כל היתרונות של משרד לתיווך נכסים

12 במרץ 2024 | מאת: | מאמרים בקטגוריה נדלן

לקוחותינו זוכים למוח מבריק

מוכר דירה בצפון תל אביב? נא להכיר את משרדנו בר-לב נדלן שמקנה סיוע וייעוץ ייחודי מקצועי ללקוחותיו בניהול ומכירה של דירות למכירה בצפון תל אביב יודע היטב להגדיל ולמקסם את שווי הדירה של מוכר הנכס.

הכותב: ברק בר לב, מתווך דירות בתל אביב מובחר והמייסד והבעלים של משרד תיווך בצפון תל אביב  בר-לב נדלן – בית לממכר דירות יוקרה למכירה בתל אביב

כתובת מקצועית עבור מוכרי דירות

מאות דירות למכירה בתל אביב נוהלו ונמכרו על ידינו בצפון תל אביב וזאת בזכות הידע המעמיק שלנו במקרקעין והיחס שלנו לצדדים בעלי העניין בעסקה, הניצבים למלונו והנותנים בנו את אמונם, באחת מן העסקאות המהותיות והמשמעותיות ביותר בחייו של אדם, כך משיב המייסד ברק בר לב, הבעלים של משרד תיווך בצפון תל אביב–  בר-לב נדלן.

אנו נעתרים ומתחייבים כלפי לקוחותינו לביצוע עסקה מסוג של תיווך של דירה למכירה צפון תל אביב באופן המיטבי והמירבי וזאת על מנת למקסם את אומדן שוויו במחיר מקסימלי מעבר לשוויו שנקבע בשוק החופשי.

מוכר נכס מקרקעין בקלות יכול להיות סמוך ובטוח שמשרדי יעניק לו מעטפת שיווקית נרחבת ועוצמתית ומקצועית תוך שמירת שני הצדדים תחת מטריית שוויונית והקניית לכל צד וצד את הביטחון הראוי והדרוש בעסקה, להם הצדדים זקוקים.

משרד מצטיין לתיווך דירות בצפון תל אביב

משרד בר-לב נדלן ממוקם ברחוב ניסים אלוני בצפון תל אביב, מקפיד באמצעות מתווכים בתל אביב על ערכים ורמת מקצועיות אדירה ויחסי אנוש כמובן מעולים.  עבור צוות משרד בר לב נדלן, יושרה ומקצועיות בעיקר, לצד אמינות הינם בראש סדר עדיפויות ואבני היסוד של משרדי, מציין המייסד ברק בר-לב.

כאן המקום לציין כי מוכרי דירות המעוניינים להכירנו מקרוב ולשמוע עלינו המלצות, מקבלים על פי דרישה רשימה שמית מסודרת ובה פרטי התקשרות של מאות מלקוחותינו הממליצים, מכתבים וסרטונים של לקוחותינו המרוצים – הן מוכרי דירות והן רוכשים (שני צדדים!) – ששבים אלינו שוב ושוב למחזור של עסקאות נוספות ועלינו ממליצים, כמשרד מצטיין לתיווך דירות למכירה בצפון תל אביב.

אנחנו מכירים היטב את העיר העברית הראשונה ויודעים ליתן מענה מקיף ומהיר, איכותי לכל אורך הדרך ועד לדירה:

בר-לב נדלן הינו משרד תיווך בצפון תל אביב מקצועי וותיק, הפועל משנת 2012 במתחם צמרת היוקרתי, מתמקד בתיווך מובחר של דירות יד 2 למכירה בצפון תל אביב, בצפון החדש והישן של העיר, כיכר המדינה, מרכז תל אביב, כוכב הצפון, מומחה בדירות יוקרה למכירה ברמת אביב ובנכסים של מעל 50 מלשח .

בנוסף, משרד בר לב נדלן מתמחה בעסקאות מורכבות של דירות הממוקמות בפרויקטי להתחדשות עירונית, תוכנית הרבעים ותמא 38 בתל אביב. ברק בר לב, יחד עם שלושה יועצי נדלן משפטנים שעומדים לרשותו בסוכנות, וכאן למותר לציין כי כולם בכללותם מתגוררים בצפון תל אביב, נושמים וחיים את תוכנית הרבועים של העיר והיטב מכירים בה רחוב וכל סמטה, אבן ופינה.

