ואסים אל-ח'טיב מצטרף ללזארד כמנכ"ל בנקאות ההשקעות במזרח התיכון ובצפון אפריקה

23 בינואר 2023 | מאת: | מאמרים בקטגוריה הודעות לעיתונות

 

ואסים אל-ח'טיב מצטרף ללזארד כמנכ"ל בנקאות ההשקעות במזרח התיכון ובצפון אפריקה

 

ניו יורק וריאד, 23 בינואר 2023, (BUSINESS WIRE):

 

חברתLazard Ltd  (NYSE: LAZ) הודיעה היום על מינויו של ואסים אל-ח'טיב למנכ"ל עסקי הייעוץ הפיננסי של החברה במזרח התיכון ובצפון אפריקה (MENA), ולמנכ"ל Lazard ערב הסעודית, בכפוף לאישור רגולטורי. ואסים אל-ח'טיב ימוקם במשרדי ריאד, שישמשו כמרכז הבנקאות להשקעות האזורי ב- MENA של Lazard.

"אנו שמחים על הצטרפותו של ואסים אלינו כמנכ"ל עסקי בנקאות ההשקעות שלנו באזור MENA", אמר פיטר אורסג, מנכ"ל עסקי הייעוץ הפיננסי ב-Lazard. "עם הניסיון הרב והרקורד המוכח שלו, ואסים יעבוד לצד יו"ר MENA שרה אל-סוהימי בהובלת משרדנו בריאד להצלחה מתמשכת ולהרחבת ההתקשרות של Lazard עם לקוחות באזור".

"ואסים מילא תפקידים מכריעים בייעוץ בעסקאות חשובות רבות ב-MENA. הוא איש מקצוע מוכשר ומוערך ומינויו פירושו שכעת יש לנו יכולת מספקת לשרת את לקוחותינו באזור", אמרה שרה אל-סוהימי, יו"ר עסקי הייעוץ הפיננסי של Lazard ב-MENA.

 

"אני שמח להצטרף ל-Lazard ולהוביל את עסקי בנקאות ההשקעות והייעוץ הפיננסי במזרח התיכון ובצפון אפריקה. בהתבסס על עומק המומחיות יוצא הדופן של המשרד במגזרי תעשייה שונים ובאזורים גיאוגרפיים ברחבי העולם, כמו גם על מחויבותו החזקה לאזור MENA, אנו ממוקמים באופן אידיאלי לספק את התמיכה הטובה ביותר האפשרית ללקוחותינו המקומיים ולחברות בינלאומיות המעוניינות להתרחב במזרח התיכון ובצפון אפריקה", אמר ואסים אל-ח'טיב.

 

ואסים אל-ח'טיב כיהן בעבר כמנכ"ל וחבר הנהלה בסיטיגרופ ערב הסעודית. קודם לכן כיהן כמנכ"ל וראש בנקאות השקעות ב-NCB קפיטל, שם השתתף והוביל עסקאות שוק גדולות בשוק הסעודי והבינלאומי. ואסים אל-ח'טיב מכהן גם כסגן יו"ר הוועדה המארגנת והמייעצת של רשות שוק ההון של ערב הסעודית מאז 2021.

 

אודות Lazard

Lazard, אחת מחברות הייעוץ הפיננסי וניהול הנכסים המובילות בעולם, פועלת מ-41 ערים ב-26 מדינות בצפון, מרכז ודרום אמריקה, אירופה, אסיה ואוסטרליה. עם מקורות שראשיתם בשנת 1848, המשרד מספק ייעוץ לגבי מיזוגים ורכישות, עניינים אסטרטגיים, ארגון מחדש ומבנה הון, גיוס הון ומימון תאגידי, כמו גם שירותי ניהול נכסים לתאגידים, שותפויות, מוסדות, ממשלות ויחידים. לקבלת מידע נוסף על Lazard, בקרו בכתובת www.lazard.com. עקבו אחרי לזארד ב-@Lazard

LAZ_FAPE

תמונות/גלריית מולטימדיה זמינה:

https://www.businesswire.com/news/home/53288758/en

קשרי מדיה

Flore Larger, +33 1 44 13 01 30
[email protected]

Judi Frost Mackey, +1 212 632 1428
[email protected]

Hayan Shadaydeh, +971 50 4882460
MSL Group ME
[email protected]

אשת קשר למשקיעים:

Alexandra Deignan, +1 212 632 6886
[email protected]

מקור: Lazard Ltd

.

 

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

סגור לתגובות על ואסים אל-ח'טיב מצטרף ללזארד כמנכ"ל בנקאות ההשקעות במזרח התיכון ובצפון אפריקה

מאת:

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר אגודת העיתונאים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.

פרסם באתר כ - 438 מאמרים.

.

דילוג לתוכן