לחשוב מחוץ לכורסא

26 ביוני 2018 | מאת: | מאמרים בקטגוריה רהיטים

אם חשבתם שהספה היא הכוכב של הסלון, תחשבו שוב. כיום אין סלון מושלם ללא כורסאות מעוצבות.

בעבר סלון סטנדרטי היה מורכב מספה של שלושה מושבים ולצדה ספה נוספת דו מושבית. כיום, הטרנד השולט הוא ספה בודדת ותוספת של כורסא אחת או שתיים. אם בהתחלה הכורסא הייתה רהיט משלים, הרי שכיום היא הפכה להיות לכוכב הסלון ובחירה נכונה של כורסא בסגנון עיצוב מסוים, יכולה לשנות את מראה החדר כולו.

לא לסלון בלבד

כשמדברים על כורסא סביר להניח שאתם ישר חושבים איך היא תשתלב בחדר המגורים, אולם אנו מציעים לכם לפתוח את הראש ולחשוב על חדרים נוספים בהם כורסאות יכולות למלא תפקיד. דוגמא ראשונה לכך היא ליד כוננית ספרים. אם יש לכם ספרייה גדולה בבית או פינת קריאה, תוכלו למקם שם כורסא ומנורת לילה ולהפוך את הפינה למלאת אופי וחיים, בדיוק כמו בסרטי הבלשים.

אפשרות נוספת היא להציב כורסא בחדר השינה שלכם. לפעמים אתם רוצים פינה משלכם לקרוא, לצפות בטלוויזיה, לשוחח בפלאפון או סתם כדי לחשוב. לא תמיד נוח לעשות זאת בישיבה על המיטה, ולכן אנו ממליצים להכניס כורסא מעוצבת ולמקם אותה באחת מפינות החדר, והנה, יש לכם פינה שהיא רק שלכם.

עוד אפשרות היא להכניס כורסא לחדר האורחים שלכם. בדרך כלל בחדר אורחים יש מיטה ואולי שולחן קטן, אבל תחשבו כמה נחמד יהיה למי שמתארח שם אם תהיה לו כורסא נוחה שהוא יוכל לשבת עליה ולהרים רגליים לכמה דקות. לא צריך יותר מזה בשביל לשדרג את החדר ואת חוויית האירוח.

מחפשים כורסא בעיצוב מיוחד? בואו ללאופרד. הייחודיות של הכורסאות שלנו הוא בכך שהן מיובאות מחברות רהיטים מפורסמות וגדולות ברחבי אירופה, כאשר אנו מקפידים לייבא רק את הרהיטים האיכותיים ביותר, במגוון סגנונות עיצוב.

סגור לתגובות על לחשוב מחוץ לכורסא

מאת:

פרסם באתר כ - 31 מאמרים.

.

דילוג לתוכן