חברת אחסון בחוץ לארץ – זה באמת כדאי יותר?

15 באוקטובר 2015 | מאת: | מאמרים בקטגוריה אחסון אתרים

בשנים האחרונות בעלי אתרים ישראליים רבים נוטים לחפש אפשרויות של אחסון אתרים בחברות אחסון זרות על פני אלו הישראליות, בעיקר עכב המחיר. אך האם הסיבה מוצדקת?

אחסון אתרי אינטרנט נחשב לאחד מאותם תחומים הנחשבים יותר אפורים בעולם האינטרנט העולמי. מדובר על צורך בסיסי של כל אתר, אך כזה שנחשב בסיסי וחסר ייחודיות. התחום היה מנומנם יחסית עד העת האחרונה והתבסס על חבילות אחסון אתרים בשרתי אחסון משותפים, כאשר התחרות בין חברות אחסון שונות, הייתה בעיקר על היחס בין שטח האחסון המוצע לבעלי האתרים ובין העלות עבור אותו שטח אחסון.

בשנים האחרונות חל שינוי משמעותי בתחום זה ובעלי אתרים ישראליים רבים העבירו את האתרים שלהם מחברות אחסון ישראליות לחברות אחסון אתרים בחוץ לארץ מסיבות שונות כשהמרכזית שבהן היא המחיר הזול יותר והתמורה הגדולה יותר שקיבלו בבחינת שטח אחסון ורוחב פס לגולשי האתרים.

סיבה מרכזית זו של יחס גבוה יותר בין עלות ותועלת היא בהחלט משמעותית כאשר מדובר על צריכה של שירות מנומנם ואפור כפי שציינו אך ישנה טעות מהותית בכך שההתייחסות היא צרה סביב נושאים אלו ומבלי להתייחס לעוד מגוון יתרונות שיש למי שבוחרים אחסון אתר ברחבי הארץ.

שירות לקוחות – בעוד שהשירות שתקבלו מידי חברת אחסון אתרים בחו"ל יהיה באנגלית ולרוב על ידי הודים שיחזרו אליכם במייל בשעות לא סבירות, הרי ששירות לקוחות בארץ עובד בד"כ לאורך רוב שעות היום והמענה בעברית ובמהרה.

מהירות העלאת קבצים – שרת אחסון או שרת בענן בישראל נהנה מיתרון של מהירות בהעלאה של קבצים שכן אלו אינם צריכים לעבור בקווי תקשורת מעבר לים בכל פניה של גולש או בעל האתר אל האתר. המהירות אמנם נמדדת בעשיריות או מאיות שניה אך במצטבר מדובר בחסכון זמן ניכר לגולשים ולבעלי האתרים הללו.

אבטחת מידע – אתרים ישראלים נתונים להתקפות חוזרות ונשנות על ידי האקרים מכל העולם, כל אחד וסיבותיו הוא. כולם יודעים כי רמת האבטחה של חברות אבטחה ישראליות היא הגבוהה ביותר וחברות אחסון אתרים בישראל נהנות משירותי אבטחת מידע איכותיים במיוחד ביחס לאלו שבחו"ל.

מעבר לכל אלו גם עניין היחס של תועלת מול תמורה אינו כפי שהוא ניראה ולמעשה בעוד שהעלות תהיה 20-30 שקל לחודש לחברה ישראלית או כזו מחוץ לארץ, הרי שבעוד זו מחוץ לארץ מעניקה שטח אחסון עצום או כזה המוגדר כאינו מוגבל הרי שהישראלית תציע כמה מאות מגה לאחסון "בלבד". אך הנקודה היא ששטח זה מספיק עבור האתר שלכם ו 90 אחוז משאר האתרים הישראליים הקיימים כיום. לכן כל השטח העצום הנוסף בבחינת חסר משמעות עבורכם.

ותחשבו על זה…

סגור לתגובות על חברת אחסון בחוץ לארץ – זה באמת כדאי יותר?

מאת:

עידן שלומן הוא מומחה לקידום אתרים בחברת Signup. אם אתה רוצה להתקדם בגוגל, צור עימנו קשר עוד היום באמצעות האתר (http://www.signup.co.il/) - אנו עובדים עם לקוחות מרוצים בישראל ובעולם, מידי יום כבר מעל 15 שנה.

פרסם באתר כ - 103 מאמרים.

.

דילוג לתוכן