Pier59 Studios מציגים בהופעת בכורה הפקה וירטואלית מגה-קיר מבוסס LED במסיבת הפתיחה של NYFW

9 בפברואר 2023 | מאת: | מאמרים בקטגוריה הודעות לעיתונות

Pier59 Studios מציגים בהופעת בכורה הפקה וירטואלית מגה-קיר מבוסס LED במסיבת הפתיחה של NYFW

 

ניו יורק, 8 בפברואר 2023, (GLOBE NEWSWIRE) :

 

ההפקה הווירטואלית של Pier59 Studios, שתושק במהלך החודש, תפתח עידן חדש של יכולת הפקת וידאו פורצת דרך שמציעה גמישות יצירתית ללא תחרות. מינוף ההתקדמות האחרונה בתצוגות  המבוססות על LED, אפשר ל-Pier59 Studios להקים את במת ההפקה הווירטואלית הגדולה והמתקדמת בעולם לאופנה ופרסום.

 

טכנולוגיה משנת משחק זו משתמשת בדימויים גרפיים המיוצרים על ידי מחשב בזמן אמת (CGI) כדי ליצור סביבות דיגיטליות ואפקטים מיוחדים שנלכדים בו-זמנית באמצעות אביזרים ושחקנים חיים. הפלטפורמה מאפשרת לאנשי הקריאייטיב לראות את האפקטים החזותיים הסופיים בזמן שהם מצלמים, מה שמאפשר שליטה וגמישות רבה יותר בתהליך יצירת סרט תוך צמצום משמעותי בתקציבים.

 

ההפקה הווירטואלית של Pier59 Studio כוללת את הדברים הבאים:

 

*היבט תצוגת ה-LED מורכב ממסך LED ראשי קעור בגודל 65 אינץ, עם תקרה מפרקית בגודל 40 אינץ', שמציע יותר מ-25 מיליון פיקסלים המסוגלים לחולל למעלה מ-25 מיליארד צבעים.

*מערכת ה-4K, הנשלטת בידי אחת ממערכות הייצור הווירטואליות החזקות בעולם, מייצרת יותר מ –200 טרה-פלופ של כוח חישוב (200 טריליון חישובים בשנייה).

*התאורה האינטראקטיבית, המבוססת על תמונות, מסופקת ברמת בהירות של 1,500 ניטים (מעל 5,000 לומנס) ומייצרת תאורה פוטו-ריאליסטית, צללים והשתקפויות.

בעזרת טכניקות הפקה וירטואליות, מפיקים, במאים ואנשי קריאייטיב מכל הסוגים יכולים לשלוט בקלות בשעה ביום, בעונה, במזג האוויר ובמיקום (בין אם אמיתי או מדומיין) והכל תוך:

 

*חיסכון בעלויות: באמצעות מערכי צילום, אביזרים ודמויות וירטואליים יכולים יוצרי סרטים להפחית את הצורך בתארי צילום פיזיים ואביזרים יקרים, וגם לחסוך בדמי מיקום ונסיעות.

*שליטה מוגברת: יוצרי סרטים מסוגלים לראות את התוצאה הסופית בזמן אמת כשהם מצלמים עם התאמות ושינויים שניתן לבצע תוך כדי תנועה, מבלי להמתין לפוסט-פרודקשיין.

*גמישות יצירתית: יוצרי סרטים יכולים ליצור סביבות דיגיטליות שאי אפשר או יקר מדי ליצור בחיים האמיתיים, והן מספקות חופש יצירתי גדול יותר ויכולת ליצור אפקטים חזותיים חדשים וחדשניים.

"כטכנולוגיה משנת משחק, הפקה וירטואלית דומה למהפכת הצילום הדיגיטלי של סוף שנות ה-1990. עם חיסכון משמעותי בעלויות, גמישות יצירתית ובקרת איכות שאין דומה לה, הייצור הווירטואלי עומד לשנות באופן קיצוני את הדרך בה ייוצר תוכן לשוק האופנה והפרסום. במילים פשוטות, במקום ללכת למקום לצלם, אנו מביאים את מיקום הבחירה אל האולפנים שלנו בהקשר מציאותי עוטף לחלוטין. לשם השוואה, ייצור וירטואלי יכול אפילו להביא שינויים עמוקים יותר לשוק מאשר המהפכה הדיגיטלית האחרונה, ולעשות זאת כהתפתחות  טבעית שלה. אני בטוח מאוד שתעשיות האופנה והפרסום יעריכו ויאמצו במהירות את ההתקדמות הטכנולוגית הניכרת הזו ויאמצו אותה במלואה". – פדריקו פיגנאטלי, מייסד ונשיא

אולפני Pier59 יחגגו את ההשקה ביום רביעי, 8 בפברואר החל מהשעה 19:00. ניתן לתזמן תצוגות מקדימות של יכולות הייצור הווירטואלי בתיאום מראש בלבד.

אודות PIER59 STUDIOS

Pier59 Studios, שנוסד ב-1995 בידי פדריקו פיגנאטלי ותאגיד האמנות והאופנה שלו, הוא סטודיו לצילום ומולטימדיה מוביל עם שטח של 110,000 רגל רבוע הממוקם בצ'לסי פיירס בניו יורק. כמתקן הצילום ומתחם המולטימדיה הגדול בעולם, החלל מצויד בטכנולוגיה מתקדמת ומתאים לצרכיהם של צלמים, מעצבים, משרדי פרסום וחברות להפקות טלוויזיוניות. Pier59 Studios כוללים אחד עשר חללי אולפן נטולי עמודים, וכן במת סאונד בגודל 5,400 רגל רבוע שנבנתה להופעות חיות, אירועים מיוחדים, וידאו ופרויקטים מסחריים. תשעה אולפנים נועדו לתאורה טבעית ומלאכותית כאחד ומצוידים בקירות נשלפים ניתנים להזזה כדי לאפשר גמישות ומודולריות מלאה של החללים הייחודיים חסרי העמודים שלהם, כדי לאפשר את כל צרכי הייצור.

מידע לתקשורת:

[email protected]
[email protected]

תמונות המצורפות להודעה  לעיתונות זו זמינות בכתובות:

https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/df42286a-8556-4237-b8f5-9b6fefb03b7c

https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/c48a74f8-4aed-4a36-aff9-004bcc81375b

https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/79079c9d-d464-48c3-a3bd-589875a5ff06

התמונות זמינות גם ב-Newscom, www.newscom.com ובאמצעות AP PhotoExpress.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

סגור לתגובות על Pier59 Studios מציגים בהופעת בכורה הפקה וירטואלית מגה-קיר מבוסס LED במסיבת הפתיחה של NYFW

מאת:

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר אגודת העיתונאים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.

פרסם באתר כ - 438 מאמרים.

.

דילוג לתוכן