כיצד ניתן לבצע סגירת חורף קבועה?

20 בנובמבר 2022 | מאת: | מאמרים בקטגוריה עסקים

סגירת חורף מאפשרת להפוך את חלל החוץ למקום שנעים ואפשרי לשהות בו גם כאשר הטמפרטורות צונחות. עם זאת, מאוד חשוב להכיר את ההבדלים בין סוגים שונים של סככות ולהתייעץ עם בעלי מקצוע לגבי פתרונות קירוי שיהיו אפקטיביים בטווח הארוך

יש כמה דרכים לבצע סגירת חורף. הדרך הראשונה היא להשתמש בסוכך מרקיזה, שמתאים לבנייני קומות שבהם אסור בדרך כלל להתקין סוכך קבוע. דרך שנייה היא להשתמש בסוכך מסילות והיא מיועדת בעיקר לגינות, חצרות ומרפסות גדולות כי ניתן לפרוס אותה גם על שטחים של מעל 12 מ"ר. לשם השוואה, סוכך קבוע אינו ניתן לקיפול או הזזה ולכן הוא מתאים למקומות שבהם רוצים להשיג הצללה והגנה מפני גשמים לכל אורך השנה.

היתרונות של סגירת חורף קבועה

סגירת חורף קבועה מגלמת בתוכה כמה יתרונות משמעותיים מאוד. ראשית, סגירת חורף למרפסת הופכת את חלל החוץ למקום שניתן להשתמש בו גם כאשר הטמפרטורות צונחות. אז בין אם מדובר על סגירה קבועה או זמנית, זו השקעה משתלמת שבפועל מגדילה את שטח הבית. שנית, היתרון של סגירות חורף בא לידי ביטוי בכך שהן לא דורשות תחזוקה או מאמץ. אם מבצעים נכון את הסגירה ומתייעצים עם בעלי המקצוע המתאימים, יודעים בוודאות שהתוצאה תהיה חזקה ועמידה.

מהו סוכך מסך?

יש גם אפשרות להשתמש בסוכך קבוע או בסוכך מסילות יחד עם סוכך מסך. בפועל, מדובר על סוג של בד אטום שיכול להיגלל מעלה או מטה ובעזרתו ניתן להשיג כמה מטרות שונות: גם הצללה, גם הגנה מפני רוחות וגם הגנה מפני גשמים. כמו כן, סוכך מסך מגן גם בצדדים וניתן להתקין עליו מנגנון הפעלה חשמלי או ידני לבחירת הלקוחות. 

איך מבצעים סגירה לפרגולה?

סגירה למרפסת או לפרגולה מתבצעת בדרך כלל באמצעות בדים. השימוש בבדים עוזר להגן על הפרגולה או המרפסת מפני פגיעות חורף וניתן גם לבצע אותו באופן קבוע עם מתכת או אלומיניום. מטבע הדברים, ההבדלים בין בדים, אלומיניום ומתכת משפיעים על המחיר של הפרויקט ועל העלות שלו. כמו כן, אפשר לבצע את הסגירה ולהביא בחשבון יתרונות שונים של הוספת אמצעי חימום אל תוך החלק המקורה.

כמה עולה לבצע סגירה לפרגולה?

המחיר של סגירת חורף קבועה תלוי במנגנון הסגירה, בסוג הסגירה ובגודל החלל. ככל שהחלל גדול יותר, כך המחיר למ"ר יורד. עם זאת, אפשר להשוות בין שירותים של חברות שמתמחות בהתקנת סככות ולרכז תחת קורת גג אחת את כל הפרויקט. באופן הזה ניתן לחסוך את המחיר למ"ר, גם במרפסות גדולות במיוחד או בבתים צמודי קרקע עם גינה וחצר.

מה טווח המחירים המקובל בתחום ובענף?

בשביל לבצע סגירת חורף עם מרקיזה ידנית נצטרך לשלם 400-500 ש"ח למ"ר, לכן עבור מרפסת סטנדרטית המחיר יהיה כ-2,400-3,000 ש"ח. פרויקט דומה עם מרקיזה חשמלית כבר יעלה כ-3,600 ש"ח ובשביל לבצע סגירה עם סוכך קבוע נשלם 300-500 ש"ח למ"ר. לשם השוואה, סגירה בסוכך מסך תעלה במרפסת 400-500 ש"ח למ"ר ובשביל להשתמש בסוכך מסילות נשלם כ-1,000 ש"ח למ"ר.

איך בוחרים את הסגירה המתאימה?

התייעצות עם חברה מקצועית ולאחר מכן השוואה בין סוגי סגירות על פי פרויקטים קודמים שהיא ביצעה יכולה לסייע לנו לבחור את השיטה המתאימה. כמו כן, עלינו להביא בחשבון את גודל המרפסת ואת אופי השימוש בה לאורך השנה. אם לדוגמא אנחנו מתכננים להשתמש במרפסת כחדר, סגירה קבועה תהיה השקעה משתלמת מאוד.

סגור לתגובות על כיצד ניתן לבצע סגירת חורף קבועה?

מאת:

פרסם באתר כ - 1 מאמרים.

.

דילוג לתוכן