מסע ההעצמה של Mary Kay נמשך: המותג מצטרף לעקרונות העצמת נשים באסיה פסיפיק

15 בדצמבר 2023 | מאת: | מאמרים בקטגוריה הודעות לעיתונות

מסע ההעצמה של Mary Kay נמשך: המותג מצטרף לעקרונות העצמת נשים באסיה פסיפיק

 

דאלאס, 14 בדצמבר 2023,BUSINESS WIRE) ):

חברת  Mary Kay Inc. תומכת עולמית בהעצמת נשים, הודיעה ביום היזמות של נשים כי היא הפכה רשמית לחתומה על עקרונות העצמת נשים (WEPs) באזור אסיה פסיפיק. במרץ 2019, Mary Kay Inc עשתה את הצעד הראשון במסע ה-WEPs שלה, והפכה לחתומה עולמית במהלך פורום WEPs שנערך בשולי הוועדה למעמד האישה (CSW63).

כאשר Mary Kay מציינת את יובל ה-60 שלה, החברה מצטרפת ל-WEPs כדי להמשיך ולמצב את עצמה כמובילה ביזמות למען נשים באזור אסיה-האוקיינוס השקט, שבו היא שם נרדף להזדמנות עסקית שאין שניה לה, טיפוח מקום עבודה תומך ונתינה חזרה לקהילה באמצעות יוזמות של אחריות תאגידית (CSR).

ה-WEP מספקים מסגרת הוליסטית לחברות כדי לקדם שוויון מגדרי והעצמת נשים במקום העבודה, בשוק ובקהילה, ולהניע תוצאות חיוביות לחברה ולעסק. ה-WEP, שהושק ב-2010 על ידי UN Women ו-UN Global Compact, ידועים בסטנדרטים בינלאומיים של עבודה וזכויות אדם ומבוססים על ההכרה שלעסקים יש חלק ואחריות בשוויון מגדרי והעצמת נשים.

בהצהרה, וונדי וואנג, נשיאת אזור אסיה-פסיפיק של Mary Kay אמרה : "באמצעות המשך המסע הגלובלי של ה-WEP Mary Kay התחברה אליו בשנת 2019. כיום, באזור אסיה פסיפיק, החברה מאשרת מחדש את התחייבותה לעזור להאיץ את סגירת הפערים המגדריים במקום העבודה, בשוק ובקהילה. העצמת נשים חורגת מעבר להצלחות הקריירה של נשים – היא זקוקה להשקפה הוליסטית, מפת דרכים לקראת התקדמות והשפעה מדודה, כמו גם מעורבות של כל בעלי העניין כולל המגזר הפרטי – וה-WEP עושה בדיוק את זה. ב-Mary Kay, אנו מובילים בכך שאנו מאפשרים לנשים מכל תחומי החיים עם הכלים הנכונים, החונכות וההשכלה הנכונים, לאפשר להן לעשות בחירות שיובילו לחיים מספקים ומשמעותיים עבור עצמן, משפחותיהן וקהילותיהן".

לרגל חגיגת אבן הדרך WEPs עבור Mary Kay באזור אסיה והפסיפיק, Mary Kay סין פרסמה זה עתה את דו"ח ההשפעה הראשונה אי פעם של Mary Kay סין מעצימה נשים  (Mary Kay China Empowering Women ) שכותרתו, "חושב כמו אישה". הדו"ח מיישם את עיקרון 7: "מדידה ודיווח" ועיקרון 6: "יוזמות קהילתיות וייצוג"

WEPs בפעולה:

 

הדו"ח חושף את עבודתה של Mary Kay China ומביא להעצמת נשים כדי שישיגו הצלחה באמצעות גישות מרובות במנהיגות, שוק, מקום עבודה ועבודה קהילתית. מהדורות עתידיות של הדו"ח יכסו את ההבטחה וההשפעה של Mary Kay במדינות אחרות באזור אסיה פסיפיק שבה היא פועלת. חלק מההישגים הבאים המקיפים את 7 עקרונות ה-WEP מודגשים בדוח:

 

מנהיגה ותיקה ותומכת עולמית בהעצמת נשים

 

*אזור אסיה-פסיפיק של Mary Kay הופך לחתום על WEPs.

