איך לפרסם בפייסבוק + אסטרטגיות [מדריך שלם]

6 בפברואר 2024 | מאת: | מאמרים בקטגוריה פרסום באינטרנט

כפלטפורמת המדיה החברתית הגדולה ביותר, פייסבוק ממשיכה להיות הרשת הנפוצה ביותר בקרב משווקים. עם זאת, הירידה בטווח האורגני מהווה אתגר למותגים. למעשה, לפייסבוק יש מעורבות אורגנית נמוכה משמעותית בהשוואה לאינסטגרם. ורוב התוכן שאנשים רואים בפלטפורמה מגיע מחברים וחשבונות שהם עוקבים אחריהם.

כדי לעקוף זאת, משווקים משתמשים במודעות פייסבוק כדי להציג את המותג שלהם בפני הקהל הנכון. אם אתה חדש בפרסום במדיה חברתית או בפרסום בפייסבוק, המדריך הזה יכול לעזור. בואו לגלות כיצד ליצור מודעות פייסבוק ואסטרטגיות לשימוש בהן.

תוכן העניינים

  • מדוע כדאי להשתמש במודעות פייסבוק?
  • כיצד ליצור מודעות בפייסבוק
  • מה העלות האמיתית של מודעות פייסבוק?
  • שיטות עבודה מומלצות לפרסום בפייסבוק
  • דוגמאות למודעות בפייסבוק שיתנו השראה לאסטרטגיה שלך

מדוע כדאי להשתמש במודעות פייסבוק?

לא בטוח מדוע כדאי להשתמש במודעות בתשלום של פייסבוק? הנה כמה מהיתרונות המרכזיים מהם תוכלו ליהנות מפרסום בפייסבוק ויצירת אסטרטגיה ממוקדת.

פוטנציאל להגיע לקהל עצום

עם כמעט 3 מיליארד משתמשים פעילים חודשיים, פייסבוק עדיין מחזיקה מעמד כפלטפורמת המדיה החברתית הגדולה ביותר. מכיוון שהוא מושך בסיס משתמשים כה עצום, הוא נותן לך את ההזדמנות להביא המון חשיפה למותג שלך.

יכולת לכוונן את המיקוד שלך

יכולות מיקוד המודעות של פייסבוק הן מהטובות בתעשייה. כברירת מחדל, הפלטפורמה תציג את המודעה שלך למשתמשים שסביר להניח שהם יתעניינו בה. אבל אתה יכול לכוונן עוד יותר את המיקוד שלך על סמך:

  • תחומי עניין, גיאוגרפיה, גיל ועוד המון גורמים
  • מעורבות קודמת עם העסק שלך
  • דמיון ללקוחות הטובים ביותר שלך
פירוט דמוגרפי של קהל במודעות פייסבוק

גישה לנתוני מודעות חזקים

הניתוח של פייסבוק נותן לך תובנות מקיפות לגבי ביצועי המודעות שלך. אתה יכול להשתמש בזה כדי לעקוב אחר הביצועים שלך בזמן אמת. זה אפילו מאפשר לך להפיק דוחות מותאמים אישית על סמך המדדים החשובים לך.

איך ליצור מודעות בפייסבוק

מוכן לכלול מודעות באסטרטגיית השיווק שלך בפייסבוק ? בצע את השלבים הבאים כדי להתחיל ליצור מודעות פייסבוק עבור העסק שלך.

שלב 1: צור את חשבון המודעות שלך בפייסבוק

כדי להתחיל להציג מודעות בפייסבוק, ודא שיש לך דף עסקי פעיל . לחלופין, אתה יכול להפעיל מודעות כמנהל, מפרסם או עורך עבור דף של מישהו אחר.

לאחר מכן תצטרך להגדיר חשבון מודעות שממנו תוכל ליצור ולנהל את מסעות הפרסום שלך. כדי לעשות זאת, עבור אל מנהל המודעות ואשר את המידע שלך בדף ההגדרה. לאחר מכן הוסף אמצעי תשלום מאומת כדי להתחיל ליצור מודעות.

