OPEN Health ו-Nested Knowledge מודיעות על שיתוף פעולה מחקרי אסטרטגי למינוף טכנולוגיות AI לסינתזה של ראיות

11 בדצמבר 2023 | מאת: | מאמרים בקטגוריה הודעות לעיתונות

 

OPEN Health ו-Nested Knowledge מודיעות על שיתוף פעולה מחקרי אסטרטגי למינוף טכנולוגיות AI לסינתזה של ראיות

לונדון, בריטניה, 11 בדצמבר 2023, (GLOBE NEWSWIRE) :

OPEN Health, ספקית גלובלית מובילה של ייעוץ, HEOR וגישה לשוק, מעורבות מטופלים ושירותי תקשורת מדעית ויצירתית, נרגשת להכריז על שיתוף פעולה אסטרטגי עם Nested Knowledge, ספקית מובילה של פתרונות פלטפורמת SaaS מבוססי בינה מלאכותית לסקירת ספרות שיטתית ומטא-אנליזה. יחד, אנו שואפים לשפר את המהירות, היעילות והעומק של סינתזת ראיות, ובסופו של דבר לסייע לחוקרי ביו-פרמצבטיקה לקבל החלטות בריאות מכריעות ולהביא מוצרים לשוק מהר יותר.

"שיתוף פעולה זה מדגיש את המחויבות הבלתי מעורערת של OPEN Health למנף פתרונות חדשניים וטכנולוגיות AI לאספקת לקוחות מעולה", אמר ריצ'רד ג'ונס, נשיא OPEN Health Evidence & Access. "אנו נרגשים למסד את שיתוף הפעולה שלנו עם Nested Knowledge ולהביא יחד פתרונות סינתזת ראיות מובילים בשוק ללקוחותינו".

סקירות ספרות שיטתיות ומטא-אנליזות מאפשרות הערכה שיטתית של כל המחקרים הרלוונטיים בנושא מסוים והן מרכיבים בסיסיים של הערכות תוצאות מקיפות, לעתים קרובות כהכנה להערכת טכנולוגיות בריאות (HTA) והגשת החזרים כספיים. הגברת המהירות והגברת השקיפות שבה הם נערכים יזרזו את תרגום המחקר לתובנות מעשיות ולהתערבויות רפואיות מאושרות. הפלטפורמה מונעת הבינה המלאכותית של Nested Knowledge תיושם בצוותי הגישה האסטרטגית לשוק וסינתזה של OPEN Health, ותאיץ באופן דרמטי את ניתוח המחקר ואת הפקת התובנות. על ידי שילוב העוצמה הטכנולוגית של Nested Knowledge עם המומחיות המדעית והאנליטית של OPEN Health, השותפות שואפת להעלות את הסטנדרטים, המהירות והדיוק של ניתוח ראיות רפואיות.

"איחוד טכנולוגיה עם מומחיות הוא הליבה למשימה של Nested Knowledge, כמו גם להתגברות על מחסומים מרכזיים בתהליכי סינתזת ראיות קונבנציונליים", אמר קווין קלמס, מנכ"ל ומייסד Nested Knowledge. "יכולות סינתזת הראיות המובילות של OPEN Health והגישה שלה להגדלת בינה מלאכותית בהקשר של פיקוח מומחים הופכות אותה לשותפה מושלמת להרחבת פתרונות מהירים, אינטראקטיביים ומשולבים טכנולוגית יותר".

אודות OPEN Health

OPEN Health מאחדת ידע מדעי עמוק עם מומחיות מקצועית רחבה כדי לפתוח אפשרויות המשפרות את התוצאות הבריאותיות ואת רווחת המטופלים. בעבודה משותפת עם לקוחותינו, אנו מאמצים את נקודות המבט והחוזקות השונות שלנו כדי לספק חשיבה רעננה ופתרונות שעושים את ההבדל. OPEN Health הוא ארגון גלובלי גמיש הפותר אתגרי בריאות מורכבים ברחבי HEOR וגישה לשוק, תקשורת רפואית וקמפיינים רב-ערוציים יצירתיים. למידע נוסף על OPEN Health, בקרו באתר www.openhealthgroup.com.

אודות Nested Knowledge

Nested Knowledge היא פלטפורמת ראיות חיה המאחסנת, מחלצת ומנתחת באופן אוטומטי ספרות קלינית שפורסמה לצורך ביצוע סקירות ספרות שיטתיות. כתוצאה מכך, כל סקירה מייצרת ראיות כחזותיים אינטראקטיביים מבוססי אינטרנט. הפלטפורמה שמה דגש על יכולת עדכון, עקיבות ואינטראקטיביות חזותית – ומחוללת מהפכה באופן שבו ראיות מובנות ללא תלות בפלטי PDF מפוזרים, לא ניתנים לעדכון ולא מלאים. לקבלת מידע נוסף, בקרו באתר https://about.nested-knowledge.com

אנשי קשר לעיתונות:

OPEN Health

Candice Subero, [email protected]

Nested Knowledge

Keith Kallmes, [email protected]

קובץ מצורף

OPEN Health ו-Nested Knowledge מכריזות על שיתוף פעולה מחקרי אסטרטגי למינוף טכנולוגיות AI לסינתזה של ראיות

למידע נוסף:

Candice Subero

OPEN Health

[email protected]

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire

סגור לתגובות על OPEN Health ו-Nested Knowledge מודיעות על שיתוף פעולה מחקרי אסטרטגי למינוף טכנולוגיות AI לסינתזה של ראיות

מאת:

פרסם באתר כ - 1266 מאמרים.

.

דילוג לתוכן