Datalec Precision Installations (DPI) משיקה שירות אבטחה אלקטרונית, שמחולל מהפכה בתהליך מימוש הפרויקטים

30 בנובמבר 2023 | מאת: | מאמרים בקטגוריה הודעות לעיתונות

Datalec Precision Installations (DPI) משיקה שירות אבטחה אלקטרונית, שמחולל מהפכה בתהליך מימוש הפרויקטים

 

DPI מקבלת בברכה את גלן סטיבנסון, שמצטרף לחברה כמנהל תפעול – אבטחה אלקטרונית

לונדון, 29 בנובמבר 2023, (BUSINESS WIRE):

Datalec Precision Installations (DPI), ספקית של שירותי תכנון, אספקה, בנייה ותמיכה עבור מרכזי נתונים ברמה עולמית, שמיועדים לאפשר ביצוע של פתרונות חלקים, משולבים ומאוחדים מקצה לקצה עבור מפעילי מרכז הנתונים – שמחה להכריז על הרחבת יכולותיה עם השקתם של שירותי אבטחה אלקטרונית בחברה. צעד חדשני זה מבדל את DPI בענף ומספק ללקוחות פתרון ייחודי מקצה לקצה, אשר מונע את בשינויים שנלווים לעתים קרובות לשירותי אבטחה של צד שלישי.

יכולת האבטחה האלקטרונית של DPI מחוללת מהפכה בתהליכי ביצוע הפרויקטים, על ידי כך שהיא מספקת ללקוחות מערכות אבטחה ארגונית שניתנות להגדרה ולהתקנה מראש על פתרונות החברה, שפרוסים מקצה לקצה, לצד מוצרים מותאמים נוספים. יכולת זו תהיה חלק בלתי נפרד מן הפתרונות המקיפים שלנו, שמספקים כיסוי מקצה לקצה. בניגוד לנורמות הענף, של הסתמכות על ספקי צד שלישי, הגישה החלוצית של DPI מבטיחה חוויה חלקה ומאוחדת עבור מפעילי מרכז הנתונים.

חידוש זה מציין הצעת מכר ייחודית (USP) בענף מרכזי הנתונים, שכן אנו מאמינים ש-DPI היא הישות היחידה בתחום שלה יכולת לנהל את האבטחה בכוחות עצמה. בניגוד לשיטות העבודה המסורתיות, אשר מסיבות שונות מתאפיינות עדיין בהתקנת האבטחה בסיום הפרויקט, הגישה המשולבת של DPI משלבת את האבטחה בתהליך הביצוע הכולל של הקבלן הראשי. אסטרטגיה פרואקטיבית זו נותנת מענה לתופעות האופייניות של "גלישת פרויקטים" (project creep) המשויכות לתאריכי מוכנות לשירות (RFSD), וכך מתגברת על בעיות אבטחה ומבטיחה את ביצוע הפרויקט במועד ובגבולות התקציב, תוך עמידה בסטנדרטים הגבוהים שלהם מצפים הלקוחות.

הכוח המניע מאחורי יוזמה אסטרטגית זו הוא מינויו של גלן סטיבנסון למנהל התפעול – אבטחה אלקטרונית. גלן, שמאחוריו קריירה מכובדת של יותר מ-30 שנה בענף האבטחה, מביא עמו ניסיון עשיר ורקורד מוכח של ניהול פרויקטים מוצלח והובלה תפעולית.

במסגרת תפקידו כמנהל תפעול, גלן יוביל את מימושם של פתרונות אבטחה אלקטרונית עבור מרכזי נתונים ברחבי אזור אירופה, המזה"ת ואפריקה. מעצם היותו נקודת ההסלמה הסופית עבור כלל הנושאים התפעוליים, לרבות היבטים פיננסיים ופיזיים, גלן ימלא תפקיד מרכזי בהבטחת הביצוע החלק של הפרויקטים. בנוסף, הוא מספק תמיכה רבת ערך בהחזרי מכרזים ומסייע למנהלי הפרויקטים בפגישות סופיות עם הלקוחות. "אני שמח וגאה על בחירתי לניהול חטיבה חשובה זו בתוך DPI", אומר גלן. "זהו באמת מערך של אספקת שירותי תכנון, ייצור, התקנה, אבטחה ושירותים המנוהלים תחת קורת גג אחת. על ידי הבטחת יכולת הייצור בחברה, Datalec נמצאת בעמדה שמאפשרת לה להתגבר על שיבושים ובעיות אבטחה, וכך להבטיח ביצוע פרויקטים במועד ובגבולות התקציב, בהתאם לסטנדרטים המחמירים שלהם מצפים הלקוחות".

Datalec מצפה להמשך הצלחה וצמיחה בהובלתו של גלן והיא סמוכה ובטוחה, שניסיונו העשיר יתרום באופן משמעותי ליעדים האסטרטגיים של החברה.

למידע נוסף אודות Datalec Precision Installations (DPI) בקרו בכתובת https://datalecltd.com.

אודות  Datalec

Datalec Precision Installations מספקת מצוינות בהתקנות בינלאומיות של מרכזי נתונים, תוך שיתוף פעולה עם לקוחות במטרה להבטיח את הצלחת עסקיהם ואספקה של תוצאות חלקות, משולבות ומאוחדות מקצה לקצה באמצעות שירות של "שיחה אחת, צוות אחד". ניהול הפרויקטים והפיקוח המחמיר של DPI מבטיחים הטמעה מושלמת של הפרויקטים בפעם הראשונה ובכל פעם, תוך מיתון סיכונים והפחתת עלויות עבור הלקוחות. DPI ממוקדת באספקת שירות פרואקטיבי ואישי, שמבטיח זריזות, גמישות ויכולת הסתגלות בתהליכי בנייה והטמעה רחבי היקף של מרכזי נתונים. למידע נוסף, בקרו בכתובת: https://datalecltd.com.

גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת – https://www.businesswire.com/news/home/53863513/en

 

אנשי קשר

ליסה מילר
iMiller Public Relations
Email: [email protected]
Tel: 1.914.315.6424

 

מקור: Datalec Precision Installations

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

סגור לתגובות על Datalec Precision Installations (DPI) משיקה שירות אבטחה אלקטרונית, שמחולל מהפכה בתהליך מימוש הפרויקטים

מאת:

פרסם באתר כ - 1266 מאמרים.

.

דילוג לתוכן