שלב 2: הגדר את קהל היעד שלך לפרסום בפייסבוק

כפי שצוין קודם לכן, המשיכה הגדולה ביותר של פייסבוק היא היכולת להיות מאוד ספציפי עם המיקוד שלך. זה מאפשר לך להיות ממש מפורט עם המיקוד שלך ולהציג את המודעות שלך רק לאנשים שסביר להניח שהם יתעניינו בהם. להלן פירוט מהיר של הדרכים השונות בהן תוכל למקד את המודעות שלך בפייסבוק.

הגדרת קהל הליבה שלך

בתור התחלה, השתמש בפייסבוק כדי ליצור קהלי מודעות מאפס. עסקים יכולים להגדיר קהלים על סמך פרמטרים ספציפיים כגון:

  • מיקום: כדי למקד לאנשים במיקום מסוים. לדוגמה, עסקים מקומיים יכולים למקד את האנשים המתגוררים בעיר שלהם
  • גיל:  כדי למקד לאנשים בטווח גילאים ספציפי. אם לקהל שלך יש טווח גילאים רחב, תוכל לפלח את המודעות שלך בהתאם במקום לנקוט בגישה מתאימה לכולם
  • תחומי עניין:  למקד אנשים על סמך ה"לייקים" ופעילותם בפייסבוק. לדוגמה, חנות אופניים מקומית עשויה למקד למשתמשים שעוקבים אחר דף המותג של Schwinn או לרשום "רכיבה על אופניים" כעניין
  • דמוגרפיה:  למקד אנשים על סמך פרטים דמוגרפיים. זה כולל פרטים כגון רמת השכלה או מצב מערכת יחסים. בדרך זו, אתה יכול למצוא פרסונות ספציפיות של מדיה חברתית הדומות ללקוחות שלך בחיים האמיתיים.
חלון עריכת קהל הליבה בתוך מנהל המודעות של פייסבוק

בניית קהל מותאם אישית

המכונה גם מודעות שיווק מחדש, קהלים מותאמים אישית יכולים להיות מחליף משחק עבור אסטרטגיית המודעות שלך בפייסבוק. במילים פשוטות, סוגים אלה של מודעות מכוונים לחברים מהקהל שלך שקיימו אינטראקציה עם העסק שלך בעבר. אולי הם לקוחות לשעבר או נוכחיים. אולי זה מישהו שעסק בדף הפייסבוק שלך או ביקר באתר שלך.

בעזרת כלים כמו פייסבוק פיקסל, עסקים מקבלים מעין "הזדמנות שנייה" לזכות לידים שכבר יודעים מי הם. הנה תמונת מצב של המקורות השונים שבהם אתה יכול להשתמש כדי ליצור קהל מותאם אישית.

רשימת מקורות לבניית קהל מותאם אישית

יצירת קהל דומה

קהלי Lookalike מחזקים עסקים למקד ללקוחות פוטנציאליים חדשים על סמך הלקוחות הנוכחיים שלהם. בקיצור, אתה יכול למקד לקהל פייסבוק שדומה ללקוחות הנאמנים ביותר שלך. אם אתה מתכנן להתמקד בחיפוש ומודעות, קהלי Lookalike הם בשבילך.

חלון יצירת קהל דומה במנהל המודעות בפייסבוק

שלב 3: בחר את הסוגים הנכונים של מודעות פייסבוק

עסקים מפונקים בבחירה בכל הנוגע לבחירת סוגי המודעות שהם מייצרים. פייסבוק מאפשרת לך לבחור בין שש יעדים שונים עבור מסע הפרסום שלך:

  • מודעות – להגדיל את טווח ההגעה שלך ולהציג את העסק שלך ללקוחות פוטנציאליים באמצעות מודעות פייסבוק
  • תנועה – לגרום לאנשים ללחוץ על הקישור שלך ולבקר ביעד ספציפי באתר שלך
  • מעורבות – לגרום לאנשים לעסוק במותג שלך על ידי אינטראקציה עם הפוסט שלך, צפייה בסרטון שלך, לייק לדף שלך או שליחת הודעה
  • לידים – לאסוף לידים באיכות גבוהה עבור העסק שלך
  • קידום אפליקציה – כדי לגרום ליותר אנשים לגלות ולהתקין את האפליקציה שלך
  • מכירות – כדי להגיע לאנשים שיש להם סיכוי גבוה יותר לקנות את המוצר או השירות שלך
מטרות שונות של מסעות פרסום בפייסבוק

יעדים אלה יקבעו בסופו של דבר את הכיוון שאתה נוקט עם המודעות שלך, כולל סוגי המודעות והקריאייטיבים של המודעות שלך. לדוגמה, נניח שאתה בוחר ב-Leads כיעד מסע הפרסום. זה ייתן לך אפשרות להציג טפסים מיידיים, לחצני שיחה וכפתורי Facebook Messenger לצד המודעה שלך.

