבייה טלמן, מנכ"ל Nyxoah, ימסור עדכון תאגידי ביום רביעי, 15 בנובמבר 2023, בשעה 17:00 GMT. שידור אינטרנט של  המצגת יהיה זמין במדור אירועים באתר קשרי המשקיעים של Nyxoah. החברה תהיה זמינה גם לפגישות אחד על אחד עם משקיעים מוסדיים המשתתפים באירוע.

ניתן לגשת למצגת המשקיעים של Nyxoah בסעיף מידע לבעלי המניות בדף קשרי המשקיעים של החברה.

אודות Nyxoah

 

Nyxoah היא חברת טכנולוגיות רפואית שמתמקדת בפיתוח ומסחור של פתרונות ושירותים חדשניים למצבי הפרעות נשימה בשינה (OSA). הפתרון המוביל של Nyxoah הוא המערכת Genio®, טיפול על ידי גירוי של העצב התת לשוני ללא עופרת וללא סוללות שמתמקד במשתמש ב-OSA, מצב הפרעות הנשימה בשינה הנפוץ ביותר בעולם שקשור לסכנת מוות מוגברת ותחלואה נלווית כולל מחלות לב וכלי דם, דיכאון ושבץ. Nyxoah מונעת על ידי החזון כי חולי OSA צריכים ליהנות מלילות נינוחים ולהרגיש שניתן לחיות את חייהם במלואם.

 

לאחר השלמתו המוצלחת של מחקר BLAST OSA, מערכת Genio®  קיבלה את סימן תו התקן CE האירופי שלה בשנת 2019. Nyxoah השלימה שתי הנפקות מוצלחות: ביורונקסט בריסל בספטמבר 2020 ובנאסד"ק ביולי 2021. בעקבות התוצאות החיוביות של מחקר BETTER SLEEP, Nyxoah קיבלה אישור CE  להרחבת האינדיקציות הטיפוליות שלה לטיפול בחולי קריסה קונצנטרית מלאה (CCC), הנוגדת כיום את הטיפול של המתחרים. בנוסף, החברה עורכת כעת את המחקר המרכזי DREAM IDE  לאישור ה-FDA ומסחור בארה"ב. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר http://www.nyxoah.com/

 

אזהרה – סימן CE מאז 2019. מכשיר ניסיוני בארצות הברית. מוגבל בחוק הפדרלי לשימוש ניסיוני בארצות הברית.

ליצירת קשר:

Nyxoah
David DeMartino, Chief Strategy Officer
[email protected]
+1 310 310 1313

קובץ מצורף:

ENGLISH_Nyxoah to Participate in the London Healthcare Conference_FINAL

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire

סגור לתגובות על Nyxoah תשתתף בכנס הבריאות Jefferies London

מאת:

פרסם באתר כ - 1266 מאמרים.

.

דילוג לתוכן