אוגמידקס גייסה 82.5 מיליון דולר כדי להאיץ את אימוץ ניתוחי עמוד השדרה בעזרת מציאות רבודה (AR)

27 ביוני 2023 | מאת: | מאמרים בקטגוריה הודעות לעיתונות

 

אוגמידקס גייסה 82.5 מיליון דולר כדי להאיץ את אימוץ ניתוחי עמוד השדרה בעזרת מציאות רבודה (AR)

 

CPMG וEvidity Health Capital – מצטרפים לסינדיקט של משקיעים אמריקאים וישראלים

 

אוגמדיקס מציינת בנוסף אבן דרך של 4,000 חולים שנותחו עם פלטפורמת  xvision AR

 

 

שיקאגו, 27 ביוני 2023, BUSINESS WIRE)):

Augmedics אוגמדיקס, חלוצה בניווט כירורגי תוך שימוש במציאות רבודה (AR), הודיעה היום על סגירת סבב גיוס מוצלח של 82.5 מיליון דולר מסדרהD . את הסיבוב הובילה CPMG מדאלאס יחד עם Evidity Health Capital כשותפה בסינדיקט, ובהשתתפות המשקיעים הנוכחיים H.I.G. Capital, Revival Healthcare Capital, Almeda Ventures  ואחרים. חדשות אלו, מגיעות באותו שבוע בו החברה הגיעה לציון דרך של 4,000 חולים שטופלו באמצעות טכנולוגית ה- xvision Spine System® – המשתמשת במציאות רבודה כדי להעניק למנתחים "ראיית רנטגן" במהלך הניתוח.

 

הכספים ישמשו בכדי לתמוך בהתרחבות המסחרית המהירה של אוגמדיקס בארה"ב, כמו גם בקידום פיתוחי פלטפורמת הדור הבא, שיאפשרו אימוץ בקנה מידה נרחב של טכנולוגיית ה- xvision.

 

+4,000 מטופלים והיד עוד נטויה: סוללים את הדרך בתחום ההולך וגדל של ניתוחי עמוד שדרה בשילוב  AR

 

החדשות על המימון מגיעות בעקבות אבן דרך מסחרית חדשה עבור חברת המדטק, שמזה תקופה מובילה בתחום החדש והצומח של ניתוחי מציאות רבודה.

 

המערכת, אשר קרויה על שם יכולתה להעניק למנתחים "ראיית רנטגן" (x-ray vision), עשתה היסטוריה בדצמבר 2019 כאשר הייתה הראשונה שאושרה על ידי ה-FDA  כמערכת ניווט עבור ניתוחים באמצעות מציאות רבודה.

 

הטכנולוגיה החדישה משלבת נתונים קריטיים וחיוניים בשדה הניתוח, ומאפשרת למנתחים לראות את אנטומיית המטופל מבעד לעור והרקמות ולנווט במדויק את הכלים הרפואיים והשתלים במהלך ניתוחי עמוד השדרה. בניגוד למערכות הניווט המסורתיות, המחייבות את המנתחים להסיט את מבטם ללא הרף אל מסך עזר, xvision מאפשרת למנתחים להשאיר את עיניהם ישירות על המטופל, מה שמאפשר דיוק ושליטה טובים יותר במהלך פרוצדורות בעמוד השדרה.

 

המנתחים מתארים לעיתים קרובות את ה- Xvision כ-"game-changer". המערכת הושקה מסחרית בארה״ב בשנת 2020 ואומצה במהירות על ידי השוק, כולל מוסדות אקדמיים מובילים רבים ברחבי ארה"ב. יחד עם הצמיחה בשימוש, יכולות המערכת התפתחו בהתאמה – במרץ 2023 אוגמדיקס הרחיבה משמעותית את הפלטפורמה והשיקה אפליקציית בינה מלאכותית ראשונה של המערכת (AI) שמהווה בסיס לפיתוחים עתידיים הנתמכים על ידי כספי הגיוס הנוכחי.

 

"סגירת סבב של 82.5 מיליון דולר באווירת הגיוס הנוכחית היא עדות להשפעה הדרמטית של אוגמדיקס בתחום ניתוחי עמוד השדרה. זהו הישג שהשפעתו ניכרת בקרב למעלה מ- 4,000 מטופלים", אמר נשיא ומנכ"ל  אוגמדיקס, קווין הייקס. "אנו שמחים להבטיח את המשאבים שיאפשרו לנו להמשיך ולהוביל את השוק לאימוץ טכנולוגיית מציאות רבודה בניתוחי עמוד שדרה."