פייסבוק מציעה כיום שישה פורמטים שונים של מודעות:

  • מודעות תמונה – שימוש בתמונה אחת של המוצר או המותג שלך
  • מודעות וידאו – קדם את המותג שלך באמצעות פורמט אודיו-ויזואלי
  • מודעות קרוסלה – הצג עד 10 תמונות או סרטונים במודעה אחת. לכל קובץ מדיה יכול להיות קישור משלו
  • מודעות חוויה מיידית – הצג את המודעה שלך במסך מלא ברגע שמישהו מקיש עליה באמצעות האפליקציה לנייד של פייסבוק
  • מודעות אוסף – מציגות מספר מוצרים במודעה אחת. כאשר מישהו מקיים אינטראקציה עם המודעה, היא תיפתח כחוויה מיידית

שלב 4: מיין את הקריאייטיבים שלך עבור מודעות בפייסבוק

רוב הסיכויים שיש לך כבר כמה קריאייטיבים למודעות ותמונות מוצר אלגנטיות על הסיפון, נכון?

עם זאת, מה שמקליקים עם לקוחות בפייסבוק הוא ספציפי באופן מפתיע. הנה כמה טיפים יצירתיים מרכזיים לאסטרטגיית הפרסום שלך בפייסבוק.

אל תזניח את ערך הבידור

להיות משעמם זו נשיקת מוות לכל מסע פרסום ופייסבוק לא שונה. ככל שאתה עושה את המודעות שלך מבדרות יותר, כך הן מרגישות פחות, ובכן,  מודעות . בין אם זה הומור או דימויים שמושכים את עיניהם של אנשים, השתדלו להימנע מקמפיינים סטטיים ומחניקים.

אם אפשר, השתמש בווידאו

שמעתם את זה אלף פעמים, אבל כדאי לחזור על זה: תוכן הווידאו מוחץ אותו לגמרי עכשיו. 

סרטונים מסוגלים להציג את המודעות שלך בפעולה, מושלמים הן להעלאת המודעות והן למשוך את תשומת הלב של המשתמשים. אה, ואל תשכח שפייסבוק עודדה במפורש מותגים להיכנס לווידאו בעקבות שינוי האלגוריתם שלה.

חשבו על מודעת וידאו כמעין מיני פרסומת למותג שלכם. עצור את המגילות במסלולם, וידאו הוא משחק הוגן כמעט לכל עסק.

בוא עם קריאה מושכת לפעולה

כל סוג של מעורבות הוא יתרון עם המודעות שלך בפייסבוק, אבל בסופו של דבר, אתה מחפש קליקים. כדי לגרום לקליקים האלה לקרות, אתה צריך קריאה חזקה לפעולה. שמור על זה פשוט וישיר, תוך הקפדה על רלוונטיות למודעה.

שלב 5: בדוק ועקוב אחר מסעות הפרסום שלך למודעות בפייסבוק

לפני שאתה קופץ לעומק הברכיים לתוך אסטרטגיית המודעות שלך בפייסבוק, אתה צריך להבין איך לנווט בפלטפורמה תחילה.

וכן, בהחלט מעורבת עקומת למידה.

עם כל כך הרבה מדדים שיש לעקוב אחריהם ומשתנים לצפייה, אנחנו לא מאשימים אף משווק שהוא קצת מוצף. זו בדיוק הסיבה שאנו מעודדים מתחילים להפעיל קמפיינים קטנים יותר כדי להרטיב את רגליהם. אז אתה יכול לבצע התאמות לפני פיצוץ התקציבים שלך.

פייסבוק נותנת לך כעת את האפשרות להפעיל בדיקות A/B עבור המודעות שלך. זוהי דרך מצוינת להתנסות עם וריאציות שונות של הקריאייטיב של המודעה, עותק המודעה וקהל היעד שלך כדי לראות איזו מהן מניבה את הביצועים הטובים ביותר.

