מוסך רנו בתל אביב

25 באוגוסט 2016 | מאת: | מאמרים בקטגוריה כלי רכב

אחת מיצרניות הרכב הפופולאריות ביותר בעולם, היא רנו. חברת רנו הצרפתית, נוסדה בשנת 1899 על ידי לואי רנו, יחד עם אחיו מרסל ופרננד. לאור חשדות אשר התגברו, כי שיתפה פעולה עם הגרמנים הנאצים בעת מלחמת העולם השנייה, היא הולאמה ונכנסה לקשיים כלכליים רבים.
    
כחלק מהמאמץ לעלייה חזרה על הגל, היא הופרטה מחדש בשנות ה-90. מאז שנת 1999, חברת רנו מקיימת שיתוף פעולה הדדי עם חברת ניסאן היפנית באמצעות החלפת מניות.
    
כיום, במפעלי רנו עובדים כ-126,000 איש והיא מייצרת מכוניות, אוטובוסים, טרקטורים ומשאיות. בנוסף, חברת רנו גם ידועה במכוניות שלה אשר משתתפות בכל תחרויות המרוצים המפורסמות כמו פורמולה 1 ובראלי דקר.

  
סוגי רכבים

   
לרנו, יש מספר רב ומגוון של סוגי רכבים, כמו טווינגו מינו, קליאו סופר מיני, ווינד קבריולה, מגאן משפחתית, פלואנס משפחתית חשמלית, אשר משווקת על ידי חברת "בטר פליס". לטיטיוד אשר מתאימה במיוחד למנהלים, סניק, גראנד סניק, אספאס, קנגו, טרפיק, מאסטר, לוגאן וקאפ'צדור. סוגי הרכבים משתנים בהתאם לקהל היעד אליהם הם פונים, כמו מנהלים, משפחתי וזוגות צעירים. רכבי רנו הם בעלי מנועים חזקים, ויכולות וביצועים חזקים על הכביש. בנוסף, חברת רנו מפתחת ומשדרגת בכל עת את הרכבים שלה מה שמוסיף ליוקרה שלה.

    
במידה ואתם גרים באזור תל אביב, ויש לכם תקלה ברכב הרנו. מה אתם עושים?

         
בדיוק בשביל מצבים כאלו, כדאי שתפנו למוסך רנו בתל אביב. כעת אתם פונים למוסך רנו, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים כי הוא מומחה ברכב הרנו וכי הוא מכיר כל פרט וכל רכיב, מהגדול ועד הבורג הקטן בכל מערכת הרכב. בדרך כלל, למוסכים יש מספר מחלקות אשר אחראיות לבדוק את מערכת הרכב על כל סוגיה גוונים. מחלקה אשר מאבחנת תקלות, מחלקה במכונאות רכב, כמו טיפולי מכונאות, מנועים ועבודות מתמשכות. בנוסף, יש מחלקות שעוסקות בכל מיני בעיות אשר צצות בכל מה שקשור לחשמל ולמיזוג אוויר. ומחלקה אשר מתעסקת בכל אותן תקלות שכיחות נפוצות ובכל הטיפולים השוטפים  הנדרשים לרכב.

      
חשיבות הטיפול

       
יש לדעת, שבכל מה שקשור לרכב, התיקון הוא נצרך וקריטי. רכב, הוא לא כמו מחשב שהתקלקל. מחשב שהתקלקל אנו יכולים בעצמנו בעזרת ביצוע של מספר פעולות פשוטות לתקן אותו. כמו לכבות ולהדליק מחדש, לבצע אבחון של תקלה. תקלה שמופיעה ברכב, תחזור על עצמה אם לא נטפל בה במוסך מומחה, וגרוע מכך, היא גם עלולה לפגוע לנו בחיים שלנו. (בניגוד למחשב…) לכן, במידה ונתקלתם בבעיה כלשהי ברכב, או שיש לכם חשד כלשהו לגביי תפקוד במערכת הרכב, אל תהססו, פנו למוסך מומחה לרנו ותוכלו להיות שקטים ורגועים

סגור לתגובות על מוסך רנו בתל אביב

מאת:

פרסם באתר כ - 84 מאמרים.

.

דילוג לתוכן