בעת ש-teamLab Planets בטוקיו מקבל בברכה את פניהם של כמיליון מבקרים מחו"ל בתקופה של 6 חודשים, המוזיאון המעולה חושף את החידוש של מרחבי יצירות האמנות

4 בספטמבר 2023 | מאת: | מאמרים בקטגוריה הודעות לעיתונות

בעת ש-teamLab Planets בטוקיו מקבל בברכה את פניהם של כמיליון מבקרים מחו"ל בתקופה של 6 חודשים, המוזיאון המעולה חושף את החידוש של מרחבי יצירות האמנות

עם דיווחים כי 1 מכל 10 מבקרים בינלאומיים ביפן מבקר ב-teamLab Planets, המוזיאון יהיה פתוח כעת עד שנת 2027

טוקיו, 3 בספטמבר 2023, (BUSINESS WIRE):

מוזיאון teamLab Planets TOKYO DMM  ( ("teamLab Planets" הטובל בגוף של teamLab של קולקטיב האמנות בטויסו, טוקיו, חגג את יום השנה החמישי שלו עם חידוש מרחבי יצירות האמנות, מה שהופך אותו לחוויה סוחפת עוד יותר.

בששת החודשים בין מרץ עד אוגוסט 2023, המוזיאון ראה כמיליון מבקרים מ-182 מדינות ואזורים מחוץ ליפן. זה מהווה 70% ממספר המבקרים הכולל של המוזיאון (*1). כמו כן, דווח כי כ-1 מכל 10 מבקרים ביפן מחו"ל מבקר ב-teamLab Planets (*2).

מיצב חדש שנחשף: אור מוצק ארעי

בתוך יצירת אמנות סוחפת שהמבקרים חווים על ידי כניסה למים, צפות באוויר אינספור מסות של אור, כל אחת מורכב ממספר צבעים. הגבולות של כל צבע מופרדים בבירור, כאילו הם מוצקים. ההפרדה בצבע אחיד לכאורה של מסות האור אינה נראית בעולם הטבע, והיא נגרמת מסנכרון קיצוני. באמצעות ארגון עצמי לאורך זמן, תופעת הסנכרון הזו יוצרת מבנה גדול ומסודר.

חידוש חללי יצירות האמנות

ב יקום הקריסטל האינסופי, יש יצירת אמנות בדמות פסל תלת מימדי, מאוסף של נקודות אור. המבקרים יכולים להשתתף ביצירה באמצעות אפליקציית teamLab וליצור את היצירה יחד עם אנשים נוספים בחלל. על ידי זריקת כוכב שתבחרו מהאפליקציה, נוצר לפניכם פסל אור, ואת החלל של העבודה הזו ממלאת קבוצה של פסלי האור הללו. עם החידוש נוספו להתקנה חמישה פסלי אור חדשים.

מיצב מלא בכדורי אור המשתנים לצבעים מעורפלים באמצעות אינטראקציה עם אנשים, הרחבת הקיום התלת-ממדי בטרנספורמציה של המרחב, וכמה חללי יצירות אמנות נוספים שחודשו אף הם, ואלה מקדמים את החוויה של טבילה פיזית בגוף כולו.

בנוסף, teamLab Planets, שהיה אמור להיסגר במקור בסוף 2023, הוארך עד תום שנת 2027 בשל הפופולריות של המוזיאון.

הקונספט מאחורי TEAMLAB PLANETS

יחד עם אחרים, לטבול את כל הגוף שלך, לקלוט באמצעות הגוף שלך, ולהיות חלק מן העולם

teamLab Planets הוא מוזיאון שבו אתם מהלכים בתוך מים, וגן שבו אתם מתאחים עם הפרחים. הוא כולל 4 חללי יצירות אמנות בקנה מידה גדול ו-2 גנים שנוצרו על ידי קולקטיב האמנות של teamLab.

אנשים צועדים יחפים וטובלים את כל גופם ביצירות האמנות המדהימות יחד עם אחרים. יצירות האמנות משתנות בעת נוכחותם של אנשים, וכך מיטשטשות תפיסת הגבולות בין העצמי ליצירות. אנשים אחרים גם יוצרים שינוי ביצירות האמנות, מטשטשים את הגבולות בינם לבין היצירות, ויוצרים המשכיות בין העצמי, האמנות והאחרים.

*1, האתר הרשמי של teamLab Planets, נתוני רכישת כרטיסים (נתונים שהתקבלו מ-1 במרץ עד 31 באוגוסט, 2023)
*2 "Amazing Nippon / Digital Art Museum in Tokyo Enchants Overseas Tourists – The Japan News"חדשות יפן מאת היומיורי שימבון. 5 באוגוסט 2023.