אפשרות בדיקת a/b במנהל המודעות בפייסבוק

אם כבר מדברים על תקציבים, פייסבוק יכולה להציג עבורך את המודעות שלך על סמך מה שהיא תופסת כמעורבות "אופטימלית"  או  על סמך לוח זמנים מוגדר. אין תשובה "נכונה" לאופן תקצוב, רק דעו שאתם יכולים לרוקן במהירות את הכסף שלכם אם לא תגדיר מגבלות. הפעל את האפשרות "תקציב מסע פרסום יתרון" כדי לעשות שימוש מיטבי בכספי הפרסום שלך.

יתרון מרכזי נוסף של פרסום בפייסבוק הוא תכונות הדיווח של הפלטפורמה. שוב, פייסבוק הופכת מפורטת להפליא מבחינת מה שאתה יכול לעקוב אחר. אם אתה רוצה להבין אם אתה מקבל החזר ROI חיובי או קליק רלוונטי, אל תסתכל רחוק יותר מהדוחות שלך. מעקב אחר אירועים ספציפיים, טווח הגעה וסכום הוצאה, יש לך שפע של נתונים בהישג ידך כדי להבין מה עובד ומה לא.

חלון התאמה אישית של דיווח מודעות בפייסבוק המציג מספר מדדים

שלב 6: שלב קמפיינים בתשלום עם פעילות אורגנית

ברוב המקרים, זה האינטרס הטוב של עסקים לאמץ אסטרטגיית מדיה חברתית היברידית.

זה יכלול מעורבות אורגנית של לקוחות באמצעות תוכן ובניית קהילה. במקביל, אתה תשלים את המאמצים שלך עם מסעות פרסום בתשלום. פעולה זו מעניקה לך את הטוב משני העולמות.

למרות שהטווח האורגני ירד, זה לא תירוץ לנטוש את פייסבוק. זו גם לא סיבה טובה להזניח את הפוטנציאל של סנגור עובדים או שירות לקוחות להתחבר ללקוחות. מודעות בתשלום עשויות לעודד המרות ולעזור לך להגביר את המכירות. אבל אתה עדיין צריך פעילות אורגנית כדי לבנות מערכות יחסים והיכרות עם המותג שלך.

כלים כמו  הניתוח של Sprout  מקלים על המעקב אחר מצבך בפייסבוק עבור מסעות הפרסום בתשלום והאורגני כאחד. הנה תמונת מצב של איך Sprout מפשטת ומדגישה את הצלחת האסטרטגיה ההיברידית שלך.

דפי פייסבוק מדווחים על Sprout Social

דוחות הביצועים בתשלום של Sprout  מאפשרים לך לדמיין את ביצועי הקמפיינים בתשלום מבלי להיכנס לעשבים שוטים. זה משמש כאבחון מהיר של אסטרטגיית הפרסום שלך בפייסבוק והאם אתה רואה צמיחה או לא.

Facebok בתשלום דוחות ביצועים על sprout social

מה העלות האמיתית של מודעות פייסבוק?

הפרטים מעט מסובכים, אבל התשובה הקצרה היא…זה תלוי. עלות הפרסום בפייסבוק ניתנת בדרך כלל להתאמה אישית בהתאם לתקציב שלך. כלומר, פייסבוק תאפשר לכם להפעיל מודעות כדי לקבל תוצאות אופטימליות על סמך הסכום שאתם יכולים להרשות לעצמכם להוציא.

שיטות עבודה מומלצות לפרסום בפייסבוק

כעת, לאחר שכיסינו את היסודות, הגיע הזמן להיכנס לעניין הענייני. בדוק את השיטות המומלצות האלה שיעזרו לך ליצור מודעות בתשלום טובות יותר ומשפיעות יותר על פייסבוק.

1. עצב את הקריאייטיב שלך תוך מחשבה על מפרט המודעות של פייסבוק

תאר לעצמך שאתה רואה מודעה שנראית מתוחה מדי ואפילו לא מציגה את המוצר כראוי. אתה רוצה לוודא שמודעות הפייסבוק שלך לא נראות מעוותות בשום צורה, צורה או צורה. אז ודא שאתה מעצב את הקריאייטיב של המודעה שלך תוך התחשבות במפרטי המודעות העדכניים ביותר של פייסבוק .

