אפשרויות ניהול תמלול רפואי

19 בינואר 2022 | מאת: | מאמרים בקטגוריה אינטרנט

מתרגלים רפואיים מתרגלים ושואפים רבים שואלים על הפוטנציאל לקידום קריירה בתעשיית ה-MT. זו לא רק שאלה נכונה, אלא גם מטרה מצוינת. יש הרבה הזדמנויות להתקדמות בתעשייה הצומחת במהירות זו. יש מחסור במנהלי תמלול טובים. המציאות היא שמתרגלים רבים מעדיפים לשמור על הגמישות של להיות הבוס של עצמם ולעשות את מה שהם נהנים לעשות על בסיס ייצור. כתוצאה מכך, ספקי שירותי בריאות ושירותי MT מתקשים לעתים קרובות למשוך מתמללים מוסמכים לתפקידים ברמת הניהול. קבלת תפקיד ברמת הניהול פירושה לוותר על הרבה אוטונומיה וגמישות ולקחת יותר אחריות. מתרגלים רבים אינם ששים לעשות את הפשרה הזו. כללי תמלול אקדמיים

עם זאת, ישנם אנשים רבים המשגשגים באתגרים של עבודה בסביבה בקצב מהיר יותר ובנטילת רמות גבוהות יותר של סמכות ואחריות בתוך ארגון. הם רואים את היתרונות של קידום הקריירה שלהם והגדלת פוטנציאל ההכנסה לטווח ארוך שלהם, כמו גם הרווחת הטבות פרישה. תפקיד ניהול תמלול רפואי יכול לספק המשך ניידות קריירה כלפי מעלה ולהביא לקריירה מאתגרת ומתגמלת.

ישנן מספר אפשרויות זמינות עבור כל מי ששוקל קריירה בניהול MT. הדבר המעניין לציין הוא שהאפשרויות ממשיכות לגדול ככל שהפיתוחים הטכנולוגיים משנים את התעשייה.

מנהל אבטחת איכות (QA)

מנהל QA עושה בדיוק מה שהכותרת מרמזת. הוא או היא סוקרת את המסמכים המתומללים שמגיעים מתמללים ביתיים; מעריך אותם על פי סדרה של קריטריונים לאיכות; ועורכת אותם כדי להבטיח שהם עומדים בתקני האיכות שנקבעו על ידי ספק שירותי הבריאות. מומחי QA מחפשים שגיאות באיות, פיסוק ודקדוק – לעתים קרובות משתמשים בכלים מתוחכמים כדי לסייע להם במאמץ זה. הם גם מחפשים שגיאות חשובות במסמכים שעלולות להוביל לפרשנות שגויה של הנתונים על ידי רופא או ספק שירותי בריאות אחר. מנהל ה-QA זוכה להערכה רבה ומהווה חלק בלתי נפרד מהזרימה האופטימלית של כל פעולת תמלול.

מפקח על תמלול רפואי

מנהל חשוב נוסף הוא המפקח על תמלול רפואי. מפקחי MT עובדים עבור בית חולים או ספק שירות במיקור חוץ. תפקידו של המפקח הוא לנהל צוות של אנשי מקצוע לתמלול. המפקח אחראי על תזמון, גיוס עובדים, פיטורין, הערכה וניהול כל הדוחות הסופיים וזרימות העבודה והבטחת עמידה בדרישות תפנית. המפקח גם מבטיח שכל השותפים מצוידים בציוד ובמשאבים מלאים כדי לבצע את עבודתם בצורה יעילה ככל האפשר. מפקח התמלול מקל על פיתוח צוות ה-MT על ידי עבודה עם מחלקות משאבי אנוש ומחלקות הדרכה כדי לראות שהמשאבים מתאימים באופן עקבי לעומסי העבודה שיא ושכל תחומי ההתמחות מאוישים כראוי כדי לעמוד בדרישות התפנית. המפקח מדווח בדרך כלל למנהל רשומות רפואיות של בית חולים או אולי למנהל או סגן נשיא של ספק שירותי תמלול. מפקח מחזיק לעתים קרובות בתעודת CMT (תמלול רפואי מוסמך) מארגון מאשר כגון AHDI (Association for Healthcare Documentation Integrity).