אודות המוזיאון

teamLab Planets TOKYO DMM
6-1-16 Toyosu, Koto-ku, Tokyo
https://www.teamlab.art/e/planets/

שעות פתיחה
ספטמבר – נובמבר:09:00 – 22:00
*כניסה אחרונה שעה לפני הסגירה *
ייתכנו שינויים בשעות.  אנא עיין באתר הרשמי לקבלת מידע יותר עדכני.
סגור: 6 בספטמבר (רביעי), 4 באוקטובר (רביעי), 8 בנובמבר (רביעי)

עלות כניסה
מבוגר (18 שנים ומעלה):סטודנט 3,800 יאן יפאני
(13 – 17 שנים): 2,300 יאן יפאני
ילד (4 – 12 שנים): 1,300  יאן יפאני
3 שנים ומטה: כניסת
לנכים:  1,900 יאן יפאני

חנות כרטיסים רשמית
https://teamlabplanets.dmm.com

אוכל וחנות
ראמן וגאני UZU טוקיו: https://vegan-uzu.com/pages/uzu-tokyo-en
חנות הפרחים teamLab: https://www.teamlab.art/e/flowershop/

עבור המדיה
ערכת עיתונות: https://goo.gl/tQXMLm
סרטון להדגשה: https://youtu.be/KAQMAzRjoH0

אודות PLANETS Co., Ltd.

הוקמה בשנת 2017. מפעילה ומנהלת את המתקנים של teamLab Planets TOKYO.
מקום:Tokyo Nihonbashi Tower 10F, 2-7-1 Nihonbashi, Chuo-ku,
נציג טוקיו:  Takumi Nomoto

אודות teamLab

teamLab (נוסד 2001) הוא קולקטיב אמנות בינלאומי. הפרקטיקה המשותפת שלהם חותרת לנווט במפגש של אמנות, מדע, טכנולוגיה ועולם הטבע. באמצעות אמנות, הקבוצה הבינתחומית של מומחים, כולל אמנים, מתכנתים, מהנדסים, אנימטורים של CG, מתמטיקאים ואדריכלים, שואפת לחקור את היחסים בין האדם לעולם, וצורות תפיסה חדשות.

על מנת להבין את העולם סביבם, אנשים מפרידים אותו לישויות עצמאיות עם גבולות נתפסים ביניהן. teamLab מבקשת לחרוג מגבולות אלו בתפיסה שלנו את העולם, את היחסים בין האדם לעולם, ואת המשכיות הזמן. הכל קיים בהמשכיות ארוכה, שברירית אך מופלאה ונעדרת גבולות.

תערוכות teamLab התקיימו בערים ברחבי העולם, כולל ניו יורק, לונדון, פריז, סינגפור, עמק הסיליקון, בייג'ינג ומלבורן בין היתר. מוזיאוני teamLab ותערוכות קבועות בקנה מידה גדול כוללים teamLab ללא גבולות ו teamLab Planets בטוקיו, teamLab ללא גבולות בשנחאיteamLab SuperNature במקאו, ו teamLab בייג'ינג, עם עוד מקומות שאמורים להיפתח בערים שונות כולל אבו דאבי, המבורג, ג'דה ואוטרכט.

העבודות של teamLab נמצאות  בין היתר באוסף הקבוע של המוזיאון לאמנות בת זמננו בלוס אנג'לס; הגלריה לאמנות של ניו סאות' ויילס, סידני; הגלריה לאמנות של דרום אוסטרליה, אדלייד; מוזיאון לאמנות אסייתית, סן פרנציסקו; מוזיאון החברה האסיאתית, ניו יורק; אוסף בורוסאן לאמנות בת זמננו, איסטנבול; הגלריה הלאומית של ויקטוריה, מלבורן; ועמוס רקס, הלסינקי,

teamLab מיוצגת על ידי Pace Gallery, Martin Browne Contemporary, וכן Ikkan Art.

teamLab: https://www.teamlab.art/

אינסטגרם: https://instagram.com/teamlab/
פייסבוק: https://www.facebook.com/teamLab.inc
טוויטר: https://twitter.com/teamLab_net
יוטיוב: https://www.youtube.com/c/teamLabART

גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת – https://www.businesswire.com/news/home/53546601/en

 

למידע נוסף:

PLANETS Co., Ltd. Public Relations Department
דוא"ל [email protected]
ראיון: https://forms.gle/fAtnDKLpQKFME6XR9

 

מקור: PLANETS Co., Ltd.

 

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

סגור לתגובות על בעת ש-teamLab Planets בטוקיו מקבל בברכה את פניהם של כמיליון מבקרים מחו"ל בתקופה של 6 חודשים, המוזיאון המעולה חושף את החידוש של מרחבי יצירות האמנות

מאת:

פרסם באתר כ - 1266 מאמרים.

.

דילוג לתוכן