Synchronoss מכריזה על צמיחה חזקה של פלטפורמת המסרים שלה באזור אסיה פסיפיק שמונעת על ידי העברת מסרים מתקדמת

28 בפברואר 2023 | מאת: | מאמרים בקטגוריה הודעות לעיתונות

 

Synchronoss מכריזה על צמיחה חזקה של פלטפורמת המסרים שלה באזור אסיה פסיפיק שמונעת על ידי העברת מסרים מתקדמת

 

ספקיות שירות גלובליות משתמשות בפלטפורמות של Synchronoss כדי לספק שירותי ערך מוסף לעשרות מיליוני מנויים

 

ברידג'ווטר, ניו ג'רסי, 27 בפברואר 2023, (GLOBE NEWSWIRE) :

 

Synchronoss Technologies, Inc (נאסד"ק: SNCR), חברה גלובלית מובילה וחדשנית במוצרי ופלטפורמות ענן, הודעות ודיגיטל, הודיעה היום על צמיחה חזקה באזור אסיה פסיפיק, הניזונה בעיקר מצמיחה בעסקי המסרים המתקדמים שלה. באמצעות שותפויות עם ספקיות שירות גלובליות, במיוחד ביפן, החברה ממשיכה להרחיב את טביעת הרגל הגלובלית שלה, ותומכת בעשרות מיליוני מנויים באזור.

 

ביפן, טכנולוגיית ה-RCS (שירותי תקשורת מגוונים) מאפשרת לצרכנים לתקשר עם מותגים ועסקים בצורה בטוחה ומאובטחת, ולספק את חוויית המשתמש הטובה ביותר ללקוחות היפנים. באמצעות שותפות ארוכת שנים עם WIT Software, Synchronoss Advanced Messaging מאפשרת למפעילות הסלולר NTT DOCOMO, KDDI ו-SoftBank לפרוס חוויית RCS חוצת מפעילים התומכת ב-32.5 מיליון מנויים.

"אנו שמחים לראות את ההצלחה הייחודית של השירות Message+ ביפן המבוסס על פלטפורמת ההודעות WIT RCS, ויחד עם Synchronoss אנו מוכנים למנף את הפתרון המשותף שלנו עבור הודעות מגוונות עבור ספקים אחרים שרוצים לייצר הזדמנויות הכנסה חדשות", אמר לואיס סילבה, מנכ"ל ב-WIT Software.

ספקית שירות בולטת נוספת באסיה פסיפיק הכריזה לאחרונה על ציון דרך משמעותי, כשהיא מספקת שירותי דואר אלקטרוני ליותר מ-50 מיליון משתמשים. פלטפורמת הדואר האלקטרוני מקצה לקצה, המועצמת בידי Synchronoss Email Suite ופלטפורמת הליבה להעברת הודעות Mx9, ניתנת להרחבה ומבטיחה אבטחה ופרטיות נתונים עבור המנויים שלה.

"הפריסות וציוני הדרך האחרונים מספקים דלק למומנטום של פלטפורמות המסרים שלנו באזור אסיה פסיפיק", אמר ג'ף מילר, נשיא ומנכ"ל Synchronoss. "השנה, אנו מצפים לעבוד עם השותפים האסטרטגיים שלנו, במיוחד WIT Software, כדי לספק פתרונות מסרים חדשניים המאפשרים דרכים חדשות להתחבר, לשתף פעולה, לעסוק ולבצע עסקאות".

אודות Synchronoss

Synchronoss Technologies (נאסד"ק: SNCR) בונה תוכנה המאפשרת לחברות ברחבי העולם להתחבר למנויים שלהן בדרכים מהימנות ומשמעותיות. אוסף המוצרים של החברה מסייע לייעל את הרשתות, לפשט את תהליך השימוש הראשוני של המשתמשים, ולייצר מעורבות גבוהה יותר של מנויים במטרה להפיק זרמי הכנסות חדשים, להפחית עלויות ולהגדיל את מהירות ההגעה לשוק. מאות מיליוני מנויים סומכים על מוצרי סינכרונוס על מנת להישאר מסונכרנים עם האנשים, השירותים והתוכן שהם אוהבים. לקבלת מידע נוסף: www.synchronoss.com

למידע נוסף:

Media Relations Contact:
Domenick Cilea
Springboard
[email protected]

Investor Relations Contact:
Matt Glover / Tom Colton
Gateway Group, Inc.
[email protected]

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

סגור לתגובות על Synchronoss מכריזה על צמיחה חזקה של פלטפורמת המסרים שלה באזור אסיה פסיפיק שמונעת על ידי העברת מסרים מתקדמת

מאת:

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר אגודת העיתונאים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.

פרסם באתר כ - 438 מאמרים.

.

דילוג לתוכן