מאמן תמלול רפואי

פונקציית ניהול חשובה נוספת היא זו של מאמן תמלול רפואי. מאמני MT יכשירו מתמללים על סוגי חשבונות חדשים ותחומי התמחות. מידע ספציפי לחשבון ישתנה מלקוח ללקוח, וכל מטפל ידרוש הדרכה על פרטי החשבון, דרישות הסבה והנחיות מיוחדות הקשורות לכל חשבון שהוא נותן שירות. מאמן יהיה אחראי לפיתוח מאגר הכשרונות של צוות הארגון ויעבוד בצמוד למפקח MT על מנת להבטיח פריסה מיטבית של הצוות לאפקטיביות מירבית במתן מענה לצרכי הייצור של המחלקה או הארגון. אימון צולב הוא גם תפקיד חיוני של המאמן. זה הכרחי שכל חברי הצוות יהיו מסוגלים לשנות את המיקוד שלהם בהתראה של רגע כדי לתת מענה לצורך דחוף הנובע מהקמת לקוח חדש או מהיעדר מתמלל מפתח אחד או יותר. מאמן עשוי גם לפקח ולהמליץ ​​על הזדמנויות הכשרה ללימודי המשך לשותפים במהלך השנה.

מגייסת תמלול רפואי

מגייס התמלול הרפואי הוא יותר ויותר אחד המנהלים החשובים ביותר בארגון. תפקידם הוא לפתח ולחדש ללא הרף את בסיס הכישרון בארגון. המגייס הוא coמחפש באופן מיידי בארץ אחר מתמללים מוסמכים להוסיף לצוות המחלקה או החברה. מגייסים מריצים מודעות, עורכים ראיונות ועובדים עם מנהלים אחרים כדי לחזות צרכי גיוס עתידיים. הם גם אחראים על זיהוי הזדמנויות להגברת השימור בקרב שותפים קיימים. אפליקציית תמלול

מנהל רשומות רפואיות

מנהל הרשומות הרפואיות הוא בדרך כלל מומחה לתיעוד רפואי מוסמך המפקח על כל ההיבטים של תהליך הפקת הרשומות הרפואיות וארכיון. המנהל בדרך כלל ינהל את כל מפקחי התמלול והקידוד ולפעמים את פונקציות החיוב של ארגון בריאות. מנהל יעבוד עם הממונה על MT כדי להבטיח שכל המסמכים מתומללים בהתאם לדרישות החוזה ושהרשומות יהיו זמינות בזמן ומקצועי לאנשי מקצוע בתחום הבריאות הזקוקים להם. אחסון אלקטרוני ומסירה מאובטח של רשומות הוא תפקיד מפתח של המנהל. אדם זה יצטרך לחפש ללא הרף שיטות עבודה מומלצות ולהעריך טכנולוגיות חדשות וחדשניות כדי להבטיח שהמחלקה תפעל בשיא יכולת התפוקה. בריאותם ורווחתם של אלפי חולים תלויה בייצור איכותי ובהפצה בזמן של מידע רשומות רפואיות. המנהל אחראי גם לוודא שכל התהליכים, התיעוד, זרימות העבודה, מערכות היחסים והמערכות עומדים בתקן HIPAA. דירקטור עשוי להיות בעל אישור או ייעוד אחד או יותר מארגון מאשר כגון AHDI, AHIMA או AAPC. אישורים כגון RHIA, RHIT, CCS, CPC ו-CMT מדגימים מחויבות ארוכת טווח למקצוע ומהווים עדות למומחיות שפיתח המנהל לאורך השנים.

מומחה לתמלול רפואי לזיהוי קול

ההופעה האחרונה יחסית של מומחים ומפקחים לזיהוי קול היא דוגמה טובה לאופן שבו נוצרות הזדמנויות קריירה חדשות בתגובה להתקדמות טכנולוגית משמעותית בתעשייה. מדובר בעמדה שאפילו לא היו על מסך המכ"ם לפני עשור. ככל שטכנולוגיית זיהוי הקול תופסת דריסת רגל בתעשייה, יותר ויותר מתהליך העבודה של MT יעובד באמצעות מנוע זיהוי דיבור. זה בשום אופן לא יבטל את הצורך בתמלול, אבל הטכנולוגיה הזו תשנה את התפקיד של תת-קבוצה הולך וגדל של כוח העבודה בשנים הקרובות. מספר גדל והולך של MT's ישתמשו במסמך מעובד של זיהוי דיבור כנקודת התחלה לפעילויות התמלול שלהם. מסמכים שהופקו בזיהוי דיבור דורשים בדרך כלל עריכה משמעותית. תהליך עריכה זה יבוצע על ידי מתרגלים שתפקידם ישתנה מתמלול מסורתי לעורך שפה רפואית. הטכנולוגיה שמאחורי עיבוד זיהוי קול שונה במידה מספקת מהתהליך המסורתי, כך שמפקחי זיהוי קול יידרשו לנהל את הפעילויות החדשות הללו.

סגור לתגובות על אפשרויות ניהול תמלול רפואי

מאת:

פרסם באתר כ - 386 מאמרים.

.

דילוג לתוכן