קבוצת קנאבו: עדכון עסקי

15 בפברואר 2023 | מאת: | מאמרים בקטגוריה הודעות לעיתונות

קבוצת קנאבו: עדכון עסקי

 

לונדון, 14 בפברואר 2023, (BUSINESS WIRE):

 

Kanabo Group plc((LSE: KNB, מערכת אקולוגית מובילה של HealthTech המתמקדת במטופלים, המשלבת באופן ייחודי פתרונות טכנולוגיים חדשניים וטיפולים רפואיים מותאמים אישית, מספקת את העדכון העסקי הבא.

דגשים עסקיים ועדכונים:

*שילבה באופן מלא את הרכישה האסטרטגית של שירות ה-GP, תוך הרחבת פעילות החברה על פני זירת שירותי הבריאות הדיגיטליים;

*יצרה עלייה של למעלה מ-100% בייעוץ בפלטפורמת שירות ה-GP מאז הרכישה;

*השיקה פורמולות חדשות לטיפול בכאב שמקורן בקנאביס בבריטניה;

*אישור CE אירופאי למשאף קנאביס רפואי שנמצא בקו הייצור, כאשר האישור צפוי ברבעון השלישי של 2023.

 

הקבוצה המשיכה להתקדם משמעותית עם האסטרטגיה שלה של בניית מערכת אקולוגית של HealthTech המאפשרת למטופלים לשמור על בריאותם באמצעות הפתרונות החדשניים שלנו וגישה לטיפולים רפואיים מותאמים אישית.

בשנת 2022, ביצענו רכישה אסטרטגית ביותר של שירות ה-GP, ספקית הבריאות הפרטית און ליין, לצד חיזוק טביעת הרגל התפעולית של הקבוצה, נתון שבסופו של דבר יאפשר בהמשך לעסק לנצל עוד כמה הזדמנויות צמיחה בטווח הקרוב.

פלטפורמת הבריאות מרחוק המקוונת המאושרת על ידי NHS של שירות NHS, המספקת ללקוחות גישה להתייעצויות מקוונות עם רופאים רשומים ורשת של כ- 4,500 בתי מרקחת, משולבת כעת באופן מלא בקבוצה. רכישה זו שיפרה את היסודות עבור קנאבו להרחיב את פעילותה בזירת שירותי הבריאות הדיגיטליים ומחזקת עוד יותר את מעמדה הכולל בשוק הבריטי.

לאחר הרכישה, הקבוצה השקיעה בטכנולוגיה כדי לתמוך בחבילת כלי הבריאות הדיגיטליים שלה, כולל ייעוץ וידאו, מרשמים דיגיטליים וגישה לשירותי טיפול ראשוני, נתון שהביא לצמיחה מתמדת במספר המשתמשים החודשיים בשירותי הבריאות הדיגיטליים שלנו, עם יותר עלייה של יותר מ-100% במספר הפגישות על בסיס חודשי מאז רכישת שירות רופא המשפחה.

בכל ענף הקנאביס הרפואי של הקבוצה, בשנת 2022 נמסרו פיתוחים נוספים של מוצרים והשקות חדשות, כולל שני תכשירים חדשים שמקורם בקנאביס לטיפול בכאב. תכשירים חדשים אלה – הזמינים באמצעות מרשם למטופלים בבריטניה – הם המוצרים היחידים מסוגם הזמינים כיום בשוק הבריטי. בנוסף, תהליך קבלת אישור ה-CE האירופי למשאף הקנאביס הייחודי של הקבוצה ממשיך להתקדם היטב. ההגשה בוצעה בשיתוף עם שותף הייצור שלנו, והקבוצה מקווה להיות בעמדה לספק עדכון בחודשים הקרובים.

מבט כללי

כשהקבוצה עוברת לשנת 2023, היא ממשיכה להתמקד בביצוע האסטרטגיה שלה לצמיחה.