 

"אנו גאים לקבל בברכה את CPMG ו-Evidity, שני שותפים ברמה עולמית שמביאים מומחיות אדירה לשולחן", אמר יו"ר הדירקטוריון של אוגמדיקס, ריק אנדרסון. "מימון זה מעיד על האמון הרב בטכנולוגית xvision ובתפקידה בהגדרה מחדש של סטנדרט הטיפול המאפשר שימוש בטכנולוגיה בניתוחי עמוד השדרה. אנו נרגשים מהגיוס המשמעותי הזה לעבר העתיד, תוך הוצאה לפועל של המשימה שלנו לחולל מהפכה בתחום ניתוחי הגב עבור המטופלים והמנתחים כאחד".

 

קנט מקגאוג'י מ-CMPG  ופול אנבר מ-Evidity  יצטרפו לדירקטוריון של אוגמדיקס.

 

"בתחום בו רבים מצהירים על היתרונות הקיימים לשימוש במציאות רבודה בניתוחים, אוגמדיקס מבדלת את עצמה עם פתרון ניווט AR ייחודי, המספק מדי יום דיוק ברמה הגבוהה ביותר לפרוצדורות בחדרי ניתוח ברחבי ארה"ב", אמר מקגאוג'י. "במשך כמעט שני עשורים, למדנו והשקענו בהנגשת טכנולוגיה כירורגית. אנו נרגשים לשתף פעולה עם אוגמדיקס, המובילה המובהקת בעולם ניתוחי מציאות רבודה".

 

אודות אוגמדיקס

 

אוגמדיקס הינה חלוצה בטכנולוגיות מציאות רבודה מתקדמות לשיפור תוצאות הניתוח. xvision Spine System® המהפכנית של החברה מקנה למנתחים לצפות באנטומיית המטופל כאילו הייתה להם "ראיית רנטגן", באמצעותה הם יכולים לנווט במדויק את הכלים הרפואיים והשתלים במהלך פרוצדורות של עמוד השדרה. xvision , המערכת הראשונה מסוגה שאושרה על ידי ה-FDA , שימשה לטיפול ביותר מ-4,000 מטופלים ולביצוע השתלות של למעלה מ-20,000 ברגים ב-21 מדינות בארה"ב. xvision הראתה באופן עקבי 97%-100% דיוק של מיקום הבורג על פני מספר מחקרים רפואיים.

 

Augmedics זכתה במספר תארי כבוד, כולל עלייתה לגמר פרסי אינדקס לשנת 2021, הייתה מועמדת לגמר פרסי Fast Company World Changing Ideas לשנת 2021, ונבחרה לאחת ההמצאות הטובות ביותר של מגזין Time לשנת 2020. לאחרונה הוצגה הטכנולוגיה בתוכנית תיעודית של האקונומיסט: כיצד עסקים ישתמשו במטאוורס?

 

מידע נוסף ניתן למצוא בכתובת  augmedics.com

 

יצירת קשר

אלכסה בורדאג'  Alexa Bourdage

[email protected]

 

מקור: Augmedics

 

גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת – https://www.businesswire.com/news/home/53429651/en

מערכת הניווט הניתוחית מבוססת מציאות רבודה (AR) של אוגמדיקס, ה- xvision, מעניקה למנתחים "ראיית רנטגן" ומאפשרת ניווט מדויק של מכשירים ושתלים במהלך ניתוחים. צילום: אוגמדיקס

 

מערכת ה xvision נבנתה במיוחד עבור מנתחים, במטרה לאפשר להם לבצע את הניתוח בדיוק כפי שהיו עושים באופן טבעי. המערכת שפותחה על ידי החברה, משלבת יכולת ניווט במטרה לייעל את הדיוק במהלך הניתוח. צילום: אוגמדיקס

 

 

לצפיה: xvision מעניקה למנתחים את היכולת לראות את האנטומיה של המטופלים כמו אילו היו בעלי "ראיית רנטגן" ועל ידי כך, לנווט במדויק את הכלים הרפואיים והשתלים במהלך ניתוחי עמוד שדרה. קרדיט וידאו: אוגמדיקס

 

 

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

סגור לתגובות על אוגמידקס גייסה 82.5 מיליון דולר כדי להאיץ את אימוץ ניתוחי עמוד השדרה בעזרת מציאות רבודה (AR)

מאת:

פרסם באתר כ - 1266 מאמרים.

.

דילוג לתוכן