סירת מפרש בחופי מלונות – איך בוחרים אותה נכון

8 באוקטובר 2022 | מאת: | מאמרים בקטגוריה בתי מלון

אוהבים את הים ואל הגלישה? אם אין לכם מושג איך לבחור סירת מפרש בחופי מלונות בירושלים ובפרט את המפרש עצמו, כדי שתקראו את המאמר הבא שיעסוק בעיקר בטכנולוגיה, קדמה ואין ספור של אפשרויות והפעם, סירת מפרש בחופי מלונות מדהימה שמכילה את כל המרכיבים שיהפכו את זה לטוב ומושלם ביותר.

אז מה קודם למה ואיך בוחרים? המפרש הוא למעשה אותה יריעה שנעה בהתאם לרוח והופכת אותו כך או כך לתנועה שאתם צריכים על פני המים. כי השייט שמונעים על ידי הרוח הם למעשה מפרשיות.

מפרשיות מאז ועד היום- חשוב לדעת

אם בעבר המפרשיות היו עשויות מבד, הרי שהיום הן מספקות את מלוא היציבות באותה המידה בזכות חומרי גלם חזקים יותר, המון גלים, כמון תנועה, קפיצות מדהימות, את כל זה מספקות לכם המפרשיות בצורה הטובה ביותר. קל, פשוט ביותר ובעיקר יכול להתאים לצרכים שלכם או יותר נכון לגלישה שלכם בין אם זה ספורט ימי ובין אם זה תחביב.

השוק הפתוח מביא אין ספור של אפשרויות, מפרשיות מכל מיני גדלים שונים, פשוט הולכים ובוחרים את המפרשית בחופי מלונות המתאימה ביותר שתתאים לגלישה שאתם צריכים ורוצים. מפרשיות מגיעות בכל מיני צורות והחשוב הוא לבחור את מה שיתאים לכם לפעילות בין אם זה תחביב ובין אם ספורט ימי.

מה חשוב לדעת לפני שבוחרים? מפרשיות מותאמות לסוג הגלישה שאתם בוחרים, לכל מפרש יש חלק תחתון וחלק עליון.

אלו סוגי מפרשים יש?

יש מפרשים המיועדים לגלישת גלים חזקים יותר ויש מפרשים שמותאמים לגלישה עדינה יותר. בגדול יש כל מיני דגמים ולכן קו חיצוני משתנה בהתאם לדגם אותו תבחרו.

לצורך העניין במפרשית בחופי מלונות שיש בה יותר כוח ניתן להוריד את שפתו התחתונה של המפרש מטה ומייצרים קימור כך שגם אם יש רוח חזקה במיוחד זה יספק את המענה הטוב ביותר ולא משנה מה יהיה האקלים, המפרשית בחופי מלונות לא תפגע.

בסיכום דבר, צריך להתאים את המפרשית בחופי מלונות למטרה והצורך, אז אם אתם גולשי גלים או גולשים חופשיים, חשוב מאוד להתאים את המפרשית בחופי מלונות בתל אביב כך שהיא תספק את המענה הישיר לכך.

 

 

סגור לתגובות על סירת מפרש בחופי מלונות – איך בוחרים אותה נכון

מאת:

פרסם באתר כ - 13 מאמרים.

.

דילוג לתוכן