לאחר השלמת השילוב של שירות GP, קנאבו מתמקדת כעת בהרחבת טווח ההגעה שלה על ידי הגדלת מספר בתי המרקחת מעבר ל-4,500 הקיימים כיום ברשת. עם רשת מטופלים קיימת של כ-40,000 מטופלים, הקבוצה גם מתכוונת להבטיח שהפלטפורמה תהיה אופטימלית לספק טיפול משני וטיפול בכאב לחולים אלה.

צוות המו"פ ממשיך להתמקד בהרחבת סל המוצרים של קנאבו, ואנו מתכוונים להשיק פורמולציות נוספות עם תרכובות נמוכות THC במהלך החודשים הקרובים. יתר על כן, צוות המו"פ ממשיך בתהליך קבלת אישור CE אירופאי למשאף הקנאביס הייחודי של הקבוצה, עם אישור צפוי ברבעון השלישי של 2023. לאחר קבלתו, אישור ה-CE יעניק לקנאבו את ההזדמנות להתרחב לשווקים אחרים של האיחוד האירופי, פוטנציאלית באמצעות הסכמי הפצה אסטרטגיים.

אביהו תמיר, מנכ"ל קנאבו, ציין: "אני גאה בהישגים שלנו בשנת 2022, ומאמין שאנו נמצאים כעת בעמדה טובה להסתכל קדימה בביטחון לקראת 2023 כדי לספק חווית בריאות נגישה יותר למטופלים. השנה, צעדנו צעדים גדולים כדי לבסס את עצמנו כמובילים בגישה של מטופלים לטיפולים שאינם זמינים בערוצים המסורתיים. אנו ממנפים את השילוב הייחודי של טכנולוגיה חדשנית וטיפולים רפואיים מותאמים אישית כדי לספק פתרונות אישיים באמצעות פלטפורמת הבריאות הדיגיטלית שלנו ומוצרי קאנביס רפואי.

"אני גאה להוביל צוות של מומחים בתעשייה ומובילי מחשבה שמניעים ומיישמים את האסטרטגיה שלנו בתשוקה ובמסירות. אני מצפה לספק עדכון מקיף יותר על תוצאות השנה כולה".

אודות Kanabo Group Plc

Kanabo Group Plc (LSE:KNB), שנוסדה בשנת 2017, היא מערכת אקוסיסטם של HealthTech הראשונה למטופלים, המתמקדת במתן טיפולים רפואיים איכותיים וחדשנים, באמצעות פלטפורמת הטכנולוגיה המתקדמת שלה והיצע המוצרים.

החברה היא מובילה עולמית במחקר, פיתוח ומסחור של ניסוחים רפואיים שמקורם בקנאביס רפואי ומכשירי אינהלציה טיפוליים.

הטיפול בחולים מועבר באמצעות פלטפורמת הבריאות המקוונת של החברה המאושרת על ידי NHS המציעה ייעוץ וידאו, מרשמים מקוונים וגישה לשירותי טיפול ראשוני. בינואר 2023, החברה שילבה בהצלחה את המומחיות הטכנולוגית והמוצרית שלה כדי להשיק את שלב הבטא של עסקי הקנאביס הרפואי שלה, תחילה לטיפול בכאב כרוני, תחת המותג החדש Treat-It.

Kanabo Group מחויבת לפתח חוויות בריאות נגישות יותר עבור כל מטופל.

בקרו בכתובת  www.kanabogroup.com למידע נוסף

אנשי קשר

Kanabo Group plc via Vigo Consulting
+44 (0)20 7390 0230

אביהו תמיר, מנכ"ל
אסף ורדימון, מנהל כספים ראשי

Vigo Consulting (יחסי ציבור פיננסיים/יחסי משקיעים)
+44 (0)20 7390 0230
Jeremy Garcia / Fiona Hetherington / Verity Snow
[email protected]

 

מקור: Kanabo Group plc

 

תוכן הודעה זו בשפת המקור, היא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

סגור לתגובות על קבוצת קנאבו: עדכון עסקי

מאת:

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר אגודת העיתונאים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.

פרסם באתר כ - 438 מאמרים.

.

דילוג לתוכן