מייסדי Prytania Media חושפים שני אולפני AAA נוספים

17 באוגוסט 2023 | מאת: | מאמרים בקטגוריה הודעות לעיתונות

מייסדי Prytania Media חושפים שני אולפני AAA נוספים

 

ותיקים בענף מהאחים וורנר, 343 Industries, ‏, ArenaNetBlizzard, Undead Labs ועוד מצטרפים לאולפנים החדשים של Prytania Media, Fang & Claw ו-Dawon Entertainment.

ניו אורלינס, 16 באוגוסט 2023, (BUSINESS WIRE):

ג'ף סטריין (מייסד שותף של ArenaNet, מייסד שותף של Undead Labs, Crop Circle Games, Possibility Space, מייסד שותף ונשיא Studios Prytania Media) ואנני דליסי סטריין (מייסדת שותפה של Undead Labs, Crop Circle Games, Possibility Space, מייסדת שותפה ומנהלת כללית של Prytania Media) שמחים ונרגשים לחשוף בפני הציבור שתי תוספות בדרוג AAA למשפחת האולפנים של Prytania Media.

Fang & Claw יוצרים את האבולוציה הבאה של ספורט לחימה בסוגת הפנטסיה עבור שוק המשחקים התחרותיים שגדל במהירות. עם השקעת סיד של קרן Transcend בסך 3 מיליון דולר, האולפן נבנה סביב צוות ותיק הכולל את:

*ג'רמי גפני, מנהל האולפן (מייסד שותף של Turbine Entertainment, מנהל בכיר ב-Blizzard Entertainment)

*פלור מרטי, מפיק ראשי (מפיק ראשי ב-WB Games Montreal)

*כריס ונטוריני, מנהל קריאייטיב (מנהל אנימציה ב-ArenaNet, מנהל גיימפליי [משחקיות] ב-Undead Labs)

*הוריה דוסיו, מנהל אומנותי (מנהל סטודיו ארט ב-343 Industries וכןSucker Punch Productions)

*בן סקוט, מנהל טכני (מנהל טכני ו-CTO ב-Undead Labs)

 

Dawon Entertainment מבנגלור שבהודו מצטרפים ל-Prytania Media בתור אולפן המוכרז הראשון שלנו בשווקים מתעוררים. וויטני בלטראן, מנהלת האולפן ומתכננת המשחקים זוכת הפרסים מנהיגה את Dawon Entertainment בבניה של משחקים ממוקדי תרבות באמצעות מפתחים הודים עבור שחקנים הודים, תוך אימוץ הפולקלור שובה-הלב, האמנות המוסיקה של הודו וכן המגזר הטכנולוגי ההודי החדשני.

Fang & Claw ו-Dawon Entertainment מצטרפים לאולפני האחות Possibility Space ו-Crop Circle Games, בחותם של אולפני Prytania Media.

אודות Prytania Media

Prytania Media נוסדה בשנת 2021 על ידי אנני דליסי סטריין וג'ף סטריין. Prytania Media היא פורטפוליו פרטי ועצמאי של אולפני פיתוח בדרוג AAA המתמקדים ביצירת משחקים חדשים ופורצי דרך בקנה מידה גלובלי. נכון להיום Prytania Media מעסיקה מעל 150 אנשי סגל בתחומי הפיתוח, העסקים והתמיכה בכל העולם, ומגייסת עובדים מרקע מוחלש למשפחת האולפנים באמצעות יוזמת המוזאיקה שלנו ותוכנית המלומדים של Prytania Media.

אודות Crop Circle Games

Crop Circle Games נוסדה בשנת 2021 כאולפן של Prytania Media ונתמכה בשלב המוקדם על ידי השקעות של קרן Transcend ושותפים אסטרטגיים אחרים בסך כולל של 23 מיליון דולר.Crop Circle Games מגדירה את הדור הבא של משחקי ארגז חול עם נרטיב (סיפור) לקהילת השחקנים הגלובלית.

אודות Possibility Space

Possibility Space נוסדה בשנת 2021 כאולפן של Prytania Media עם השקעת סיד של קרן Transcend בסך של 3 מיליון דולר ובשותפות פיתוח עם מוציא-לאור גדול Possibility Space מעצימה את קהילת היוצרים הגלובלית באמצעות פלטפורמה חברתית שאפתנית וחדשה למשחקי תפקידים.

למידע נוסף:

צרו קשר

פניות מאמצעי התקשורת:
אליז פייביס // ‏Prytania Media
[email protected]

 

מקור: Prytania Media

 

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

סגור לתגובות על מייסדי Prytania Media חושפים שני אולפני AAA נוספים

מאת:

פרסם באתר כ - 1266 מאמרים.

.

דילוג לתוכן