מדוע דווקא בקבוק יין כמתנת חג?

8 בינואר 2020 | מאת: | מאמרים בקטגוריה צרכנות

למרות שכבר חגגתם המון פעמים את חגי ישראל, אתם בכל זאת מתקשים למצוא תשובה לשאלה הבוערת: מה מעניקים מתנה לחג? כאורחים בחג או פשוט בעת שאתם רוצים לפנק את הקרובים אליכם, אתם בוחרים במתנה שתתקשר אהבה, חום וחגיגיות. מגוון האפשרויות למתנות לחג הוא באמת אין סופי, וזו כנראה הבעיה העיקרית.

רגע לפני שגם אתם מוצאים את עצמכם מבזבזים זמן רב בחיפוש אחר מתנות לחג ראש השנה או לחגים אחרים, דעו כי בקבוק יין מסתמן כמתנה האידיאלית והמוצלחת ביותר! מדוע? שימו לב:

פשוט כי הוא משתבח עם השנים

בשונה ממתנות אחרות שיש להן "תוקף", בקבוק היין לא מחייב את מקבל המתנה להשתמש בו באופן מיידי. כידוע, יין משתבח עם השנים, וככל שיעבור הזמן, כך הוא יהפוך איכותי, עמוק ובעל ערך רב יותר. כך, גם אתם זוכים להעניק מתנה שלמעשה מעלה את הערך שלה. אלו מכם שרוצים להעניק בקבוק יין ייחודי יותר, יכולים למתג אותו עם ברכה אישית, כתוב מיוחד או ברכה ברוח החג – מראש השנה ועד פסח. 

כי הוא מסמל יוקרה ואלגנטיות

בשונה ממתנות אחרות, יין מתקשר עם אלגנטיות, יוקרה וטעם טוב. אם לדוגמא אתם מתארחים בערב ראש השנה אצל משפחה או חברים, הרי שהמתנה שתביאו אתכם תייצג אתכם. העניקו מתנה שתייצג אתכם על הצד הטוב ביותר – כזו שתגרום למארחים או למקבלי המתנה האחרים לדבר עליכם טובות. בקבוק יין בעל נראות חגיגית, ולא משנה מתי מעניקים אותו – הוא עושה את העבודה ויוצר רושם טוב.

היין מתאים כמתנה לעובדים, חברים ומארחים

כוחו של בקבוק היין, הוא בכך שהוא מתאים לכל סיטואציה, לכל מועד ולכל אחד! המון פעמים אתם צריכים להעסיק את עצמכם בשאלה האם המתנה תתאים למארח או למארחת, האם המתנה תמצא חן בעייני מי שמקבל אותה וכיוצא בזה. בקבוק יין לעומת זאת, נהנה ממעמד של קלאסיקה – כך שהוא יתאים תמיד ובכל מקרה. שימו לב כי ישנם סוגי יינות שונים, וגם אנשים שלא נוטים לשתות יין, יכולים להשמיש אותו אפילו בבישול.

כמה טיפים לבחירת בקבוק יין כמתנה לחג:

  • העניקו יין איכותי של מותג מוכר
  • מיתוג אישי על הבקבוק יכול רק להוסיף
  • העניקו יין לבן או אדום – בהתאם לטעמו האישי של מקבל המתנה
  • מארז בקבוקי יין מתאים לחגים ומועדים מיוחדים
  • צרפו כוסות יין להשלמת המתנה
  • שתו לחיים!
סגור לתגובות על מדוע דווקא בקבוק יין כמתנת חג?

מאת:

פרסם באתר כ - 204 מאמרים.

.

דילוג לתוכן