איך בוחרים חברת ניקיון

12 באוקטובר 2015 | מאת: | מאמרים בקטגוריה עסקים קטנים ובינוניים

היום כשבעל עסק מתחיל את החיפושים אחר חברת ניקיון הוא מופתע לגלות עד כמה ההיצע גדול והוא עלול להתקשות במציאת חברת הניקיון המתאימה ביותר בשבילו. בעל העסק מתלבט ומנסה להבין איך בוחרים חברת ניקיון שתתאים לצרכיו והוא לא יודע מאיפה מתחילים ולשם כך אנחנו ננסה לעזור כדי שתוכלו אתם להבין יותר מה צריך לדעת מראש ומה צריך לברר כשפונים לחברת ניקיון.

ראשית, אין לקחת בקלות ראש בחירת חברת ניקיון, מדובר בחברה שהולכת להשפיע על פעילות העסק שלנו באופן שאסור לזלזל בו ואף חודרת לפרטיות שלנו כשעובדיה יסתובבו לנו במשרדים שהם הנכסים העיקריים של כל עסק. צריך לבחור חברה אמינה, וותיקה וכזאת שאפשר לסמוך עליה בודאות על סמך המלצות של בעלי עסקים שכנים או המלצות כאלו ואחרות.

לפני שפונים לחברת ניקיון מומלץ לוודא עם עצמנו את הפרטים הבאים: כמה פעמים בשבוע אני מעוניין שחברת הניקיון תשלח עובדים? באילו שעות העובדים יגיעו, בבוקר, בצהריים או בערב? כמה עובדים צריך? את מה הם צריכים לנקות בנוסף לניקוי המשרדים הרגיל (חדרי שרותים, חדרי מדרגות ועוד…)? האם יש ציוד מיוחד שהעובדים צריכים להביא עימם שיתאים לחומרים בהם יש שימוש במשרדים שלנו? וכמובן שאלות השאלות, מה התקציב? את כל אלה צריך לברר מראש כדי כי כבר בכך אפשר לשלול חברות שלא מוכנות להתאים את עצמם לדרישותנו.

לאחר מכן, כשמתקשרים כדאי לברר אם לחברה אליה אתם פונים יש רישיון בתוקף לעסוק בניקיון למשרד, האם הם משתמשים במוצרים שלא מזיקים לסביבה והאם הם משתמשים במוצרים שלא מזיקים לציוד (גם לטווח הארוך), האם העובדים בחברה הם עובדים קבועים כך שהעבודה תהיה ברורה ללא שינויים וההרגלים יהיו טובים והאם העובדים מקבלים תנאים הולמים וציוד נוח ותקין. במידה וכלהתשובות המתקבלות טובות לכם, והחברה עומדת בדרישות שלכם נותר רק לוודא מה הוא התשלום אותו תצטרכו לשלם, אך עם זאת, אל תתפתו לפנות לחברה הזולה ביותר כי דבר זה דווקא יכול להדליק נורה אדומה אצלכם ובשביל לקבל עבודה מקצועית וטובה לפעמים מומלץ להתפשר על המחיר.

סגור לתגובות על איך בוחרים חברת ניקיון

מאת:

פרסם באתר כ - 24 מאמרים.

.

דילוג לתוכן