אם הפעלת שיתוף נתוני

21 בדצמבר 2022 | מאת: | מאמרים בקטגוריה קופירייטינג

״שיתוף משפחתי״ מאפשר לך לשתף את מיקומך עם חברי הקבוצה המשפחתית ולסייע להם לאתר מכשירים שאבדו להם. כאשר המארגן המשפחתי מפעיל את ״שיתוף מיקום״ בהגדרות של ״שיתוף משפחתי״, המיקום שלו ישותף באופן אוטומטי עם כל בני המשפחה, כולל בני משפחה שנוספו מאוחר יותר. לאחר מכן, בני המשפחה יוכלו לבחור אם לשתף את מיקומם או לא. אם הפעלת שיתוף נתוני מיקום עם בני משפחה, בני המשפחה יכולים לראות את המיקום שלך ב״איתור״. אפשר גם לקבל עדכון כאשר בן משפחה משנה את מיקומו – לדוגמה, אם ילד עוזב את בית הספר במהלך שעות הלימודים. ״שיתוף משפחתי״״, ואז לגלול מטה ולהקיש על ״מיקום״. יש להקיש על שם של בן משפחה שאיתו ברצונך לשתף את המיקום שלך. ניתן לחזור על צעד זה עבור כל בן משפחה שברצונך לשתף עמו את המיקום שלך. כל בן משפחה יקבל הודעה על כך שהתחלת לשתף את מיקומך, ויוכל לבחור לשתף גם את המיקום שלו איתך. אפשר להפסיק לשתף את המיקום שלך עם כל אחד מבני המשפחה בכל עת. הערה: ייתכן שילדים ומתבגרים ש״זמן מסך״ הופעל עבורם לא יוכלו לשנות בעצמם את ההגדרות של שיתוף מיקום. ״פרטיות ואבטחה״. ראה/י שליטה בפרטי המיקום שמשותפים על-ידך ב-iPhone. לאחר הפעלת שיתוף מיקום עם בני המשפחה ב״שיתוף משפחתי״, הם יוכלו לסייע לך לאתר מכשיר שאבד שנוסף ליישום ״איתור״. ראה/י איתור מכשיר באמצעות ״איתור״ ב-iPhone. המכשירים שלך מופיעים בראש הרשימה, והמכשירים של בני המשפחה שלך מופיעים מתחת למכשירים שלך. אפשר גם להשתמש באיתור ה-iPhone שלי ב-iCloud.com כדי לאתר מכשיר אבוד של בן משפחה. למידע נוסף, ראה/י ״איתור מכשיר בעזרת ״איתור ה-iPhone שלי״ ב-iCloud.com״ במדריך למשתמ  Discreet Apartments

הפונה הראשון לבית המשפט מגיש כתב תביעה בו הוא שוטח את טענותיו ומפרט את שברצונו להשיג. היה וכבר הוגש כתב תביעה על ידי בן/בת הזוג, התגובה לו היא כתב הגנה, בו תהיה התייחסות לכתב התביעה, ופירוט רצונותיו של המשיב. כאמור, מצאנו להתייחס לסוגיית פרסום פסק דין בדיני משפחה לגופה ומתוך שכך ליתן מענה לבקשה עצמה. ראשון יאמר – פרסומו של פסק דינו אינו תלוי כלל ועיקר בחשיבותו. פסק דין נקרא על ידי רבים ושונים, ועניין החשוב לאחד אפשר שאינו חשוב לשני. לא הרי העניין שמגלים הצדדים לתיק בפסק הדין כעניין שמגלה בו הקורא מן החוץ, ולא הרי חשיבותו של דבר למלומד העוסק בסוגיה פלונית כעניינו להדיוט מן השוק, כך סטודנט הלומד לבחינה, עיתונאי, עורך דין הנדרש לתקדימים, ובלוגר נלהב, לכל אחד מהם עניין שונה בפירות המשפטיים היוצאים מבית המשפט וחשיבות הכתוב בפסק הדין משתנה מאחד לאחד. לפיכך, אין מאזניים אחידים בהן נמדוד את חשיבותו של פסק דין ואיננו נדרשים לשמש "כשַׁמַּאֵי פסיקה" על מנת לבחון איזה פסק דין יש לפרסם ואיזה לא.

