Quantexa מספקת ל-ING פתרון לחיזוק ומיכון של כיסוי סיכונים גלובלי

11 במאי 2023 | מאת: | מאמרים בקטגוריה הודעות לעיתונות

 

Quantexa מספקת ל-ING פתרון לחיזוק ומיכון של כיסוי סיכונים גלובלי

 

ING משתמש בפלטפורמת המודיעין לקבלת החלטות של Quantexa כדי לקבל תצוגה ב-360 מעלות של נתוני לקוחות, לזהות סיכונים וכדי להמשיך לקדם את חוויית הלקוחות ברמה הגלובלית שלהם

 

לונדון, 10 במאי 2023, (GLOBE NEWSWIRE) :

 

Quantexa, מובילה עולמית בפתרונות מודיעין לקבלת החלטות (DI) למגזר הפרטי והציבורי, הודיעה כי ING פורסת את הפלטפורמה של Quantexa כדי לחזק את מאמצי איתור הסיכונים והחקירה שלה. כבנק גלובלי המשרת 37 מיליון לקוחות, לקוחות עסקיים ומוסדות פיננסיים ב-40 מדינות, ING נחוש להגן על לקוחותיו ולהילחם בפשיעה הפיננסית.

באמצעות בינה מלאכותית ויכולות אנליטיקה גרפית מתקדמות המסופקות בידי הפלטפורמה של Quantexa, צוותי החקירה של ING מתמקדים בפיתוח אמצעים גלובליים יעילים יותר להכרת הלקוחות שלכם (KYC) ומניעת הלבנת הון (AML). על ידי חיבור לקוחות וצדדים נגדיים, הפלטפורמה יוצרת הקשרים וחושפת רשתות מורכבות. זה ממכן עוד יותר את תהליכי ההגנה של הקו הראשון.

ING בחרה בפלטפורמה של Quantexa בשל יכולתה לסייע בניתוח של נתוני העסקאות הפנימיות ולשלב נתונים חיצוניים, במטרה להשלים נקודת מבט של 360 מעלות על רמת הסיכון הבסיסי של הלקוחות. בתחילת 2023 השלימו ING ו-Quantexa יישום ראשון מוצלח עבור Trade Finance בהונג קונג וסינגפור.

 

ING ו-Quantexa עובדות כעת על השקה גלובלית עם מאמצים מורחבים בשווקים פיננסיים ובבנקאות כתב.

 

דן היגינס, מנהל מוצר ראשי, Quantexa  אומר: "השיטה היעילה ביותר למניעת הלבנת הון היא על ידי הבנת ההקשר העומד בבסיס וקישור האופן שבו פושעים מתנהגים. אנו נרגשים לבנות על רקורד החדשנות המוצלח שלנו עם ING ולתמוך בהם במשימתם לשפר את כיסוי הסיכונים בכל תחומי העיסוק הגלובליים המשמעותיים ובמאמציהם המתמשכים להיות מובילים בזיהוי ובמאבק באיומים פליליים בתעשיית הבנקאות".

 

קארים תדג'ר, מנהל KYC גלובלי, קבוצת ING אומר: "ב-ING, אנו מחויבים למאבק בהלבנת הון, פשיעה כלכלית ולחדשנות מתמדת כדי להבטיח את בטיחות הבנק והציות שלו לרגולציות. אנו נרגשים למצוא שותפה עם שאיפות תואמות ב-Quantexa. על ידי מינוף התובנות מבוססות ההקשרים שנוצרות באמצעות הפלטפורמה שלהם, נוכל לחזק את מודלי הזיהוי שלנו ולהפוך תהליכי מפתח של אמצעי KYC ו-AML שלנו לממוכנים. זה מוביל להתייעלות עבור צוותי החקירה שלנו ולשיפור החוויה עבור הלקוחות".

 

אודות QUANTEXA

Quantexa היא חברה גלובלית המספקת תוכנת נתונים ואנליטיקה פורצת דרך בתחום של מודיעין לקבלת החלטות מבוסס הקשרים המאפשר לארגונים לקבל החלטות תפעוליות מהימנות על ידי הפיכת הנתונים למשמעותיים. באמצעות ההתקדמויות האחרונות בתחום הביג דאטה והבינה מלאכותית, הפלטפורמה של Quantexa חושפת סיכונים נסתרים והזדמנויות חדשות על ידי מתן תצוגה הקשרית ומקושרת של נתונים פנימיים וחיצוניים במקום אחד. היא פותרת אתגרים גדולים בניהול נתונים, תהליכי לימוד לקוחות, מודיעין לקוחות, פשיעה פיננסית, סיכונים, הונאה ואבטחה, לאורך כל מחזור חיי הלקוח.

פלטפורמת המודיעין לקבלת החלטות מבוססת ההקשרים של Quantexa משפרת את הביצועים התפעוליים עם דיוק של למעלה מ-90% והיא מציעה מהירות של עד פי 60 במודל ברזולוציה גבוהה יותר מאשר בגישות מסורתיות.

Quantexa, שנוסדה בשנת 2016, מעסיקה כיום יותר מ-600 עובדים ואלפי משתמשים העובדים עם מיליארדי עסקאות ונקודות נתונים ברחבי העולם. לחברה משרדים בלונדון, ניו יורק, בוסטון, טורונטו, מלאגה, בריסל, אמסטרדם, לוקסמבורג, סינגפור, מלבורן, סידני ואיחוד האמירויות. למידע נוסף, בקרו בכתובת  www.quantexa.com או עקבו אחרינו בלינקדאין.

למידע נוסף

פניות תקשורתיות:

C: Stephanie Crisp, Associate Director and Media Strategist, Fight or Flight
E: [email protected]

C: Adam Jaffe, SVP of Corporate Marketing
T: +1 609 502 6889
E: [email protected]
– or –
[email protected]

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire

סגור לתגובות על Quantexa מספקת ל-ING פתרון לחיזוק ומיכון של כיסוי סיכונים גלובלי

מאת:

פרסם באתר כ - 1266 מאמרים.

.

דילוג לתוכן