Hillstone Networks מעלה את הרף עם אבטחת סייבר אינטגרטיבית

25 באפריל 2023 | מאת: | מאמרים בקטגוריה הודעות לעיתונות

 

Hillstone Networks מעלה את הרף עם אבטחת סייבר אינטגרטיבית

 

אסטרטגיית אבטחת סייבר אינטגרטיבית מביאה כיסוי, שליטה ולכידות לארגונים גלובליים

 

סן פרנסיסקו, 25 באפריל 2023, (BUSINESS WIRE):

Hillstone Networks, ספקית מובילה של פתרונות אבטחת סייבר, הכריזה על גישה חדשה שתעזור ללקוחות להשיג חוסן סייבר ארגוני עם פתרונות אבטחת סייבר אינטגרטיבית, המטפלים בפערים באבטחה ובאתגרים איתם מתמודדים מנהלי אבטחת מידע ועובדים בתחום האבטחה. הגישה האינטגרטיבית מביאה לכיסוי, שליטה ולכידות בהגנת ארגונים גלובליים מפני מתקפות סייבר רב-שכבתיות ורב-שלביות.

"מהפך דיגיטלי נמצא בעדיפות עליונה של כל חברה ומהווה אתגר עבור כל ארגון IT. נתונים הם הדבר שמניע את העסק וכיום הם מופקים, מעובדים ומנותחים בכל מקום – במרכז הנתונים, במחשוב קצה ובסביבת ענן או מרובת עננים," הסביר טים ליו, מנהל טכנולוגיות ראשי ומייסד שותף ב-Hillstone Networks. "היום מנהלי אבטחת מידע מתמודדים עם אתגרים מכל כיוון אפשרי, בשעה שהם עומדים מול תשתית שמתפתחת במהירות, זירת איומים שמשתנה תדיר ומורכבות ועלויות שהולכות וגדלות. הגישה שלנו מספקת פלטפורמה יעילה, ריכוזית וניתנת להרחבה שמסייעת למנהלי אבטחת מידע להגביר את חוסן הסייבר של הארגון שלהם ולהגן על נכסים חיוניים."

גישת אבטחת הסייבר האינטגרטיבית של Hillstone Networks מטפלת באבטחת סייבר דרך שלוש חזיתות קריטיות: אבטחת רשתות, צמצום האיומים והגנה על עומסי העבודה. גישה זו משתפרת ללא הרף באמצעות מחויבות בלתי מעורערת לחדשנות והשקת מוצרים חדשים.

אבטחו את הרשתות: אפס אמון מתחיל כאן

פתרונות אבטחת הרשת של Hillstone Networks מוכנים לקראת העתיד ומספקים בסיס יציב עבור ארכיטקטורת אפס אמון ואבטחה אדפטיבית המתאימה לדרישות העסק.

Hillstone X25812 Data Center Firewall ‏הושקה לאחרונה עבור מרכזי נתונים עם מחשוב hyperscale ומספקת זמינות ומדרגיות גבוהות עם תפוקת חומת אש של עד ‎3.5 Tbps, ‏720 מיליון חיבורים במקביל ו-19 מיליון הפעלות חדשות בשנייה. היא מגיעה עם תכונות אבטחה עוצמתיות ויכולות רשת מתקדמות עבור ארגונים גדולים, חברות טלקום וספקי שירותי אינטרנט, תוך כדי חיסכון באנרגיה והפחתת טביעת הרגל הפחמנית.

צמצמו את האיומים: לפני שאתם מותקפים

יכולת זיהוי האיומים של Hillstone והתגובה אליהם באמצעות בינה מלאכותית מסוגלת לצמצם מתקפות עוד לפני שהן מסוגלות לנצל את הנכס החיוני ביותר לארגון – הנתונים.

מערכת גילוי הפריצות (BDS) שלHillstone Networks  נמצאת בחזית המאבק, עם השקת מהדורה 3.7 המציעה פונקציונליות מורחבת להגנה משופרת נגד מתקפות רשת ואיומים. היא תומכת במסגרת MITRE ATT&CK על מנת לשפר את גילוי האיומים, לבצע אוטומציה בגילוי נכסים ולהעמיק את האינטגרציה עם פתרון iSource XDR של Hillstone עבור ניהול איומים מרוכז.

הגנו על עומסי העבודה: לא משנה היכן הם נמצאים

פתרונות ההגנה הבלתי מתפשרת על עומס העבודה בענן של Hillstone מבטיחים שסביבת הנתונים בארגון ועומס העבודה יאובטחו בצורה מלאה.

הודות למיקרו-סגמנטציה של רשת נתונים פרטניים וטכנולוגיית הכוונת טראפיק מוגנת בפטנט, הגרסה האחרונה של Hillstone ל-CloudArmour היא שדרוג בעל יכולת אנטי-וירוס עוצמתית, המספקת הגנה משופרת מפני איומים ונראות עמוקה יותר לעומסי עבודה בענן, כך שארגונים יכולים לאמץ תשתית בענן בעלת חוסן סייבר.

למידע נוסף אודות פתרונות אבטחת סייבר אינטגרטיבית של Hillstone Networks, בואו לפגוש את המומחים של Hillstone בכנס RSAC 2023 בחדר מס' 1155 ב-Moscone South שבסן פרנסיסקו, בין 24-27 באפריל.

אודות Hillstone Networks

Hillstone Networks היא מובילה בתחום אבטחת הסייבר, המספקת הגנה עמוקה ורחבה לחברות בכל הגדלים, ממחשוב קצה ועד ענן ולכל עומס עבודה. גישת אבטחת הסייבר האינטגרטיבית של Hillstone Networks מביאה לכיסוי, שליטה ולכידות בקרב יותר מ-26,000 עסקים ברחבי העולם. www.hillstonenet.com

למידע נוסף:

אנשי קשר למדיה
זיאיהו הו
+1 408.508.6750
[email protected]

מקור: Hillstone Networks

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

סגור לתגובות על Hillstone Networks מעלה את הרף עם אבטחת סייבר אינטגרטיבית

מאת:

פרסם באתר כ - 1266 מאמרים.

.

דילוג לתוכן