מהם השירותים של עורכי דין דיני משפחה, צוואות וירושות?

18 בספטמבר 2017 | מאת: | מאמרים בקטגוריה דיני משפחה

עולם המשפט הוא גדול ונחלק לנושאים שונים בהם כל עורך דין מתמחה ומספק את שירותיו. בעוד שישנם עורכי דין המספקים מספר שירותים שונים לקהל הלקוחות שלהם, לעתים מדובר על " תפסת מרובה לא תפסת " ולכן רבים אחרים מתמקדים אך ורק בתחום הידע וההתמחות שלהם.

אחד מהתחומים הללו הוא זה של דיני משפחה, וגם כאן מדובר על קשת רחבה מאוד של סוגי שירות שונים שניתן לספק לקהל הלקוחות של המשרד. על כן משרד עורכי דין דיני משפחה בחיפה יספק בין השאר את כל השירותים הבאים:

שירותי עורך דין ומגשר גירושין בחיפה – כאן מדובר על טיפול בכל הקשור להליך גירושין בין בני זוג שמחליטים לפרק את הזוגיות שביניהם ולצאת כל אחד לדרכו. הטיפול בנושא זה רגיש ביותר ולכן רבים עוברים ראשית כל הליך גישור במטרה לנסות ולסדר את המחלוקות בין בני הזוג ואם ישנה עדיין אהבה ולו הקטנה ביותר, אז לנסות ולהצית אותה מחדש ביניהם. כאשר אין ברירה עוברים לפרקטיקה הכוללת טיפול בחלוקת רכוש וממון, קביעת דמי מזונות אישה וילדים אם ישנם כאלו ואז גם החלטה בנושא משמורת הילדים והסדרי ראייה. זהו תחום מורכב וכל תיק שונה מהאחר עם הרבה אמוציות, אגו ורגשות של הלקוחות.

עורך דין צוואות וירושות בחיפה – כאן אנו מדברים על הכנה של צוואה תקינה על פי חוקי המדינה במטרה שתהיה קבילה בבית המשפט, טיפול בקיום צוואות, ניהול עזבון וגם בפתרון במקרה שיש חילוקי דעות על התוקף של הצוואה מכל סיבה שהיא. הנושא גם כאן מורכב מבני משפחה קרובים שהופכים ליריבים, בדרך כלל אחים ואחיות הרבים על ירושת ההורים והרבה אמוציות ורגשות משתלבים גם כאן ולעתים על סכומים פעוטים של ירושה.

אל שני נושאים אלו מצטרפים מספר נושאים נוספים או חלקים משני אלו הראשיים שיש צורך פרטני לטפל בהם. חשוב לשכור שירותי משרד עריכת דין בחיפה המתמחה בדיני משפחה בכלל ואף בתחום הספציפי אליו אתם נדרשים בפרט. לעתים ידע וניסיון קודם של עורך דין מוכשר חוסכים זמן ושווים כסף רב.

סגור לתגובות על מהם השירותים של עורכי דין דיני משפחה, צוואות וירושות?

מאת:

עידן שלומן הוא מומחה לקידום אתרים בחברת Signup. אם אתה רוצה להתקדם בגוגל, צור עימנו קשר עוד היום באמצעות האתר (http://www.signup.co.il/) - אנו עובדים עם לקוחות מרוצים בישראל ובעולם, מידי יום כבר מעל 15 שנה.

פרסם באתר כ - 103 מאמרים.

.

דילוג לתוכן