 

*החברה מיישמת את אסטרטגיית הפיתוח "הכל בשבילה", כדי לספק תמיכה כוללת ליועצות היופי העצמאיות.

 

העצמת נשים באמצעות עסקים

 

*משנת 2022 ועד מרץ 2023, החברה השתתפה בהדרכות 1,327,082 יועצי יופי עצמאיים.

*מ-2020 עד 2022, Mary Kay השקיעה יותר מ-80 מיליון יואן (יואן סיני) בהעצמה דיגיטלית לפיתוח כלים עסקיים מקוונים ולא מקוונים, עבור יועצות יופי.

 

מקום נהדר לעבודת נשים

 

*בשנת 2022, אחוז הנשים בצוות ההנהלה והעובדים של Mary Kay בסין,  היה 57%, בעוד ש-64% מהעובדים המקודמים היו נשים.

 

*בשנת 2022, 93% מעובדי Mary Kay China השתתפו בהדרכה בנושאי ניהול פרויקטים, מגמות שוק ומנהיגות, עם ממוצע של 1.6 מפגשי הכשרה לאדם, 6 שעות הדרכה והשקעה של 1,500 RMB בהכשרה.

 

לתת בחזרה לקהילה

 

*נכון לאפריל 2023, בסך הכול 257,117 נשים נהנו מהתוכניות של Mary Kay בסין.

*בשנת 2022, 1,267 יועצי יופי עצמאיים ועובדים של Mary Kay China תרמו למעלה מ-9,000 שעות של שירות התנדבותי בתפקידים שונים: שימשו כמתנדבים לא רפואיים במרכז לניתוחי שפה וחך שסועים, עזרו לנקות את הקהילות שלהם, או קיימו שיעורי יופי ללא תשלום למטרות צדקה.

 

אודות  Mary Kay

עכשיו, בעבר ובעתיד. מרי קיי אש הייתה אחת מהחברות הראשונות שהצליחו לפרוץ את תקרת הזכוכית. בשנת 1963 היא הקימה בטקסס את מותג החלומות שלה למוצרי יופי, במטרה אחת: להעשיר את חייהן של נשים. חלום זה פרח והפך לחברה גלובלית המעסיקה מיליוני נציגי מכירות עצמאיים ביותר מ-35 מדינות. במשך 60 שנה, ההזדמנות שמרי קיי העניקה הובילה להעצמתן של נשים באמצעות חינוך, חונכות, הסברה וחדשנות ועזרה להן להגדיר את עתידן. מרי קיי משקיעה במדע שמאחורי היופי ובייצור של מוצרים לטיפוח העור, קוסמטיקה צבעונית, תוספי תזונה ובשמים מן השורה הראשונה. מרי קיי מאמינה בחשיבות שימור כדור הארץ לדורות הבאים, בהגנה על נשים שחלו בסרטן ובנשים שחוו או חוות התעללות במשפחה, ובצורך לעודד בני נוער לממש את החלום שלהם. קבלו מידע נוסף בכתובת marykayglobal.com, חפשו אותנו בפייסבוק, אינסטגרם ולינקדאין או עקבו אחרינו ב-X (לשעבר טוויטר).

 

 

גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת –

https://www.businesswire.com/news/home/53871013/en

 

אנשי קשר

Mary Kay Inc. Corporate Communications marykay.com/newsroom 972.687.5332 או [email protected]

מקור: Mary Kay Inc.

 

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

סגור לתגובות על מסע ההעצמה של Mary Kay נמשך: המותג מצטרף לעקרונות העצמת נשים באסיה פסיפיק

מאת:

פרסם באתר כ - 1266 מאמרים.

.

דילוג לתוכן