Falcon 40B: מודל הבינה המלאכותית המוביל בעולם מתגמל את מקרי השימוש היצירתיים ביותר במסגרת בקשה להצעות עם עוצמת מחשוב לאימון

8 ביוני 2023 | מאת: | מאמרים בקטגוריה הודעות לעיתונות

Falcon 40B: מודל הבינה המלאכותית המוביל בעולם מתגמל את מקרי השימוש היצירתיים ביותר במסגרת בקשה להצעות עם עוצמת מחשוב לאימון

 

זינוק בביקוש מצד מדענים, חוקרים ויזמי SME

אבו דאבי, איחוד האמירויות הערביות, 7 ביוני 2023, (BUSINESS WIRE):

Falcon 40B, מודל הבינה המלאכותית בעל הקוד הפתוח המדורג במקום הראשון בעולם בדירוג של Hugging Face בתחום מודלי השפה הגדולים (LLMs), זוכה להיענות מדהימה מצד מדענים, חוקרים ויזמי SME הלהוטים להשתמש במודל עבור מקרי שימוש חדשניים במסגרת בקשה להצעות.

ההיענות נרשמה בעקבות הכרזות רצופות מצד הגוף אשר יצר את מודל הבינה המלאכותית, המכון לחדשנות טכנולוגית (TII) של אבו דאבי, המציע למגישי הרעיונות יוצאי הדופן ביותר גישה לעוצמת מחשוב לאימון כצורה של השקעה.

עוצמת מחשוב מאפשרת למפתחים להתמודד עם מקרי שימוש מורכבים הדורשים משאבים מרובים באמצעות שיפור היעילות, הפרודוקטיביות והביצועים. היכולת להתנסות ביכולות של Flacon 40B, מודל השפה הגדול בעל הקוד הפתוח הטוב בעולם, מאפשרת למפתחים לחקור תחומים שלא נחקרו עד כה, מעודדת חדשנות ומרחיבה את האפשרויות הטמונות בפתרונות של בינה מלאכותית – במהירות.

הצעות מכל העולם ומכל התעשיות והמגזרים מתקבלות בברכה על מנת למצוא את הקונספטים השימושיים הטובים מסוגם. תעשיות אלה כוללות את ענפי הביו-טק, ההנדסה, הפתרונות הארגוניים, שירות הלקוחות, הכספים והבריאות. בתחום הבריאות, למשל, יישומי LLM יכולים לעזור לרופאים באמצעות ניתוח של ספרות רפואית, תיקי מטופלים וממצאים של מחקרים לצורך מתן המלצות מבוססות ראיות. הדבר יאפשר לרופאים לקבל החלטות מושכלות ולשפר את הטיפול בחולים על בסיס הידע והתובנות המתקדמים ביותר.

\\\"אנו ממליצים בחום למדענים, לחוקרים וליזמים שאפתניים בעלי רעיונות נועזים להגיש את הצעותיהם לשימוש ב-Flacon 40B\\\", אמר פייסל אל באנאי, המזכיר הכללי של המועצה למחקר טכנולוגי מתקדם (TARC), שהיא הגוף האחראי על ה-TII. \\\"אנו שמחים להשקיע בהצעות המשפיעות ביותר עם עוצמת מחשוב באמצעות VentureOne, זרוע המסחור של המועצה, ולשתף פעולה באופן פוטנציאלי עם המפתחים המבטיחים ביותר\\\".

\\\"כל ההצעות אשר תגענה אלינו תעבורנה הערכה יסודית וקפדנית ע\\\"י יחידת AI Cross-Center (AICCU)\\\", אמרה ד\\\"ר איבתיסם אל-מזרועי, החוקרת הראשית בפועל של ה-AICCU. \\\"הצוות שלנו, המונה למעלה מ-40 מדענים מעולים בתחום הבינה המלאכותית, יבחן כל הצעה ויחפש מפתחים בעלי אינטלקט וכושר המצאה יוצאי דופן. המטרה הראשונה במעלה שלנו היא לדחוק את הגבולות של הפיתוחים בתחום הבינה המלאכותית, תוך ניצול מלוא הפוטנציאל שלהם ליצירת שיפורים חברתיים מעמיקים\\\".

משתמשים בעלי עניין מתבקשים להגיש הצעה המפרטת את יעדי המחקר, המתודולוגיה, התוצאות הצפויות וההשפעה הפוטנציאלית של הפרויקט שלהם. ההצעה נדרשת להדגיש את אופן השימוש ב-Falcon 40B ואת תחום הספציפי עבורו הוא מיועד. בנוסף, על המועמדים לכלול בהצעה לוח זמנים ואומדן של תקציב המחשוב וכל ניסיון רלוונטי או עבודות קודמות התומכים בהצעה שלהם.

אם אתם מעוניינים להשתתף בבקשה להצעות, אנו מזמינים אתכם להיכנס לכתובת  FalconLLM.TII.ae.

למידע נוסף, היכנסו ל-www.tii.ae

מקור: AETOSWire

למידע נוסף

 

לפניות מגופי תקשורת, אנא פנו אל:
ג\\\'ניפר דוואן, מנהלת תקשורת בכירה
[email protected]

 

מקור: Technology Innovation Institute

 

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

סגור לתגובות על Falcon 40B: מודל הבינה המלאכותית המוביל בעולם מתגמל את מקרי השימוש היצירתיים ביותר במסגרת בקשה להצעות עם עוצמת מחשוב לאימון

מאת:

פרסם באתר כ - 1266 מאמרים.

.

דילוג לתוכן