Pyramid Analytics ו-Smollan יוצרות שותפות בינלאומית

23 באוגוסט 2023 | מאת: | מאמרים בקטגוריה הודעות לעיתונות

Pyramid Analytics ו-Smollan יוצרות שותפות בינלאומית

 

Smollan, הספקית הבינלאומית של פתרונות קמעונאיים ו- Pyramid Analytics, ספקית תוכנת הניתוח מהדור הבא, משתפות פעולה במטרה להעצים את העסקים באמצעות פתרונות משופרים ומונעי נתונים.

 

לונדון, ניו יורק ותל אביב, 22 באוגוסט 2023, (BUSINESS WIRE):

Smollan, ספקית גלובלית המתמחה בפתרונות קמעונאיים, גיבשה הסכם שותפות לשיווק והטמעה בינלאומיים עם Pyramid Analytics, ספקית תוכנת המודיעין לקבלת החלטות ולבינה עסקית (BI) מהדור הבא. ההסכם יאפשר ל-Smollan, דרך עסק הנתונים והטכנולוגיה שלה DataOrbis, להרחיב את פתרון השירותים הקיים שלה ולהוסיף לו את יכולת המכירה של רישיונות של Pyramid Analytics והטמעה של תוכנות של Pyramid Analytics.

"הלקוחות שלנו פועלים בענפים תחרותיים ביותר, שבהם היכולת לקבל את ההחלטה הטובה ביותר היא המפתח לביצועים איכותיים. החיפוש שלנו אחר פתרון BI שמספק פונקציונליות מעולה, ערך מצוין ויכולות מהדור הבא הוביל אותנו אל Pyramid Analytics. העברנו את רוב הפתרונות של DataOrbis לתוכנה שלהם כבר בשנה שעברה, והלקוחות שלנו כבר חווים שינוי באופן שבו אנו מסוגלים לסייע להם להפיק תועלת מהכמות האדירה של הנתונים שנמצאים ממש בהישג ידם", אומר ג'יימס קולט, מנהל הנתונים והטכנולוגיה הראשי של Smollan.

השותפות של Pyramid Analytics אף מספקת ל- DataOrbisהזדמנות לצמיחה, שמיועדת להרחיב את שירותי החברה ואת טביעת הרגל שלה לוורטיקלים שמצויים מחוץ למרחב הטובין הצרכני (FMCG), שמתאפיין בהתקדמות מהירה, ושהיה מגרש המשחקים המסורתי שלה. הזדמנות זו נתמכת גם על ידי הנוכחות הגלובלית של DataOrbis ו-Smollan, אשר כוללת פעילות בכל השערים המובילים.

"ל- DataOrbisהבנה מעולה של כל מה שנדרש כדי ליישם אסטרטגיית נתונים מצליחה לרוחב הארגון, בלי קשר לענף. אנחנו נלהבים מאוד נוכח השותפות הבינלאומית שלנו איתם. על ידי מינוף הנוכחות הגלובלית של החברה, ברחבי רשתות הלקוחות והשותפים שלה, אני מאמין כי DataOrbis, בשיתוף עם Pyramid Analytics, תוכל לייעל ולמטב את סביבות ניתוח הנתונים שלה ולהכין אותן לבאות. אנחנו שמחים שהם חברו אלינו", אומר עומרי קוהל, מנכ"ל Pyramid Analytics.

הפלטפורמה של Pyramid זוכה באופן עקבי לדירוגים הגבוהים ביותר בקרב חברות אנליסטים מובילות, אשר מעריכים טכנולוגיות של בינה עסקית וניתוח. לאחרונה, Pyramid זכתה בדירוג הגבוה ביותר של Gartner, בדו"ח "יכולות קריטיות עבור פלטפורמות ניתוח ובינה עסקית לשנת 2023", כולל מס' 1 עבור "מקרה שימוש של אנליסט עסקי", מס' 1 עבור "מקרה שימוש לקוח משופר", מס' 2 עבור "מקרה שימוש מדען נתונים" ו-מס' 4 עבור "מקרה שימוש מפתח כלי ניתוח".

הפלטפורמה של Pyramid מאחדת הכנת נתונים, ניתוח עסקי ומדע נתונים בפלטפורמה משולבת יחידה של שירות עצמי, שהגישה אליה מתאפשרת עבור משתמשי נתונים בכל הרמות.

"הזמן הנדרש למקבל ההחלטות לצורך גישה לנתונים יכול לאפשר את היתרון התחרותי של החברה, או להרוס אותו. Pyramid Analytics מקצרת את משך הזמן שנדרש למשתמשים ברחבי הארגון לצורך איתור קל ופשוט של המידע שלו הם זקוקים, מבלי שיצטרכו לבקש אותו ממחלקת ה-IT. מדובר ביתרון הן עבור המשתמשים והן עבור מחלקות ה-IT, שנתונות ממילא לעומס כבד", אומר קול.