ברק בר-לב: הנני סבור כי למכור נכס בעיר העברית הראשונה זו אומנות כשלעצמה מחייבת להיות הטוב ביותר. בראש ובראשונה יש להכיר את צפון העיר, ומרכז העיר ברמת כף יד ולא פחות ממצוין.  יחד עם צוות המשרד אנו יודעים לגשת לעסקאות ככאלו וטפל בהם מזווית מעט שונה מאחרים ועל יד כך להעניק תוצאה מושלמת ללקוח, לצד מענה ישיר ואיכותי, שעה שעולה אצל הצדדים, שלמעשה הינם לקוחותינו שאלה/ הבהרה.

בר-לב נדלן | מומחים בדירות למכירה בצפון תל אביב

אנו נושמים וחיים בצפון תל אביב, יודעים ומכירים את תוכניות המתאר ואת מקורן של הזכויות הבלתי מנוצלות לעומק שעולות כאמור מהן, מבינים לעומק מקרקעין, בקיאים בפסיקה, במיסוי מקרקעין, בשוק הדיור ועוד… כך למעשה מתאפשר לנו, בין היתר כמובן ליתן ללקוחותינו שירות מנצח ואת המידע המקיף והמלא לגבי זכויות הבנייה העתידיות, בתי הספר המומלצים, הקרבה לגני ילדים ושטחים ירוקים פתוחים, פתרונות לחניה ועוד.

נשאלת השאלה מקרב רבים והיא: מהן מתודות שיווקיות יעילות בהן אנו נוהגים לעשות במשרדנו שימוש לשם מכירת נכסים בתל אביב?

ובכן, אנו עושים שימוש במתודות שיווקיות ייחודיות יקרות ומאוד מיוחדות, שלגביהן אך ורק שמורות בלעדית לנו. במאמר זה הנני בוחר שלא לפרט את המתודות הרבות בם אנו פועלים, כי למעשה אין זו הזירה הנכונה לפתוח סודות מקצוע.

יחד עם זאת ולמעלה מן הצורך, אנו מזמינם אתכם לאתר הבית שלנו ושם לצפות במאמרים מנצחים, פרי יצירתו של המייסד ברק בר לב, ובו נכתב ונאמר מידע שיווקי כה מהותי למוכר המדבר על הדרך היעילה שבה ניתן לפעול לשיווק נכס למכירה באזור הצפון הישן.

מכאן נוסיף שורות מעטות ונדגיש כי אנו לא רק שפועלים וממפרסמים דירות למכירה בצפון תל אביב בכל המדיות והאתרים הנחשבים והמרכזיים בחוץ לארץ ובארץ, בעיתונות הכתובה לצד פלטפורמות דיגיטליות מרכזיות, כמו יו טיוב גוגל (ads) ופייס בוק, אלא אנו פועלים בכל חזיתות השיווק!!!

משרדי תיווך בצפון תל אביב | לקוחותינו זוכים למוח מבריק

למותר לציין כי פלטפורמות ומדיות פרסומיות מאפשרות ל מתווכים תל אביב ביתר סט להתחקות ולעקוב ביעלות אחר צדדים לעסקה מוכרים / ורוכשי דירות למכירה בתל אביב.  למעשה פועלים אנו באופן שונה וייחודי ומשווקים ללקוחותינו ישירות דירות למכירה בצפון תל אביב שבמסגרת בלעדית (אנו עובדים אך ורק במסגרת זו) – בין כלי העבודה הטובים והיעילים בם אנו עושים שימוש הינם באמצעות חקר עמוק של מילות מפתח רלוונטיות, לטובת קמפיין שיווקי בגוגל ישראל.

הקמפיין משלב תמונות ויצירת סרטונים של 360 מ\' שמקנה לרוכשי דירות פוטנציאלים לשוטט בדרך לסיור וירטואלי בנכס המוצע למכירה.  קמפיין מסוג זה זוכה לחשיפה עצומה ברשתות תוך שהוא שואב עמו רוכשים ממוקדים ופוטנציאליים רבים.

כמעט בכל המקרים רוכשי דירות איכותיים, שהפכו ללקוחותינו נפל בידם ההחלטה באמצעות גוגל ישראל לקנות דירה למכירה בצפון תל אביב וזאת לאחר שצפו בקמפיין שלנו, בדרך מקוונת, ומבלי להגיעם לנכס.

ואוסיף כי פרט לשיווק אינטרנטי אינטנסיבי, אנחנו פועלים באמצעות בולטים קרי, שלטים צבעוניים ו שלטי חוצות ודואגים להפיץ מידע אודות דירה למכירה בצפון תל אביב על ידי אלפי פלאיירים בקרבתו של המבנה והנכס המוצע למכירה.

