Hoffmann Green חותמת על הסכם הרישיון הראשון שלה עם קבוצת Shurfah בערב הסעודית

5 בספטמבר 2023 | מאת: | מאמרים בקטגוריה הודעות לעיתונות

Hoffmann Green חותמת על הסכם הרישיון הראשון שלה עם קבוצת Shurfah בערב הסעודית

חוזה בלעדיות ל-22 שנים בערב הסעודית

הקמת מפעל Hoffmann האנכי הראשון בשנת 2024

מודל עסקי הכולל דמי כניסה ותמלוגים

כוונה להקים מספר מפעלים בערב הסעודית

צ'ייל-סו-לה-אורמו, צרפת, 5 בספטמבר 2023, (BUSINESS WIRE):

הופמן טכנולוגיות מלט ירוק Hoffmann Green Cement Technologies ‏( ISIN: FR0013451044, Mnemo: ALHGR) חברה פעילה בתחום התעשייה המחויבות לצמצם את פליטת הפחמימנים בענף הבנייה ומעצבת ומשווקת מוצרי בטון חדשניים ונקיים מפסולת פחם, הכריזה על חתימת הסכם רישיון בלעדי למשך 22 שנים עם קבוצת Shurfah במטרה להקים מספר יחידות Hoffmann Green בערב הסעודית אשר יתמכו בתהליך צמצום פליטת הפחמימנים בענף הבנייה של אזור זה.

הסכם רישיון בלעדי ל-22 שנים שיפיק תועלת מהטכנולוגיות נטולות פסולת הפחם של Hoffmann Green ויביא להקמת המפעל הראשון המבוסס על מודל אנכי מסוג H2 בערב הסעודית

קבוצת Shurfah, תאגיד סעודי עם למעלה מ-13,800 אלף יחידות דיור והשקעות בשווי של למעלה מ-6 מיליארד ריאל, חתמה על הסכם רישוי למשך 22 שנים למימון, לבנייה ולתפעול יחידות ייצור של Hoffmann Green. ההסכם נחתם גם במטרה לשווק באופן בלעדי ברחבי ערב הסעודית את מוצרי הבטון של Hoffmann Green שהינם נקיים מפחמימנים. מפעל ראשון לייצור בטון נקי מפחם ייבנה בערב הסעודית בשנת 2024 והוא יהיה שכפול של H2.

תהליך הייצור וההנדסה יתקיים על ידי IBAU Hamburg, הקבלן הכללי הגרמני עמו Hoffmann Green חתמה ביוני 2022 הסכם שותפות בלעדי לתמיכה בבנייה של יחידות Hoffmann ברחבי העולם. המפעל, וכל היחידות האנכיות שיוקמו בעקבותיו, ייבנו כולם מבטון Hoffmann Green.

בתמורה למסירת הידע התעשייתי והטכנולוגי ולבלעדיות, Hoffmann Green תקבל מ-Shurfah דמי כניסה וכן תגמולים שנתיים משתנים וקבועים המבוססים על שיווק של בטון Hoffmann בערב הסעודית.

המטרה היא לתמוך במעבר הטכנולוגי של ענף הבנייה במדינה על ידי הקמת מספר מפעלים אנכיים אשר ייצרו בטון Hoffmann Green.

מטרת החוזה, בנוסף למפעל הראשון, היא לשכפל מספר מפעלי H2 ברחבי ערב הסעודית. ערב הסעודית נותנת עדיפות בפיתוח לשינוי אקולוגי כחלק מהתוכנית הלאומית שלה, "Vision 2030", במיוחד בשוק הבנייה הגדול שממשיך ומתפתח במהירות ומונע על ידי פרויקטי העיר החכמה. בעזרת המפעלים העתידים לקום, Hoffmann Green ו-Shurfah מתכוונות להביא לצמצום פליטת הפחמימנים בענף הבנייה בערב הסעודית וכן לסייע למדינה להגיע מהר יותר לניטרליות בפליטת הפחמימנים שלה.

ג'וליאן בלנשרד ודייוויד הופמן, מייסדים שותפים של Hoffmann Green Cement Technologies, אמרו: "מספר שבועות בלבד לאחר החתימה על ההסכם המקדים קיבלנו הכרה מוצקה במחויבות שלנו בדמות החתימה על הסכם רישיון זה עם Shurfah, שחקנית חשובה בענף הבנייה בערב הסעודית. בעקבות הפעילות בשוויץ ובאנגליה אנו ממשיכים את הפיתוח הבינלאומי של החברה במטרה לתמוך בשאיפת הממלכה למימוש פרויקט "Vision 2030" באמצעות חוזה חדש זה וכדי לקחת חלק בתהליך צמצום הפחמימנים בענף התעשייה במדינה, זאת באמצעות בנייה של מספר יחידות של החברה בשטח המדינה ובאמצעות שיווק בטון המכיל 0% פסולת פחם".