2. צור עותק מודעה משכנע

קריאייטיב מושך את העין עשוי להספיק כדי למשוך את תשומת הלב של הקהל שלך. אבל שם בעצם מסתיימת מטרתו. מה שמניע אנשים ללחוץ או ליצור אינטראקציה עם המודעה שלך הוא העותק.

עותק המודעה שלך בפייסבוק אמור להיות מסוגל למכור את היתרון של ההצעה שלך לקהל. זה צריך לגרום להם להבין למה זה מוצר כל כך טוב ולמה הם צריכים לנקוט בפעולה עכשיו.

3. שקול להשתמש בהוכחה חברתית

בין אם זו ביקורת או תמונה של לקוח אמיתי המשתמש במוצר שלך, הוכחה חברתית יכולה לחולל פלאים עבור המודעה שלך.

אם זו הפעם הראשונה שמישהו רואה את המודעה שלך, ייתכן שהוא סקפטי לגביה. תן להם סיבה טובה לסמוך על המותג שלך על ידי הצגת הוכחה חברתית במודעות שלך בפייסבוק. זה יכול להיות בצורה של ביקורות, המלצות, תמונות וסרטונים של לקוחות או אפילו סטטיסטיקות.

4. בדוק וריאציות שונות של מודעות

אם אתה חדש בזה, פרסום בפייסבוק יכול להיות די מסובך. ואף אחד לא יאשים אותך אם לא הבנת נכון בפעם הראשונה שלך. לכן הדבר הטוב ביותר שאתה יכול לעשות הוא לבדוק גרסאות שונות של המודעה שלך כדי לראות מה עובד הכי טוב.

תוכל לבדוק גרסאות שונות של הקריאייטיב של המודעה ושל עותק המודעה שלך. לחלופין, תוכל להתנסות באפשרויות מיקוד, סוגי מודעות ומיקומי מודעות שונים. זה יעזור לך לכוונן את אסטרטגיית הפרסום שלך בפייסבוק כדי לספק את התוצאות המרשימות ביותר.

דוגמאות למודעות בפייסבוק שיתנו השראה לאסטרטגיה שלך

מלבד שיטות עבודה מומלצות, הדרך הטובה ביותר ללמוד היא באמצעות דוגמאות. אז הנה כמה דוגמאות מצוינות של מודעות פייסבוק שיכולות לעורר השראה בקמפיין הבא שלך.

טאבולה

מודעת פייסבוק לטאבולה

מה עושה את זה נהדר:

  • דימויים מושכים את העין
  • משתמש בגופן מהנה כדי להדגיש מילות מפתח
  • מדגיש את הפוטנציאל כלומר להגיע ל-500 מיליון משתמשים פעילים מדי יום
  • CTA מתמקד בתועלת ברורה

אודמי

מודעת פייסבוק עבור udemy

מה עושה את זה נהדר:

  • מדגיש את המחיר הבסיסי בעותק
  • מציג הצעות שונות בקרוסלה
  • CTA מתמקד בהצעה

ספורה

מודעת פייסבוק עבור sephora

מה עושה את זה נהדר:

  • מקדם קו ספציפי אחד של מוצר חדש בחנות
  • משתמש בתמונות באיכות גבוהה
  • מדגיש יתרונות מרכזיים שונים בקרוסלה

מודעות פייסבוק לצמיחה אקספוננציאלית

טווח ההגעה האדיר של פייסבוק וכלי המיקוד החזקים הופכים אותה לאחת הפלטפורמות הטובות ביותר עבור מפרסמים. עם האסטרטגיה הנכונה והכלים הנכונים, תוכל להשתמש במודעות פייסבוק כדי להגדיל את טווח ההגעה שלך באופן אקספוננציאלי ולמשוך לקוחות חדשים. 

סגור לתגובות על איך לפרסם בפייסבוק + אסטרטגיות [מדריך שלם]

מאת:

קרית טק kiryatech כל הפתרונות הדיגיטליים במקום אחד: שיווק בפייסבוק שיווק בגוגל בניית חנות וירטואלית בניית אתר תדמית בניית דף נחיתה אחסון אתרים מוצרים בניית אתרים תחזוקת אתרים עיצוב לוגו קידום אתרים אורגני ניהול מוניטין ברשת כתיבת תוכן שיווקי

פרסם באתר כ - 128 מאמרים.

.

דילוג לתוכן