ובכן, המתודות שפורטו לעיל, וכמו גם שיטות לשיווק דירה המצויות במאמר שצירפנו דלעיל, משלבות את השיטות המיושנות והחדשניות. כאן המקום להדגיש כי אמנם המתודה הוותיקה (שילוט ופיזור של פלאיירים) למראית עין ישנה, אך דעו לכם כי היא כשלעצמה אפקטיבית וביותר ויעילה עד מאד ואף מזרזת את הליכי לביצוע העסקה, יותר מכל מתודות השיווק החדשניות שקימות כיום בשוק.

מרביתם של רוכשי דירות הפוטנציאליים מעוניינים לשפר דיור ולשדרג את רמת חייהם, כמו גם כי רוכשי דירות רבים מגיעים מאותו אזור בם ממוקמת דירה למכירה בתל אביב – ברשותם של המתווכים התל אביבים שלנו פול של יותר מ 9,000 רוכשים פוטנציאלים הן מחול והן מהארץ שרק משתוקקים לקנות דירה למכירה בצפון תל אביב – אנו יודעים היטב לאיזו דירה לגשת ולאיזו פשוט להודיע למוכר בנימוס – דירתך פחות מעניינת אותנו.

העיתוי וההלימה שבהם אנו יודעים לאתר מלאי עסקי בדמות של דירות למכירה בתל אביב למעשה מקפל בתוכו מעין הזמנה שבוצעה עוד מבעוד מועד על ידי לקוחותינו להם נדרשת דירה לקנייה שצריכה להתאים ולהיות להם לבית חלומותיהם.

הואיל כי שקיפות ויושרה הם חלק בלתי נפרד מאבני יסוד המונחים במשרדנו וערכים עליהם אנו נשענים מאז ומעולם, אנו לכל אורך חיי התהליך חושפים בפני לקוחותינו את סט המידע המעמיק והמקיף האותנטי עבור הדירה עוד וכבר בתחילת תהליך הם המכירה ואו רכישה.

יודגש כי אנו לא זקוקים לשיתופי פעולה עם סוכני נדלן בצפון תל אביב – אנו פועלים באופן הרמטי ובלעדית:
יתרון בולט של משרדנו, מלבד ניסיוננו החוצה גבולות והנרחב שנצבר לאורך שנים עם תחום המקרקעין והיכרות המעמיקה עם תחומי התכנון והבניה והמיסוי הנלווה להם, למעשה מתודת שיווק ייחודית הרמטית שבה אנו פועלים ועל מנת למקסום את השווי המוצע על נכסיהם של מוכרי דירות, ובכל חזיתות השיווק לצד מקצועיות ללא פשרות והכל הכול באופן עצמאי ויסודי.

קטן עלינו

אין אנו מאמינים בשיתופי פעולה עם מתווכים כאלו ואחרים מהעיר, וזאת כיוון שאין אנו זקוקים לכוח עזר חיצוני לשם מכירת נכס מקרקעין או נכס יוקרה, מה גם שאנו סבורים כי לנו יש קצב מהיר ביותר כך שלא בטוח שכל מתווך ו/או סוכן יוכל לעמוד בסד הזמנים שלנו, ברמת הידע המעמיק שאנו מחזיקים ובעוד מתודות שבהן אנו עושים שימוש ואין אנו מעוניינים להדגיש נוסחה כזו או אחרת במאמר זה.

נדגיש, מוכר נכס מקרקעין אשר אליו אנו מגיעים לסיור בנכס וכתוצאה מכך למפגש היכרות, תחילה עובר הליך של סינון והתאמה על ידי ברק בר לב, לאחר מכן קבלת ההחלטה, ומשם להליך השיווק ופרסום הנכס בערוצים שונים וייחודים, באמצעות יתר יועצי הנדלן אשר כולם נעמדים לרשותו ועבורו.

מיותר לציין כי אנו זקוקים לשיתופי פעולה מחוץ המשרד, אנו פועלים במלוא המרץ ובשיתוף כל גורמי השיווק המובחרים במדינת ישראל אשר ממוקמים בהרצליה, תל אביב, רג, גבעתיים, ירושלים.

מדובר בדרך נכונה והרמטית המאפשרת למשרדנו לשמור על דירתו של המוכר ועל פרטיותו של הקונה וכמובן על ניהול נכון ויעיל במשרד שלנו, ובד בבד כך ניתן באלף מונים והיטב למקסם את שורת ההצעות שנתקבלו למוכרי נכסים בעבור דירתן.

