בוידן מקדמת את גבריאל רובינסון ונסרין סלאח לשותפות מנהלות במזרח התיכון

6 ביולי 2023 | מאת: | מאמרים בקטגוריה הודעות לעיתונות

 

בוידן מקדמת את גבריאל רובינסון ונסרין סלאח לשותפות מנהלות במזרח התיכון

מומחיות מוכשרות לאיתור מנהלים אזוריים זכו להכרה על תרומתם לבוידן, ולגיוון כלכלי והתקדמות באזור המזרח התיכון

דובאי, איחוד האמירויות הערביות, 6 ביולי 2023, (GLOBE NEWSWIRE) :

Boyden, חברת ייעוץ מובילה למנהיגות עולמית ולייעוץ כישרונות, שמחה להודיע על קידומן של גבריאל רובינסון ונסרין סלאח לשותפות מנהלות, Boyden Middle East, מתוך הכרה במומחיות, במסירות ובמחויבות שלהם לאזור.

"זוהי זכות עצומה לחוות את הדינמיות, היצירתיות והשאיפות יוצאות הדופן של האזור כמומחית לאיתור מנהלים", אומרת גבריאל רובינסון,  שותפה מנהלת, Boyden המזרח התיכון. "שווקים אלה יוצאי דופן בזריזותם, בהתמקדות שלהם בהתקדמות מסחרית וחברתית מהירה ובמחויבותם לכישרונות ממוקדי עתיד. זה נותן השראה ל- Boyden לאתגר ולשנות את עצמנו ככל שאנו גדלים עם השוק, תומכים בפיתוח ארגוני וכישרונות נשיים. אני מצפה לעוד שנים רבות ומתגמלות ככל שהאזור ירחיב את שיתוף הפעולה הבינלאומי שלו ואת מעורבותו בעניינים גלובליים".

Boyden עובדים עם לקוחות באזור המזרח התיכון וצפון אפריקה במשך כמעט 25 שנה. הצוות פיתח מוניטין יוצא דופן כיועצים מהימנים על סדר היום של הכישרונות לממשלות, משרדים משפחתיים, חברות השקעות, עסקים אזוריים וחברות רב לאומיות. Boyden Middle East מספקת ייעוץ מנהיגות, חיפוש מנהלים, ניהול ביניים ושירותי דירקטוריון לכל השווקים, בהתאמה ספציפית לחזון האסטרטגי שלהם.

"צברנו כמות יוצאת דופן של ידע והבנה של עסקים באזור המזרח התיכון, מייעצים למנהלים בכירים ולחברות השקעה פרטיות לגבי כישרון, בניית יכולות ומנופים לצמיחה", מוסיפה נסרין סלאח, שותפה מנהלת, מובילת  Boyden המזרח התיכון ואיחוד האמירויות, EMEA Private Equity Practice. "מדינות המפרץ ממנפות את כוחן הכלכלי ואת יציבותן הפוליטית כדי להניע שינוי והתקדמות, משקיעות בחינוך, בתשתיות, בתחבורה ובתיירות, ומשלבות קיימות בכל הפרויקטים. זו זכות להיות חלק מאזור כל כך דינמי ומתקדם, גם מקצועית וגם כאזרח ערבי".

"גם גבריאל רובינסון וגם נסרין סלאח תרמו רבות להצלחתה של Boyden  באזור. חשוב מכך, שתיהן מובילות צוות מצטיינות וממשיכות למלא תפקיד מרכזי במאמצינו המתמשכים לחזק את יכולות ההון האנושי שלנו", מוסיף מגדי אל, מנכ"ל Boyden  המזרח התיכון.

המוניטין של האזור בזריזות, צמיחה מהירה ופיתוח כלכלי מאפשר ל- Boyden למשוך כישרונות מנהלים בכירים ללקוחות ברחבי טביעת הרגל הגלובלית שלה. יוזמות גדולות מושכות השקעות משמעותיות, ומניעות את הביקוש לפיתוח מנהיגות, כישרונות בכירים ודירקטורים שאינם מנהלים.

אודות Boyden

Boyden היא חברת ייעוץ מובילה למנהיגות וכישרונות עם יותר מ-70 משרדים ביותר מ-45 מדינות. הטווח הגלובלי שלנו מאפשר לנו לשרת את צרכי הלקוחות בכל מקום בו הם מנהלים עסקים. אנו מחברים בין חברות מעולות למנהלים מעולים באמצעות איתור מנהלים, ניהול ביניים ופתרונות ייעוץ למנהיגות. Boyden מדורגת בין החברות המובילות בחברות גיוס המנהלים הטובות ביותר באמריקה של פורבס לשנת 2021. לקבלת מידע נוסף, בקרו בכתובת www.boyden.com.

ליצירת קשר

Chris Swee
Chief Marketing Officer, Boyden
T: +1 914 747 0172
E: [email protected]

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire

סגור לתגובות על בוידן מקדמת את גבריאל רובינסון ונסרין סלאח לשותפות מנהלות במזרח התיכון

מאת:

פרסם באתר כ - 1266 מאמרים.

.

דילוג לתוכן