אם בעבר אישה נחשבה ל"אישה טובה" אם טיפלה היטב בילדים ובמשק הבית, וגבר נחשב לבחירה מוצלחת כל עוד הביא הביתה פרנסה- הרי שהיום בני הזוג מצפים למערכת יחסים מורכבת ומתגמלת ברבדים נוספים רבים. בהתאם, צעירים וצעירות רבים נתקלים באתגרים שונים בשלב החיפוש ובדיקת התאמתו של הפרטנר הזוגי: קושי בבחירת בן זוג, התאהבות רק ב"קשים להשגה", התמודדות עם מעבר למגורים משותפים ועוד. בישראל, מרבית הזוגות בוחרים להרחיב את המשפחה ולהפוך להורים והמעבר להורות מהווה אתגר זוגי משמעותי. חלק מהזוגות מתמודדים עם טיפולי פוריות אשר יוצרים לחץ ועומס רגשי וזוגי, אך גם זוגות אשר מביאים ילד בקלות מתמודדים עם אתגרים. מרבית הזוגות מורגלים בקשר שוויוני בו לכל אחד מבני הזוג יש קריירה ותחומי עניין, ובו כל אחד מהם הוא שעומד במרכז עולמו של האחר. עם הלידה עובר הקשר הזוגי טלטלה משמעותית, לצד ההתרגשות, השמחה וההנאה מההורות. במרבית המקרים האב ממשיך בשגרת העבודה ואילו האם מקדישה את עצמה, לפחות בחודשי החיים הראשונים, לטיפול בתינוק. פערים אלו יוצרים לא פעם אכזבות ("נולד לו ילד והוא בשלו!"), התרחקות הנובעת מהעייפות והמושקעות של האם בתינוקה וקשיים בחזרה לשגרה המינית.

במקרה של ילד/ה עם צרכים מיוחדים (בכל גיל), זכאי ההורה ל-18 ימי מחלה. הורה יחיד רשאי להיעדר לצורך הטיפול עד 36 ימים בשנה. במקרה של ילד/ה (עד גיל 18) החולה במחלה ממארת או נזקק/ת לטיפול דיאליזה, רשאי ההורה להיעדר עד 90 ימים בשנה לצורך הטיפול. הורה יחיד זכאי ל-110 ימים. במקרה של יולדת שאינה מסוגלת לטפל בתינוקה, זכאי בן הזוג לצאת לחופשת לידה, ולקבל את דמי הלידה במקומה. הסכום שיינתן לאורך 15 שבועות יחושב בהתאם להכנסתו שלו. אם יחליט לאחר מכן להמשיך ולטפל בתינוק/ת יוכל לצאת לחופשה ללא תשלום. במקרה של לידה רב עוברית או אשפוז ממושך של היולדת, ניתן לקבל תגמול לתקופה ארוכה יותר. עובד המתפטר עקב מצב בריאותי לקוי שלו, או מתוך צורך לטפל בבן משפחה המתמודד עם בעיה רפואית, תיחשב ההתפטרות כפיטורין בכל הנוגע לזכויות ופיצויים. כך גם עובד שבגין מחלה או נכות של בת זוגו, התפטר כדי לטפל בתינוק לאחר לידה, אימוץ, הליך פונדקאות או אומנה.

“לא טוב היות האדם לבדו, אעשה לו עזר כנגדו”. זכה- עזר, לא זכה – נגדו. בכדי להבין את עניין הזוגיות צריך להבין את השורשים שלה. כאשר לומדים פנימיות התורה תמיד חוקרים אחרי השורש של כל דבר. לפי פנימיות התורה, אם אדם בעולם הזה, יודע איך להגשים בחיים שלו דברים גבוהים בחיי המעשה, אז הדבר מתברך, יש ברכה. הברכה נמצאת כאשר הענפים מחוברים לשורש. לכל דבר בעולם הזה יש שורש רוחני וצריך ללמוד את השורשים הרוחניים של המציאות כדי שיהיה ברכה בכל דבר. אחת הבעיות של דברים שאין בהם קיום ולא נהנים מהם היא שלא יודעים איך לחיות את החיים לפי השורש. שורש זה הנשמה של הדבר, החיות שלו, החיים שלו. כל דבר שאדם עושה, חוץ מהגוף של המעשה, צריך להמשיך בו חיות נשמה ואז הדבר מתברך, פרה ורבה. אדם לומד משהו, עובד, מתחתן, אם עושה את הדברים שלו, את המעשים שלו, על פי חכמה עליונה שהיא המקיימת את הדבר, אז הדבר מתברך. אם לא, לדבר יש סוף והוא חי בייסורים, או שהוא נגמר מהר מאד.

סגור לתגובות על אם הפעלת שיתוף נתוני

מאת:

פרסם באתר כ - 1 מאמרים.

.

דילוג לתוכן