מיקור חוץ של שירותי תמלול רפואיים כדי להפיק תועלת מירבית

19 בינואר 2022 | מאת: | מאמרים בקטגוריה אינטרנט

תמלול רפואי הוא אחת העבודות במיקור חוץ בתחום הבריאות והיא נועדה להקל על תהליך התיעוד של רישומי המטופלים. כל גורם רפואי, בין אם בתי חולים, מרפאות, רופאים בודדים או קבוצות, צריך לשמור את הרישומים הרפואיים ופרטים בריאותיים ורפואיים אחרים של המטופלים בצורה נכונה ויעילה. התהליך הכרוך בתמלול מרשמים של הרופא והוא מצריך תיעוד מדויק ביותר שייעשה בזמן מוגבל. כמה עולה שעת תמלול

מכיוון שזהו תהליך שלוקח זמן, אנשי מקצוע רבים בתחום הבריאות מיקור חוץ את משימות התמלול הרפואי שלהם לחברות אחרות שיש להן את המומחיות או המשאבים הנדרשים כדי לבצע את עבודת התמלול בתעריפים נמוכים. רוב חברות התמלול הרפואי מציעות את שירותיהן בצורה מקצועית ובמחיר סביר ביותר המותאמת לדרישות המשתנות של לקוחותיהן.

חברות מיקור חוץ כוללות צוות של מתמללים רפואיים מיומנים ומנוסים, מגיהים ואנליטיקאים איכותיים לטיפול בצרכי התמלול של בתי חולים ומרפאות. הם משתמשים בשילוב הטוב ביותר של כלים וטכניקות כולל ציוד הכתבה, שרתים ייעודיים ומחשבים מתקדמים עם אינטרנט מהיר ללא הפרעה.

רוב ספקי השירותים הללו מציעים את שירותיהם בצורה תחרותית ומסורה ביותר, כאשר השירותים ניתנים על בסיס דרישות הלקוח האישיות. הזמינות של מתמללים מיומנים ומנוסים העובדים בחברות אלה היא גורם המסייע ללקוחות לבצע את עבודות ניהול המידע היומיומיות של המטופלים שלהם מהר יותר ובצורה יעילה לחלוטין. כמה עולה תמלול

יש הרבה חברות הממוקמות בהודו והן מספקות שירותים מסוג זה עבור מגוון שיטות רפואיות. שירותי תמלול רפואי בהודו כוללים תמלול של כל סוגי הדוחות הרפואיים כמו הערות מעקב, הערות נוהל אבחון, דוחות ניתוח, מכתבים לרופאים מפנים, היסטוריה רפואית מלאה ופיזיות, סיכומי שחרור והתכתבויות הקשורות לביטוח.

ישנם מספר יתרונות נוספים שניתן להשיג על ידי מיקור חוץ של שירותי תמלול רפואיים לחברה בעלת מוניטין כמו זמן סיבוב מהיר, תמחור תחרותי, מוצר עבודה מעולה ושירותי לקוחות ספציפיים.

סגור לתגובות על מיקור חוץ של שירותי תמלול רפואיים כדי להפיק תועלת מירבית

מאת:

פרסם באתר כ - 386 מאמרים.

.

דילוג לתוכן