מהם השירותים השונים והמשלימים שאתם מעניקים ללקוחותיכם:
לקוחותינו נהנים מקבלת מעטפת מקצועית, שמקנה כשלעצמה המענה הישיר ולכל צורך. אנו פועלים עם צוות איכותי של אנשי מקצוע, ובתוכו עוד, ואדריכלים ומעצבי פנים ויועצי משכנתאות, שמאי מקרקעין ועוד. יועצים אלה מעניקים ללקוחותינו פתרונות לנושאי בהולים ומהותיים כגון דא – הפחתת שיעור היטל השבחה, מיסוי ומיסוי מוניציפלי, תכנון, וכיוצא בזה.

כמעט בכל המקרים בהם שמאי המקרקעין עמם אנו בקשר הצליחו להפחית בצורה דרמטית את שיעור היטל השבחה לעשרות אלפי שקלים ולעיתים גם לאפסו.

כאן המקום להוסיף כי אנו יודעים למדוד דירה למכירה בתל אביב בין אם מתוך היתר הבניה של העירייה ובין אם פיזית באמצעות כלי לייזר המיועד לכך, כמו גם במידת הצורך אנו דואגים לאמת את הנתונים שלנו באמצעות אדריכל מטעמנו ולנפק ללקוחותינו ככל שנדרש מאיתנו לתשריט התואם לתוכנית אדריכלית קיימת ברשות מקומית, ולוודא שהקיים בפועל תואם להיתרי הבניה ולתשריט בית משותף (ככל שקיים כזה וככל שהבית רשום כבית משותף) וזאת במטרה לשלול כל חריגת בנייה.

נצביע על ערוץ נוסף באמצעותו ניתן למקסם את השווי בעבור המוכר: במקרה של נכס מקרקעין המיועד לשיפוץ, צוות המשרד שלנו יודע לנווט כמוב דג במים בחומר בשיתוף עם אדריכל מן השורה הראשונה ולתת ערוצי תכנון על גבי תוכנית אדריכלית חדשה.

אנו סבורים כי תוכנית אדריכלית עשויה לסייע בעסקה של דירה למכירה בתל אביב, הואיל והיא מקלה על הרוכש הפוטנציאלי, ומשקפת פניו שורת ערוצי תכנון. כאשר רוכשים פוטנציאליים חפצים לרכוש דירה בתל אביב לעיתים הם מצפים לראות נכס מקרקעין שמיועד לשיפוץ, וכאן בדיוק הקושי עולה מתוך פעולה קוגניטיבית לדמיון המאפשרת לתכנן ולהפוך את הבית לבית חלומותיו.

מכאן עולה החשיבות לתשריט כאשר זו מקפלת בתוכה תכנית אופציונאלית לשיפוץ ולשדרוג הממכר, שמתוכה ניתן לחזות ככל האפשר את הפוטנציאל הגלום בעסקה ומשם להצעה מתאימה שתוביל את השלמת העסקה.

אילו מבין שלל הטעויות עושה מוכר נכס שעה שאינו מסתייע במתווך דירות?
הטעות המרכזית של מוכר נכס מקרקעין הינה אי בחירה בשירותיו של מתווך דירות בתל אביב ופסילתו על הסף  שירותיו של משרד תיווך בצפון תל אביב כשלעצמו הינו מקצועי.

השגיאה הנוספת והתת מרכזית שלמעשה ההסתייגות הדרמטית מלתת מסגרת בלעדית לתקופה קצרה ולמשרד שהינו ותיק ומנוסה במקרקעין.

שגיאה נוספת והיא האפשרות לשווק ולפרסם באופן פרטני ואישי דירות למכירה בצפון תל אביב ואף להיערך לקבלת הצעות שונות מרוכשי דירות פוטנציאליים. כמובן בהחלט זו אפשרית אך נשאלת השאלה: האם זו הדרך הנכונה לקבל את תג מחיר המקסימלי בעבור הדירה? התשובה שלילית!

כך לא ניתן לשפר ולמקסם את הפוטנציאל הגלום בנכס אלא אך ורק באמצעות מתווך דירות מומלץ בתל אביב – הא ותו לא.

לבעל נכס אין את הכלי הנחוץ לצד ידע מקצועי והשיווקי שמחזיק מתווך מומלץ בתל אביב ולסוכנות נדלן ותיקה.

כאשר מתווך מקרקעין מקבל לרשותו נכס באופן בלעדי, ככל ומדובר כמובן ב- מתווך דירות מקצועי שפועל בצפון תל אביב, קרוב לוודאי שיאתר קונה רציני וינהל מומ לפני חתימת הסכם בסד זמנים קצר יחסית ובשווי הראוי והנכון ביותר עבור הצדדים שהיה ניתן לקבלו עוד בתחילת הדרך.

