בדיקות דם עד הבית

27 באוקטובר 2016 | מאת: | מאמרים בקטגוריה בריאות ורפואה

בדיקות דם נעשות על ידי לא מעט פציינטים בשגרה, בתדירויות של אחת לשנה או חצי שנה לשם בדיקת מדדים לבדיקת מצב הדם וגיבוש אסטרטגיה רפואית למניעת אי סדרים בו. חלק מהפציינטים נשלחים חד פעמית לבצע גם בדיקה עקב מצב רפואי רעוע המצריך זאת על מנת שהרופא יידע מה עליו לעשות לריפוי הפציינט. אם גם אתם נקלעתם למצב שאתם זקוקים לבדיקות דם, ונמאס לכם לעמוד בתור לקופת חולים, להיכנס למתח כל פעם מחדש מהדקירה וחוזר חלילה – ניתן לעשות בדיקות דם אצלכם בבית באמצעות אחיות עובדות הרפואה הפרטית. יצירת קשר עם מוקד רפואי פרטי תשלח אחיות ממרפאה פרטית לביתך, אשר לאחר הבדיקה גם יסיעו את מנת הדם שלך למעבדה של המרפאה הפרטית, ומשם יימסרו התוצאות.

ביצוע הבדיקה בבית הלקוח – יתרונות

1. אין תור: עיקר המתחים והחרדות מהבדיקה נובעים מהתור עצמו ומצפייה בעשרות נבדקים קודמים יוצאים עם תחבושות על הידיים.

2. אין צורך לצאת מהבית: היציאה מהבית מהווה נטל כבד על הנבדק, שמצוי במצב של חולשה רגעית ולא יכול לחזור לשגרת יומו, ודאי לא לנהוג ברכב שלו בדקות הראשונות לאחר ביצוע הבדיקה.

3. התוצאות מהירות יותר: בגוף גדול וביורוקרטי כמו קופת החולים – הזמן להתהוות התוצאות ארוך, ואם מדובר בבדיקה רבת פרמטרים לא כולם יהיו מוכנים מהר, ובדרך כלל אלה שמעניינים את רוב הציבור כמו גלוקוז (בדיקת סוכר) או B12(בדיקה לוויטמין שמצוי בבשר ובחי) נמסרים אחרונים לפציינט. במרפאה הפרטית התוצאות יהיו מהירות יותר, ובאורח פלא גם ייבדקו באותה רמת יעילות. הדבר נובע מעומס מופחת במרפאות הפרטיות בהשוואה לעומס הבדיקות בקופות החולים.

כיצד מזמינים בדיקות דם עד הבית?

יש ליצור קשר עם מוקד רפואי פרטי, המתמחה בהפניה הן למרפאות הפרטיות והן למרפאות האחיות הפרטיות. ההפניה תתבצע באמצעות שיחה שנייה של האחות או האח הבודקים עם הפציינט לצורך תיאום ואישור הגעה. הם יגיעו תוך זמן קצר לבית הלקוח ויבצעו את הבדיקה. התוצאות יימסרו לאחר זמן קצר, ועקב בדיקת מנת הדם במעבדת המרפאה הפרטית.

צרו עמנו קשר לתיאום בדיקות דם עד הבית אשר נעשות על ידי אחיות מרפאה פרטית!

סגור לתגובות על בדיקות דם עד הבית

מאת:

פרסם באתר כ - 82 מאמרים.

.

דילוג לתוכן