Pyramid Analytics חודרת לשוקי מקסיקו ואמריקה הלטינית עם חתימת הסכמי שותפות עם חברות ייעוץ טכנולוגיות מובילות באזור

12 באפריל 2023 | מאת: | מאמרים בקטגוריה הודעות לעיתונות

Pyramid Analytics חודרת לשוקי מקסיקו ואמריקה הלטינית עם חתימת הסכמי שותפות עם חברות ייעוץ טכנולוגיות מובילות באזור

מנהלים מנוסים מקומיים ושותפי טכנולוגיה חדשים יאפשרו לפירמיד לספק לחברות במקסיקו ובאמריקה הלטינית טכנולוגיה ומשאבים חיוניים בתחום המידע והאנליטיקה

לונדון, ניו-יורק ותל אביב, 11 באפריל 2023, (BUSINESS WIRE):

חברת פירמיד אנליטיקס (Pyramid), מובילה באנליטיקה עסקית וספקית מודיעין לקבלת החלטות, ממשיכה להתרחב גלובלית אחרי שחתמה על הסכמים אסטרטגיים עם שותפות הטכנולוגיה המובילות באמריקה הלטינית Analytics Mate, AS Analytics, BACIT, EMC Software C.A.,  ו-Hopewell Systems C.A..

ההסכמים החשובים האלה עם שותפות הטכנולוגיה צפויים להרחיב את הישג ידה של פירמיד אנליטיקס בשוקי מקסיקו ואמריקה הלטינית. הצוות של פירמיד הוכיח כבר את יכולות ההנהגה שלו בתחום טכנולוגיית האנליטיקה, כולל מיגל רייס (Miguel Reyes), מנהל אזורי באמריקה הלטינית; אדוארדו אזנזה (Eduardo Azanza), אדריכל פתרונות; וחאווייר פרננדז (Javier Fernandez), מהנדס פתרונות בכיר.

נקודות עיקריות בהרחבה של פירמיד באמריקה הלטינית

*פירמיד חותמת על הסכמי שותפות חדשים עם חברות טכנולוגיה להרחבת טביעת הרגל של תוכנית השותפים של פירמיד באמריקה הלטינית ומקסיקו.

*הרחבת השותפות באזור מתנהלת על ידי מיגל רייס, המנהל האזורי של אמריקה הלטינית.

*פירמיד נותנת חסות ותשתתף בכנס הטכנולוגיה והעסקים השמיני 2023 במקסיקו סיטי שייערך ב-21-22 ביוני, 2023.

*ניתן ללחוץ כאן כדי לתזמן הדגמה של פלטפורמת בינת ההחלטות של פירמיד.

״השותפות המקומיות החדשות שלנו, Analytics Mate, AS Analytics, BACIT Technologies, EMC Software ו- Hopewell Systemsמספקות ניסיון עשיר באנליטיקה ללקוחות המשותפים שלנו, אשר יעזור לשפר את תהליך קבלת ההחלטות תוך שימוש בפתרונות של פירמיד״, אמר ביל קלייטון, סגן נשיא תחום שותפים גלובליים.

הפלטפורמה הטובה מסוגה של פירמיד אנליטיקס מאפשרת לשותפות אלה לספק כלים אנליטיים מתקדמים, משולבים וקלים לשימוש ללקוחות שלהן כחלק ממתן פתרונות מוכנים מראש או מותאמים, החודרות לשוק במהירות גדולה יותר.

ההסכמים עםAnalytics Mate, AS Analytics, BACIT Technologies, EMC Software,  ו-Hopewell Systems  הם חלק מהאסטרטגיה הרחבה יותר של פירמיד להרחיב במהירות את שותפויות הערוצים שלה עם חברות טכנולוגיה נלוות, ספקי תוכנה עצמאיים (ISV), חברות ייעוץ, משווקים בעל ערך מוסף (VAR) ומשלבי מערכות (SI).

החדירה של פירמיד לשווקים של אמריקה הלטינית היא חלק ממאמץ גלובלי נרחב יותר לעזור לארגונים למטב את תהליך קבלת ההחלטות שלהם ולהעצים כל ארגון וארגון לקבל החלטות מהירות וחכמות יותר.

אודות Pyramid Analytics

Pyramid Analytics‏ ‎פירמיד אנליטיקס היא הדור הבא של אנליטיקה עסקית. הפלטפורמה זוכת הפרסים של פירמיד בתחום בינת ההחלטות מעצימה אנשים בעזרת תובנות מרובדות, אוטומטיות ושיתופיות, שמנחות את המשתמש כיצד להשתמש בנתונים בצורה פשוטה במהלך קבלת ההחלטות.‎ ‎הפלטפורמה של Pyramid Analytics‏ ‎מספקת גישה ישירה לכל הנתונים, מאפשרת שירות עצמי מנוהל לכל משתמש ועונה על כל צורך באנליטיקה, וזאת בסביבה שאינה דורשת כתיבת קוד. היא מחברת בין שלב הכנת הנתונים, הניתוח העסקי ומדעי הנתונים ומאחדת אותם לפלטפורמה יחידה ושוטפת, ומעניקה לכל אחד מהעובדים את העוצמה של קבלת החלטות חכמה. הפלטפורמה מאפשרת גישה אסטרטגית, כלל-ארגונית לבינה עסקית ולאנליטיקה, החל מגישה פשוטה ועד לתובנות מתוחכמות. קבעו מפגש הדגמה עוד היום.

Pyramid Analytics היא חברה המאוגדת באמסטרדם ומחזיקה משרדי מטה אזוריים במרכזי חדשנות ועסקים גלובליים, כולל לונדון, ניו יורק ותל אביב. אנשי הצוות שלנו חיים בכל רחבי העולם משום שמיקום גיאוגרפי אינו מהווה מחסום בפני כישרון והזדמנויות. בין המשקיעים שלנו נמנים HIG Growth Partners, Jerusalem Venture Partners (JVP), Sequoia Capital,  ו-Viola Growth.. למידע נוסף, ניתן לבקר ב- Pyramid Analytics

אנשי קשר

 

אנשי קשר בתחום המדיה
Pyramid Analytics
Pete Vomocil
SVP, Global Marketing, Pyramid Analytics
[email protected]

מקור: Pyramid Analytics

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

סגור לתגובות על Pyramid Analytics חודרת לשוקי מקסיקו ואמריקה הלטינית עם חתימת הסכמי שותפות עם חברות ייעוץ טכנולוגיות מובילות באזור

מאת:

פרסם באתר כ - 1266 מאמרים.

.

דילוג לתוכן