נוסיף הערת ביניים: כי אומדן שווי של דירה למכירה בתל אביב – שלב בעל חשיבות מהותית ורבה לתמחור הנכון של נכס, מוכרי דירות שלמעשה הם בעלי הנכסים אין הם מודעים לתמחור נכון וכתוצאה מכך נכשלים כישלון חרץ בתמחור הנכון שלנכס שבפועל פוגע פגיעה חזיתית בהליך של מכירתו.

למשל באם יפריז ב- אומדן תמחור הדירה, וזאת גם אל אכביר במילים, עלול ובוודאי מוכר נכס לוותר על רוכשי דירות פוטנציאליים רבים וכמו גם להפסיד מומנטום יקר של ההליך.

משרד תיווך מקצועי בתל אביב חייב להיות מומחה בעסקאות של דירות למכירה בירושה:
עד לחודש 11 שנת 2022, שווי נכסים זינקו בעיר העברית הראשונה, ומוכר נכסי הרגיש ממש בנוח לדרוש תמורה בעבור דירתו שלעיתים הייתה מעט מוגזמת ומופרזת. כיוון אנו חיים ונושמים את השוק ואת הרובעים בהם ממוקמות דירות למכירה בצפון תל אביב בביקוש הגבוה, אנו לא \'זרמנו\' עם תמחור שגוי שקבע המוכר, ולמעשה לא נתנו לשוק לומר את דברו, מפאת יושרה וההגינות.

מקרה בו הצלחנו להשיג מחיר דמיוני שאפילו בעל הנכס לא האמין שיקבל, המהלך היה מותנה באישורו של הקונה. כך שעבורנו ונכון לשנת 2023 ואילך שוק הנדלן וסוגיית תמחור הנכסים הפך להצלחת מכירת נכסים בתל אביב .

ומה לגבי רמת זמינות וחשיבותה:
בעסקה מסוג של דירות למכירה בצפון תל אביב, מוכרי דירות ורבים מהם ללא יוצא מן הכלל אין הם זמינים בסלולרי ו/או למען הצגת הדירה בשעות סבירות ונוחות לרוכשים פוטנציאליים וכאן שלא נדבר על מה יעלה בגורלו של משכיר דירה לשוכר פוטנציאלי, שאין הוא זמין .

כל אלו למען הסר ספק מהווים פגיעה שיווקיות ישירה בדירה המוצעת למכירה. מאידך, מתווך דירות מקצועי לו מקבל מפתחות לנכס וזמין לשם הצגת הנכס בשעות נוחות, בתיאום עם הקונה/ השוכר/ ובעל הנכס ובכל שעה, וכך גם מטבע הדברים הסיכויים גדלים לקבלת הצעת רכישה רלוונטית יותר.

לסיום היתרון הבולט של משרדי תיווך בצפון תל אביב הוא תיחום וכמות היקף הרוכשים: השימוש במשרד מצטיין לתיווך של דירות למכירה בתל אביב מקצועי עשוי להוביל לריבוי רוכשי דירות רציניים ויחד עם זה – להצעה קונקרטית לרכישת דירתם, בין אם על ידי התמחרות בין הרוכשים השונים, ובין אם בדרך כזו או אחרת וכמובן שהכל מונח על השולחן ובשקיפות מלאה לפי כל בעלי העניין – הכל למען השגת המטרה והתוצאה המעולה עבור לקוחותינו הן המוכר ואו הן הקונה.

סגור לתגובות על כל היתרונות של משרד לתיווך נכסים

מאת:

הכותב הוא ברק בר-לב, המייסד והבעלים של בר-לב נדל"ן, משרד מוביל לשיווק ותיווך של דירות יוקרה בצפון תל אביב. ומשרדו של ברק ניחן במומחיות ייחודית במקרקעין ובמימוש מהיר של נכסים למכירה (60 יום לכל היותר),. ברק מתמקד בעיקר בעסקאות מכר של מגורי יוקרה בצפון תל אביב ובעסקאות של ארגון דיירים בהיקף מתחמי בתחום להתחדשות עירונית. ברק הוא בין החולצים בתחום. ניסיונו העשיר של ברק בר-לב ויכולותיו המרשימות שצבר בתחום הנדל"ן למגורים ובתחום ההתחדשות העירונית, מקנים לצוות משרדו מעמד בולט ואת המחויבות לספק ללקוח את הטוב ביותר, בין היתר על-ידי רשת ביטחון אישית ומקצועית, כזאת שמשיגה תוצאות מעולות.

פרסם באתר כ - 19 מאמרים.

.

דילוג לתוכן