עבדוללה אל מאג'ד, מייסד ויו"ר Shurfah Holding, אמר: "ערב הסעודית הכריזה על יעד אפס פליטת פחמימנים עד לשנת 2060. כחלק מהמאמץ למימוש שאיפה אקולוגית זו, Shurfah משקיעה מאמצים בפיתוח בר קיימא של הכלכלה הסעודית ובמימוש פרויקט Vision 2030. בהקשר זה אנו גאים לחבור אל Hoffmann Green, אשר תאפשר לנו לבנות את האתרים שלנו בדרך השומרת על הקיימות. בניית המפעל האנכי הראשון ב-2024 הוא רק ההתחלה, ואנו מקווים שבעקבותיו ישוכפלו מספר יחידות ברחבי המדינה".

אודות HOFFMANN GREEN CEMENT TECHNOLOGIES

Hoffmann Green Cement Technologies מ-Bournezeau ‏(וונדי, מערב צרפת) נוסדה בשנת 2014 והיא מתכננת, מייצרת ומפיצה מוצרי בטון חדשניים עם שיעור נמוך במיוחד של פליטת פחמימנים – בעלי טביעת פחמימנים נמוכה פי 5 מזו של בטון רגיל – ועם ביצועים טובים יותר בהשוואה לבטון הרגיל, זאת מבלי לפגוע במינון השקול של הבטון וללא צורך בשינויים.

ל-Hoffmann Green שתי יחידות ייצור המונעות על ידי סוללה של עוקבים סולריים באתר Bournezeau: מפעל 4.0 ו-H2, מפעל הבטון האנכי הראשון בעולם אשר נחנך במאי 2023. מפעל שלישי צפוי לקום בנמל הגדול של Dunkirk ב-2024-2025, והוא יקנה קיבולת ייצור כוללת של 550,000 טון בשנה או 3% מהשוק בצרפת. הקבוצה הגיעה לפריצת דרך בפיתוח טכנולוגי המבוסס על תרכובת הבטון ועל תהליך ייצור קר, עם 0% פסולת פחם וצריכת אנרגיה נמוכה, מה שהופך אותה לגורם מוביל וייחודי בשוק הבטון שלא עבר שינוי במשך 200 שנים.

בנוסף, Hoffmann Green Cement מכירה במצב החירום האקלימי ובעלייה החדה במחירי האנרגיה, והיא משתתפת באופן פעיל בתהליך הטרנספורמציה של צריכת האנרגיה על ידי ייצור בטון נקי הצורך פי 10 עד 15 פחות אנרגיה בהשוואה לבטון Portland, תוך השקעת מאמצים בבנייה חסכונית של בניינים ובאמצעות עידוד הכלכלה המעגלית ושימור משאבי הטבע. הידע הטכנולוגי חסר המתחרים אשר משתפר ללא הרף, המונע על ידי צוותים יעילים ומתקדמים, מאפשר ל-Hoffmann Green Cement Technologies לתת מענה לכל השווקים בענף הבנייה, הן בצרפת והן מעבר לה.

החברה ממשיכה את ההתרחבות הבינלאומית שלה והיא חותמת על חוזים באנגליה, בבלגיה, בשווייץ, ולאחרונה גם בערב הסעודית.

לפרטים נוספים ניתן לבקר בכתובת: www.ciments-hoffmann.com/

למידע נוסף:

Hoffmann Green
Jérôme Caron
Chief Financial Officer
[email protected]
+33 2 51 460 600

קשרי משקיעים NewCap
Pierre Laurent
Thomas Grojean
Quentin Massé
[email protected]
+33 1 44 71 94 94

קשרי אמצעי התקשורת NewCap
Nicolas Merigeau
Antoine Pacquier
[email protected]
+33 1 44 71 94 98

מקור: Hoffmann Green

 

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

סגור לתגובות על Hoffmann Green חותמת על הסכם הרישיון הראשון שלה עם קבוצת Shurfah בערב הסעודית

מאת:

פרסם באתר כ - 1266 מאמרים.

.

דילוג לתוכן