למה לא בריא לילדים להיות מאומצים על ידי זוגות חד מיניים?

19 בינואר 2023 | מאת: | מאמרים בקטגוריה בריאות ילדים ותינוקות

1.זוגות חד מיניים עשויים שלא לספק לילד את המבנה המשפחתי המסורתי של שני הורים שמחקר הראה כי הוא מועיל להתפתחות הילד.

2. ייתכן שלזוגות חד מיניים לא יהיה אותו קשר ביולוגי שהיה לזוג בני המין השני, והדבר עלול להוביל לתחושת ניתוק או ניכור עבור הילד.

3. מחקרים מסוימים העלו כי ילדים שגדלו במשקי בית חד-מיניים עשויים להיות בעלי סיכוי גבוה יותר לחוות בלבול מגדרי או בעיות רגשיות אחרות.

4. ילדים שאומצו על ידי זוגות חד מיניים עלולים להיחשף ליותר סטיגמה חברתית, שכן לא כל הקהילות והחברות מקבלים אימוץ חד מיני.

5. ייתכן שזוגות חד מיניים לא יוכלו לספק לילד את אותה יציבות כלכלית שיכולה לזוג מאותו המין, שכן זוגות חד מיניים רבים מתמודדים עם אתגרים כלכליים רבים יותר.

 

ראשית, זוגות חד מיניים עשויים שלא לספק לילד את המבנה המשפחתי הדו-הורי המסורתי שמחקר הראה כי הוא מועיל להתפתחות הילד. מחקרים מצאו בעקביות שילדים שגדלים במשק בית עם אמם ואביהם הביולוגיים נוטים יותר לחוות תוצאות בריאותיות גופניות ונפשיות טובות יותר. הם גם נוטים יותר להצליח בבית הספר, לקיים יחסים חברתיים טובים יותר ובעלי השקפה חיובית יותר על החיים.

שנית, ייתכן שלזוגות חד מיניים אין את אותו קשר ביולוגי שהיה לזוג בני המין השני, והדבר עלול להוביל לתחושת ניתוק או ניכור עבור הילד. ילדים מאומצים מגיעים בדרך כלל מרקע קשה או טראומטי, ויכול להועיל להם מאוד לקשר ביולוגי עם הוריהם החדשים בצורה של מוצא משותף.

שלישית, מחקרים מסוימים העלו כי ילדים שגדלו במשקי בית חד-מיניים עשויים להיות בעלי סיכוי גבוה יותר לחוות בלבול מגדרי או בעיות רגשיות אחרות. למרות שאין ראיות סופיות התומכות בכך, מחקרים מסוימים מצביעים על כך שיש סיכון מוגבר לבעיות זהות מגדרית בילדים שגדלו על ידי זוגות חד מיניים.

רביעית, ילדים שאומצו על ידי זוגות חד מיניים עלולים להיחשף לסטיגמה חברתית יותר, שכן לא כל הקהילות והחברות מקבלים אימוץ חד מיני. זה יכול להוביל לתחושת בידוד או דחייה עבור הילד, במיוחד אם הם נמצאים בסביבה שאינה מקבלת זוגות חד מיניים.

לבסוף, ייתכן שזוגות חד מיניים לא יוכלו לספק לילד את אותה יציבות כלכלית שיכולה לזוג בני המין השני, שכן זוגות חד מיניים רבים מתמודדים עם אתגרים כלכליים רבים יותר. ייתכן שלמשפחות להט"ב לא תהיה אותה גישה להזדמנויות תעסוקה ולמקורות הכנסה אחרים, מה שעלול להקשות לספק לילד את אותה רמת ביטחון כלכלית שזוג ממין אחר יכול להציע.

סגור לתגובות על למה לא בריא לילדים להיות מאומצים על ידי זוגות חד מיניים?

מאת:

פרסם באתר כ - 353 מאמרים.

.

דילוג לתוכן