אמיליקס פרמצבטיקה מודיעה על הסכם הפצה בלעדי של AMX0035 עם חברת ניאופארם הישראלית

17 בינואר 2023 | מאת: | מאמרים בקטגוריה הודעות לעיתונות

 

אמיליקס פרמצבטיקה מודיעה על הסכם הפצה בלעדי של AMX0035 עם חברת ניאופארם הישראלית

 

Neopharm מקבלת זכויות בלעדיות למסחור AMX0035 בישראל, עזה, הגדה המערבית והרשות הפלסטינית

 

– ההסכם מסמן את שותפות ההפצה הראשונה של Amylyx מאז האישורים הרגולטוריים וההשקות המסחריות של AMX0035 בארה"ב ובקנדה

 

קיימברידג', מסצ'וסטס, 17 בינואר 2023, (BUSINESS WIRE):

 

Amylyx Pharmaceuticals, Inc. (נאסד"ק: AMLX) הודיעה היום כי התקשרה בהסכם רישיון והפצה בלעדי עם Neopharm במסגרתו ניאופארם תמסחר, בכפוף לבדיקה ואישור רגולטוריים, AMX0035 (נתרן פנילבוטיראט ואורסודוקסיקולטאורין) לטיפול בטרשת אמיוטרופית צידית (ALS) בישראל, עזה, הגדה המערבית והרשות הפלסטינית.

"הסכם זה עם Neopharm הוא צעד חשוב לקראת הרחבת הזמינות של AMX0035 באזור EMEA (אירופה, המזרח התיכון ואפריקה), אם יאושר", אמר סטפן הופמן-גנדביאן, מנהל כללי וראש EMEA באמיליקס. "הצוות שלנו נשאר איתן במשימה שלנו לעזור לכל אדם זכאי שחי עם ALS לקבל גישה ל-AMX0035, ועבודה עם השותפים הנכונים, כמו ניאופארם, תעזור לנו להגיע למטרה זו במהירות וביעילות האפשרית. החלטה זו התבססה על מספר גורמים, ובהם היכולת למנף אישורים פוטנציאליים באזורים אחרים בתהליך הבדיקה של משרד הבריאות הישראלי כדי לאפשר גישה לזכאים ל-ALS".

ALS היא הפרעה נוירודגנרטיבית מתקדמת וקטלנית ללא הרף הנגרמת על ידי מוות של נוירונים מוטוריים במוח ובחוט השדרה. אובדן נוירונים מוטוריים ב-ALS מוביל להידרדרות בתפקוד השרירים, לחוסר יכולת לזוז ולדבר, לשיתוק נשימתי ובסופו של דבר למוות.

"התוספת של AMX0035 לפורטפוליו שלנו וההזדמנות לשרת את קהילת ה-ALS בישראל ומחוצה לה היא כבוד גדול", אמר אפי שניידמן, מנכ"ל ניאופארם ישראל. "אנו מצפים לעבוד עם Amylyx כדי לשרת אנשים החיים עם ALS שעשויים להפיק תועלת מאפשרות טיפול חדשה וחשובה זו".

על פי תנאי ההסכם, Neopharm תקבל זכויות בלעדיות למסחור AMX0035 באיזור הפעילות ותהיה אחראית לכל ההגשות וההתחייבויות הרגולטוריות הנדרשות לרישום והחזר של AMX0035.

אודות AMX0035

AMX0035 היא תרופה דרך הפה, במינון קבוע, המאושרת לטיפול בטרשת אמיוטרופית צידית (ALS) במבוגרים בארה"ב בשם RELYVRIO™ (נתרן פנילבוטיראט וטאורורדיול) ומאושרת בתנאים בקנדה כ- ALBRIOZA™ (נתרן פנילבוטיראט ואורסודוקסיקולטאורין). בנוסף, סוכנות התרופות האירופית (EMA) בוחנת את בקשת אישור השיווק של החברה עבור AMX0035 לטיפול ב- ALS באירופה. AMX0035 נבחנת לטיפול פוטנציאלי במחלות נוירודגנרטיביות אחרות.

אודות Amylyx Pharmaceuticals

Amylyx Pharmaceuticals, Inc. מחויבת לתמוך וליצור רגעים נוספים עבור קהילת המחלות הנוירודגנרטיביות באמצעות גילוי ופיתוח של טיפולים חדשים וחדשניים. המטה של Amylyx נמצא בקיימברידג', מסצ'וסטס, ויש לה פעילות בקנדה וב-EMEA. למידע נוסף, בקרו בכתובת amylyx.com ועקבו אחרינו בלינקדאין ובטוויטר. למשקיעים, אנא בקרו בכתובת investors.amylyx.com.

אודות Neopharm

ניאופרם, שהוקמה בשנת 1941, היא אחת הספקיות המובילות בישראל של פתרונות משולבים חדשניים בשוק התרופות, הרפואה והבריאות. ניאופרם מתמקדת במכירה ושיווק של תרופות ייחודיות ותרופות יתומות חדשניות ופורצות דרך, כמו גם שירותי בריאות ביתיים בישראל, באמצעות שותפויות עם חברות הביו-פארמה הרב-לאומיות המובילות בעולם. Neopharm היא השותפה המועדפת ומספקת מגוון שרותים תחת קורת גג אחת עבור חברות ביו-פארמה רב-לאומיות המבקשות להיכנס או להרחיב את עסקיהן בשוק התרופות, הרפואה והביוטכנולוגיה בישראל, והיא גאה בפלטפורמה הטובה מסוגה, במוניטין וברקורד ההצלחה שלה להשקה ושיווק של טיפולים חדשניים פורצי דרך בישראל.

למידע נוסף:

מדיה

Amylyx Media Team
+1 (857) 799-7274
[email protected]

משקיעים

Lindsey Allen
Amylyx Pharmaceuticals, Inc.
+1 (857) 320-6244
[email protected]

מקור: Amylyx Pharmaceuticals, Inc.

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

סגור לתגובות על אמיליקס פרמצבטיקה מודיעה על הסכם הפצה בלעדי של AMX0035 עם חברת ניאופארם הישראלית

מאת:

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר אגודת העיתונאים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.

פרסם באתר כ - 438 מאמרים.

.

דילוג לתוכן