היישום הוא המפתח להצלחה

ככל שהצורך לשחרר את עוצמת הנתונים הולך ומתגבר, כך העסקים מבינים את היתרון הגלום בקיומה של פלטפורמת BI יחידה לרוחב הארגון – פלטפורמה שמבטיחה מקור אחד של אמיתות, שניתן לניהול בצורה בטוחה, מאובטחת ואתית. כמי שהקדימה ליישם את הפלטפורמה, DataOrbis השקיעה בגיבוש מספר צוותי הטמעה של Pyramid Analytics ובשדרוג מיומנויותיהם. צוותים אלה פועלים בדרום אפריקה, הודו וסלובניה ומיועדים לסייע ללקוחות ביצירה וביישום של התפיסות הגלובליות הייחודיות להם. בצוותים אלה חברים יותר מ-50 מומחים לפלטפורמה של Pyramid Analytics, כולל משאבים בכירים בעלי מומחיות שחוצה ענפים ואזורים גאוגרפיים.

"הבחירה בפלטפורמה של בינה עסקית מהווה חלק אחד מתצרף התובנות. המיומנות והזמן הנדרשים לצורך הטמעת התוכנה הם החלק הבא. הניסיון שלנו מלמד, ששני משאבים חיוניים אלה אינם זמינים באופן מידי ברוב החברות. השותפות עם DataOrbis מאפשרת לנו להבטיח הטמעה מיומנת של תוכנת Pyramid Analytics לצד מיצוי הפוטנציאל המלא של הפלטפורמה – והכול על בסיס שיטות עבודה גלובליות מומלצות. אני שמח על ההזדמנויות שהשותפות עם Pyramid Analytics תפתח בפנינו ובפני לקוחותינו", אומר קולט.

אודות Pyramid Analytics

 

Pyramid Analytics היא הדור הבא של כלי ניתוח עסקיים. פלטפורמת בינת קבלת ההחלטות עטורת הפרסים של Pyramid מעניקה לאנשים תובנות נרחבות, אוטומטיות ושיתופיות שמפשטות ומנחות את השימוש בנתונים בקבלת החלטות. יתרון קריטי טמון בעובדה, כי הפלטפורמה של Pyramid Analytics פועלת ישירות על כל סוגי הנתונים, וכך מאפשרת שירות עצמי מפוקח עבור כל אדם, תוך מתן מענה לצרכים אנליטיים בסביבה נטולת קוד וללא חילוץ נתונים. הפלטפורמה משלבת בצורה חלקה הכנה, ניתוח עסקי ומדע נתונים ומעצימה את כלל המשתמשים בעזרת תהליך חכם של קבלת החלטות. הדבר מאפשר נקיטת גישה אסטרטגית וכלל ארגונית לבינה העסקית ולניתוח, מן הרמה הפשוטה ועד למורכבת. תאמו הדגמה. למידע נוסף אודות Pyramid Analytics, צרו קשר בכתובת [email protected].

אודות Smollan

Smollan, שנוסדה בשנת 1931, היא חברת מסחר גלובלית, שמספקת צמיחה למשווקים ובעלי מותגים בחמש יבשות. החברה משפיעה על תכני הגלישה והרגלי הרכישה של הקונים, כמו גם על המועדים והמקומות שבהם מבוצעים תהליכים אלה, ברחבי מספר נקודות מגע ודרך מכירות ומסחור, הפעלה וחוויה, נתונים וטכנולוגיה וכן מסחר דיגיטלי. החברה זוכה להכרה בינלאומית בפלטפורמה האנושית הייחודית שלה, שמונה יותר מ-75,000 עובדים, ובמערכות המתוחכמות שלה. היא מקדמת מכירות ויוצרת חוויות קנייה איכותיות עבור כמה מן המותגים האהובים ביותר בעולם. מדובר בעסק גלובלי, שמסייע לקמעונאים ולמותגים להצליח בנקודת המכירה. צרו קשר בכתובת www.smollan.com.

אודות DataOrbis

DataOrbis, חברה מובילה בתחום הנתונים והטכנולוגיה, משתמשת באקוסיסטמה SMART של שירותים, פתרונות וטכנולוגיה פרי פיתוחה כדי לסייע לחברות להפוך לעסקים שמונעים על ידי נתונים. ל-DataOrbis יותר מ-50 לקוחות שנמנים עם חברות בלו צ'יפ, ונכון להיום היא מעבדת יותר מ-300 מקורות נתונים ביותר מ-60 מדינות ובשלל שפות. בשנת 2020, DataOrbis שילבה כוחות עם מומחית הקמעונאות הגלובלית Smollan והרחיבה את יכולות המדרוג, ההתרחבות והעבודה ברשת שלה בפריסה גלובלית.

משרדיה הראשיים של DataOrbis ממוקמים בדרום אפריקה ויש לה משרדים ושותפים ברחבי העולם. למידע נוסף אודות DataOrbis, צרו קשר כאן.

למידע נוסף:

 

אנשי קשר

פיט וומוסיל
סמנכ"ל בכיר, שיווק גלובלי, Pyramid Analytics
דוא"ל:  [email protected]

 

מקור:  Pyramid Analytics

 

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

סגור לתגובות על Pyramid Analytics ו-Smollan יוצרות שותפות בינלאומית

מאת:

פרסם באתר כ - 1266 מאמרים.

.

דילוג לתוכן