וואווי מפרסמת את הדו"ח השנתי שלה ל-2022: פעילות יציבה, הישרדות ופיתוח בר-קיימא

12 באפריל 2023 | מאת: | מאמרים בקטגוריה הודעות לעיתונות

 

וואווי מפרסמת את הדו"ח השנתי שלה ל-2022: פעילות יציבה, הישרדות ופיתוח בר-קיימא

שנזן, סין, 10 באפריל 2023, (BUSINESS WIRE):

וואווי (Huawei) פרסמה השבוע את הדו"ח השנתי שלה לשנת 2022. החברה דיווחה על פעילות יציבה לכל אורך 2022, עם הכנסות שעמדו על 642.3 מיליארד יואן ורווח נקי של 35.6 מיליארד יואן. וואווי ממשיכה לחזק את ההשקעות שלה במחקר ופיתוח, עם הוצאות שנתיות של 161.5 מיליארד יואן ב-2022, שהם 25.1% מסך ההכנסות השנתיות של החברה, המביאות את ההוצאות הכוללות בתחום המחקר והפיתוח על פני עשר השנים האחרונות ליותר מ-977.3 מיליארד יואן.

 

״בשנת 2022, סביבה חיצונית מאתגרת וגורמים מחוץ לשוק המשיכו להקשות על פעילותה של וואווי״, אמר אריק שו, יו״ר החברה (ברוטציה) במסיבת העיתונאים השנתית של החברה. ״בעיצומה של סערה זו, המשכנו לשעוט קדימה, והמשכנו לעשות כל מה שביכולתנו כדי להמשיך את רצף הפעילות העסקית ולשרת את לקוחותינו. בנוסף, השקענו מאמצים גדולים בגידול היבול – והצלחנו לייצר זרם יציב של הכנסות המבטיח שנשרוד, והמכשיר את הקרקע לפיתוח עתידי״.

 

סמנכ״לית הכספים של וואווי, סברינה מנג, שאף היא נכחה באירוע, ציינה, ״למרות הלחצים הגדולים ששנת 2022 הציבה בפנינו, התוצאות העסקיות הכוללות תאמו באופן כללי לתחזיות שלנו. בסוף שנת 2022, יחס ההתחייבויות שלנו עמד על 58.9% ויתרת המזומנים נטו שלנו הסתכמה ב-176.3 מיליארד יואן. בנוסף, יתרת הנכסים הכוללת שלנו הגיעה ליותר מטריליון יואן, והייתה מורכבת בעיקר מנכסים שוטפים, כמו מזומנים, השקעות קצרות טווח ונכסי הפעלה. המצב הכלכלי שלנו נשאר יציב, והעמידות והגמישות שלנו איתנים. בשנת 2022, הוצאות המחקר והפיתוח שלנו הסתכמו מ-161.5 מיליארד יואן, שהם 25.1% מסך ההכנסות – בין הגבוהות ביותר בהיסטוריה של וואווי. בתקופות של לחץ, אנו שועטים קדימה – עם ביטחון״.

 

בשנת 2022, הכנסות מספקים, השוק הארגוני והשוק הצרכני של החברה עמדו על 284 מיליארד יואן, 133.2 מיליארד יואן ו-214.5 מיליארד יואן, בהתאמה.

 

וואווי היא תומכת דגולה של צמיחה משותפת עם ספקיות הסביבה האקולוגית שלה ומאמינה שפתיחות ושיתוף פעולה מובילים להצלחה משותפת. החברה ממשיכה לפתוח את יכולות הפלטפורמה שלה על פני HarmonyOS, Kunpeng, Ascend והשקעות הענן שלה, תוך התמקדות בשיפור חוויית המפתחים ומתן תמיכה לשותפי המערכת האקולוגית שלה בכל החזיתות. החברה פועלת כיום עם יותר מתשעה מיליון מפתחים ולמעלה מ-40 אלף שותפי סביבה כדי להניע חידוש מבוסס-סביבה וליצור ערך רב יותר עבור לקוחותיה.

 

״2023 תהיה שנה קריטית עבור ההישרדות והפיתוח בני הקיימא של וואווי״, ציין שו. ״פריחת השזיף נוטה להיות מתוקה יותר אחרי חורף קפוא וקשה. היום, וואווי היא כמו פריחת השזיף. בזמן שנכון שאנו ניצבים בפני עתיד מלא קשיים, יש לנו מה שצריך כדי להגיח מן הצד השני – עם הזדמנויות צמיחה, פורטפוליו עסקי עמיד, יתרון תחרותי ייחודי, האמון המתמיד של הלקוחות והשותפים שלנו, והאומץ להשקיע באופן נרחב בתחום המחקר והפיתוח. אנו סמוכים ובטוחים ביכולתנו להתעלות מעל כל אתגר הניצב בדרכנו וביכולתנו ליצור בסיס חזק להישרדות ופיתוח בני קיימא״.

 

כל הדוחות הכספיים של הדוח השנתי של 2022 נבדקו ואושרו על ידי KPMG, משרד רואי חשבון בינלאומי של ה״ביג פור״. כדי להוריד את הדוח השנתי ל-2022, ניתן לבקר בכתובת https://www.huawei.com/en/annual-report/2022

 

הערה: שער החליפין היציג בסוף 2022 עמד על 1.00 דולר ארה״ב = 6.9533 יואן

 

גלריית תמונות / מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת: https://www.businesswire.com/news/home/53371516/en

 

למידע נוסף:

 

[email protected]

מקור: Huawei

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

סגור לתגובות על וואווי מפרסמת את הדו"ח השנתי שלה ל-2022: פעילות יציבה, הישרדות ופיתוח בר-קיימא

מאת:

פרסם באתר כ - 1266 מאמרים.

.

דילוג לתוכן