הקרן פנסיה הראשונה בהיסטוריה

10 בנובמבר 2022 | מאת: | מאמרים בקטגוריה ביטוח

בסוף המאה ה-19, קבוצת עובדים בחברת הרכבות של פנסילבניה החליטה לאגד את כספם ולהשקיע אותו כדי להבטיח את היציבות הפיננסית העתידית שלהם. זו הייתה הפעם הראשונה שעובדים איגדו את כספם למען מטרה משותפת. והרעיון הזה הפך כעת למציאות עבור אנשים רבים בתעשיות רבות ושונות. קרנות הפנסיה הן חלק ממערכת הביטוח הלאומי, שהיא מערכת המעניקה הטבות לגמלאים. , ניצולים ותלויים. קרן פנסיה היא מאגר כסף שמשולם על ידי חברה אחת או רבות, המשמש לאחר מכן למתן פנסיה לעובדיה. כל עובד מפריש אחוזים ממשכורתו לקרן הפנסיה שלו, מה שמעסיק עושה מטעם הקרן. המשמעות היא שהם יכולים להגדיל את הסכום שהם מציעים בכל שנה ככל שהעובדים מרוויחים יותר. הכמות הכוללת בסיר גדלה עם הזמן, אבל היא יכולה גם לרדת אם יש משיכות מהסיר או אם הקרן מרוויחה פחות ממה שהיא משלמת בכל שנה. תוכנית פנסיה מפוצלת לרוב לסירים לפני ואחרי פרישה. תוכניות קדם פרישה משולמות מהקופה, בעוד שתוכניות לאחר פרישה ממומנות על ידי יחידים בתכנית פרטנית.

קרן הפנסיה הראשונה בהיסטוריה נוצרה על ידי חברת הודו המזרחית ההולנדית בשנת 1775. הוא נוצר כדי לספק את העובדים שלהם שחיו ועבדו באסיה. החברה ראתה עסקים אנגלים רבים פושטים רגל לאחר ששלחו עובדים לאסיה ולא סיפקו להם תוכנית פנסיה כלשהי. . חברת הודו המזרחית ההולנדית יצרה את קרן הפנסיה הראשונה בהיסטוריה על ידי שליחת כסף לעובדים שלהם, שחיו ועבדו באסיה.

קרן פנסיה זו היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה מפרישה לעובדים.

קרנות הפנסיה מנוהלות בדרך כלל על ידי חברת ביטוח, אשר משקיעה את הכסף במניות, אג\"ח והשקעות אחרות.

קרן הפנסיה היא סוג של כלי השקעה המספק זרם הכנסה למשקיעים.

בארצות הברית, קרנות אלו מוסדרות על ידי Employee Retirement Income Security Act (ERISA).

קרן הפנסיה היא עתודת כסף שמופרשת על ידי חברת ביטוח למתן הטבות פרישה לעובדיה. קרן הפנסיה מנוהלת על ידי חבר נאמנים ועל ההשקעות מפקח מנהל השקעות.

קרן פנסיה בחברת ביטוח מוקמת בהפרשות מהמעסיק והעובדים. ההפקדות מהעובדים נעשות באמצעות ניכויי שכר. ההפקדות מהמעסיק מתבצעות בדרך כלל באמצעות ניכויי שכר או כתשלום חד פעמי.

קרן פנסיה היא סוג של תוכנית חיסכון לפנסיה המספקת הכנסה לאנשים שפרשו. זו יכולה להיות תכנית הטבה מוגדרת או תרומה מוגדרת.

קרן פנסיה בחברת ביטוח מושקעת בדרך כלל במניות ובאג\"ח, שמשמשות לאחר מכן לייצור הכנסות לחברה. כספים אלו משמשים גם כבטוחה להלוואות מבנקים וממוסדות פיננסיים אחרים.

*מסמך זה מיועד לשמש כחומר רקע בלבד

נתונים הכלולים במסמך זה צפויים להשתנות. מסמך זה אינו מהווה ייעוץ, המלצה או חוות דעת באשר לכדאיות השקעה או חיסכון בכל מוצר, ואינו יכול להוות תחליף לייעוץ אישי המותאם לנתוניו, צרכיו ומטרותיו של כל אדם. האמור במסמך זה אינו מהווה ייעוץ מס מכל סוג שהוא.

אין באמור בפרסום זה כדי להוות ייעוץ פנסיוני המותאם לנתוניך האישיים, לצרכיך ולהעדפותיך, ואין בו משום המלצה לביצוע עסקה כלשהי במוצר פנסיוני.

הנתונים הם לא נתונים רשמיים ולכן יכולים להשתנות בהתאם.

*אין באמור תחליף לייעוץ ו/או שיווק פנסיוני אישי או התחייבות להשגת תשואה או דירוג דומה

סגור לתגובות על הקרן פנסיה הראשונה בהיסטוריה

מאת:

פרסם באתר כ - 5 מאמרים.

.

דילוג לתוכן