Pacific Green מסכמת את 2023 עם צמיחה עצומה בעסקי הפארקים שלה לסוללות אנרגיה

15 בדצמבר 2023 | מאת: | מאמרים בקטגוריה הודעות לעיתונות

 

Pacific Green מסכמת את 2023 עם צמיחה עצומה בעסקי הפארקים שלה לסוללות אנרגיה

 

דובר, דלאוור, 14 בדצמבר 2023, (GLOBE NEWSWIRE) :

Pacific Green Technologies, Inc ("פסיפיק גרין"), (OTCQB: PGTK) חוגגת שנה של התקדמות משמעותית במשימתה לבנות צינור עולמי של מערכות אחסון אנרגיה בסוללות (BESS) בקנה מידה של רשתות אספקת חשמל.

במהלך 2023 החברה הגיעה לשורה של ציוני דרך אסטרטגיים מרכזיים עבור שורת אתרי ה-BESS הגלובליים שנמצאים בפיתוח או בנייה, עם קיבולת אחסון אנרגיה שמתקרבת כעת ל-6 גיגה-וואט/שעה.

 

עבור צינור האספקה בבריטניה, המורכב מהפרויקטים החלוציים, Richborough Energy Park Limited ו-Sheaf Energy Park Limited, רשמה Pacific Green חתימה על הסכמים המבטיחים את עתידם לטווח ארוך של נכסים אלה כחלק בלתי נפרד מרשת החשמל הבריטית.

 

ביוני השלימה Pacific Green את מכירת Richborough עם 99.8 מגה-וואט/99.8 מגה-וואט/שעה לקרן העברת האנרגיה Sosteneo תמורת שווי ארגוני של 74 מיליון ליש"ט (93 מיליון דולר). Richborough נמסר כעת למיטוב בידי Shell לטובת מסחר בכל שוקי החשמל בבריטניה.

 

בנובמבר הגיע הפארק ב- Sheaf לסגירה פיננסית עם 249 מגה-וואט/373.5 מגה-וואט/שעה – כשהוא מבטיח 120 מיליון ליש"ט מ-NatWest ומ-UK Infrastructure Bank שהוא הופך לאחד מאתרי ה-BESS ממומני הפרויקטים הגדולים בעולם. במקביל, הושג חוזה מיטוב לעשר שנים עבור Sheaf עם ספקית האנרגיה המובילה SSE, ו-Pacific Green התקשרה בעסקה למכירת 100% ממניותיה בפרויקט ל-Sosteneo תמורת שווי ארגוני של 210 מיליון ליש"ט (258 מיליון דולר).

בהתבסס על הישגים אלה, Pacific Green  הרחיבה בהצלחה את תחומי העניין שלה ב-BESS לשווקים בעלי פוטנציאל גבוה מעבר לים.

באיטליה, רכשה Pacific Green  51% מהמניות בחמישה פארקי אנרגיה של סוללות בהספק של 100 מגה-וואט מחברת האנרגיה Sphera Energy, כאשר יתרת המניות תירכש עם השגת אבני דרך מסוימות על ידי Sphera. הפעלה מסחרית תחל בפרויקטים אלה במהלך שנת 2026, בהספק כולל של עד 2.8 ג'יגה-וואט שעה.

באוסטרליה, פסיפיק גרין התקשרה בשני הסכמי בלעדיות להבטחת קרקע לשני פארקי אנרגיה גדולים של סוללות – הראשון פרויקט 1.0 ג'יגה-ואט/ 2.00 ג'יגה-ואט שעה בפורטלנד, ויקטוריה והשני אתר 0.5 ג'יגה-ואט/1.00 ג'יגה ואט שעה בחוף ליימסטון, דרום אוסטרליה. הפיתוח נמצא בעיצומו עבור פרויקטים אלה, אשר יוסיפו משמעותית לקיבולת BESS האזורית בדרום אוסטרליה ומיועדים להפעלה מסחרית בשנת 2026.

סקוט פולטר, מנכ"ל Pacific Green, אמר: "2023 הייתה שנה מכריעה עבור פסיפיק גרין כאשר אנו נוקטים בצעדי ענק כדי להפוך לשחקן גלובלי מרכזי בשוק אגירת האנרגיה בסוללות. ההסכמים החלוציים שהשגנו ב-12 החודשים האחרונים הם עדות לשילוב הייחודי של מומחיות טכנולוגית, תשתיות ומימון פרויקטים בצוות BESS שלנו, כמו גם לחוזק הקשרים שבנינו עם שותפי הייצור והפיתוח הבינלאומיים שלנו. אנו מצפים לקחת את הפרויקטים הללו צעד אחד קדימה בשנת 2024 ומעבר לה".

אודות Pacific Green Technologies, Inc:

פסיפיק גרין מתמקדת במתן מענה לצורך העולמי באנרגיה יותר נקייה ובת קיימא. היא מציעה מערכות לאגירת אנרגיה בסוללות ואנרגיה סולארית בקנה מידה גדול, טכנולוגיות מתחדשות וסביבתיות.

למידע נוסף, בקרו באתר האינטרנט של פסיפיק גרין: www.pacificgreen.com

למידע נוסף:

Scott Poulter, Chairman & CEO

Pacific Green Technologies, Inc.

[email protected]

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire

סגור לתגובות על Pacific Green מסכמת את 2023 עם צמיחה עצומה בעסקי הפארקים שלה לסוללות אנרגיה

מאת:

פרסם באתר כ - 1266 מאמרים.

.

דילוג לתוכן